ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 22-26/11 Α’ΤΜΗΜΑΕΡΓΑ

1.ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια αφίσσα πάνω στην οδική ασφάλεια.Αφού κατανοήσαμε οτι η αφίσα πρέπει να έχει κάποια μηνύματα μαζί και εικόνες και αφού θυμηθήκαμε τί είχαμε πει γύρω απο τα ατυχήματα καταλήξαμε στο συμπέρασμα να γράψουμε μηνύματα για τους οδηγούς.Αφού καταγράψαμε τις ιδέες κάποια παιδιά τις αντέγραψαν σε λωρίδες χαρτί, στην συνέχεια τις κολλήσαμε στο κανσόν που είχαμε επιλέξει.

1 4

Στη συνέχεια προβληματιστήκαμε σε σχέση με τις εικόνες και αποφασίσαμε να τις αναζητήσουμε στο διαδίκτυο.Αφού επιλέξαμε 2 μπήκαμε στην διαδικασία να μάθουμε πώς εκτυπώνεται μια εικόνα οταν δίνουμε την εντολή στον υπολογιστή.Δύο υπεύθυνοι ανέλαβαν να πάνε να φέρουν απο το γραφείο την εικόνα ενω οι υπόλοιποι περίμεναν με αγωνία στην τάξη να δούν αν θα έχει εκτυπωθεί η εικόνα.Αφού με χαρά ήρθε ο υπεύθυνος τις κόψαμε και τις κολλήσαμε και έτοιμη η Αφίσα !

 

2 4

Στη συνέχεια μπήκαμε στην διαδικασία να διαβάσουμε τα μηνύματα με το δάχτυλό μας προσέχοντας οτι δείχνουμε να διαβάζουμε με αρχή και τέλος.Αφού είδαν οι μαθητές /τριες την δασκάλα να το κάνει προσπάθησαν μετά και εκείνοι.Όλα τα παιδιά είχαν ενθουσιασμό να διαβάσουν την αφίσα.

3 4

2.ΣΠΟΡΟΙ

 

Παράλληλα αυτην την εβδομάδα μιλάμε για την σπορά.Αποφασίσαμε να φυτέψουμε τους δικούς μας σπόρους.Πρώτα-πρώτα αφρατέψαμε το χώμα, στη συνέχεια είδαμε πώς είναι οι αληθινοι σπόροι και πόσο μέγεθος έχουν.Μάθαμε οτι πρέπει να τους φυτέψουμε κάτω απο το χώμα.Έτσι ανοίξαμε 4 τρυπούλες μιας που οι σπόροι μας είναι 4 τους βάλαμε μέσα και ύστερα πιέσαμε καλα, καλά το χώμα.Στη συνέχεια τους βγάλαμε στο πρεβάζι και τί άλλο;Τους ποτίσαμε.Αποφασίσαμε να ελέγχουμε κάθε μέρα το χώμα και αν είναι στεγνό τότε να το ποτίζουμε .Άν το χώμα είναι βρεγμένο δεν θα το ποτίζουμε γιατι οι σπόροι κινδυνεύουν να σαπίσουν.Στη συνέχεια κάναμε προβλέψεις σε σχέση με το τί χρώματα θα βγούν την άνοιξη τα λουλούδια.Καταγράψαμε τις προβλέψεις μας και βάλαμε το χαρτί στον πίνακα ώστε να δούμε όταν θα έρθει η ώρα αν θα επαληθεφθούν οι προβλέψεις μας.

Θα κάννουμε πολύ πολύ υπομονή για να δούμε να βγαίνει ο βλαστός.

 

4 1

3.ΜΑΚΕΤΑ

Η μακέτα έχει ολοκληρωθεί και τα παιδιά την επιλέγουν στο ελεύθερο παιχνίδι τους.Φαίνεται να το διασκεδάζουν !

5 2

4.ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ

Την ημέρα που ο τροχονόμος επισκέφτηκε το σχολείο μας προβληματιστήκαμε με μια ερώτηση που έκανε μια μαθήτρια για την δουλεία του τροχονόμου.Η ερώτηση ήταν ”Γιατί διαλέξατε αυτη την δουλειά;” Η ερώτηση αυτη έδψσε αφορμή να συζητήσουμε για το πόσο πολύ απαραίτητοι είναι οι τροχονόμοι πως τους έχουμε ανάγκη και ειδικότερα όταν συμβεί ενα ατύχημα.Η τροχονόμος μας ανέφερε τι οφείλει να κάνει εκείνη την στιγμή.Μας έδειξε παράλληλα κάποια σημεία απο την στολή της και μας εντυπωσίασε ιδιαίτερα το γάντι της!

 

2

Φεύγοντας μας χαρισαν και ενα επιτραπέζιο αφισάκι-παιχνίδι για το σπίτι.

Ευχαριστούμε πολύ !

Μετά από την  επίσκεψη του τροχονόμου στο σχολείο μας , τα παιδιά σκέφτηκαν να παίξουμε  μια ιστορία   με το Σταμάτη και το Γρηγόρη  και τα σήματα    χρησιμοποιώντας τις κούκλες της τάξης μας…..οι ρόλοι μοιράστηκαν  αμέσως και τα πιο πολλά παιδιά ήθελαν να πάρουν αυτόν του τροχονόμου……  Έτσι η ιστορία παίχτηκε πολλές φορές και από διαφορετικά παιδιά κάνοντας βέβαια και τις απαραίτητες αλλαγές……

 

Στο τέλος οι μικροί μαθητές    ζωγράφισαν   με    πολύ χαρά    και ενθουσιασμό  αυτό που τους άρεσε πιο πολύ από το παιχνίδι τους με τις κούκλες ή οτιδήποτε άλλο τους εντυπωσίασε από την παραπάνω δραστηριότητα!!!IMG 20211124 144633

IMG 20211124 124902IMG 20211124 123854 IMG 20211124 123917 IMG 20211124 124021 IMG 20211124 124436