ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 1-5/11 Γ’ ΤΜΗΜΑ

Αφού ολοκληρώσαμε την γνωριμία μας  με τα σήματα, αυτή η εβδομάδα ξεκίνησε με την παρατήρηση των φαναριών. Είδαμε πως υπάρχουν δύο κατηγορίες φαναριών (οχημάτων και πεζών). Με χαρτόκουτες φτιάξαμε τα δικά μας φανάρια. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και η δημιουργία ξεκίνησε……

1

Βασικό κομμάτι της οδικής μας συμπεριφοράς είναι η στάση μας ως πεζοί στο δρόμο. Παρακολουθήσαμε σχετικό βίντεο, μάθαμε βασικά στοιχεία του δρόμου που αφορούν τους πεζούς όπως η διάβαση πεζών, η πινακίδα που ενημερώνει και θυμηθήκαμε το φανάρι των πεζών, έφτασε η στιγμή να τα κάνουμε πράξη. Μία διάβαση πεζών εμφανίστηκε στην τάξη μας και μας βοήθησε να κάνουμε πράξη τον «Χρυσό κανόνα» των πεζών. Σταματώ, βλέπω, ακούω και περνώ.

 

2

Όμως δεν σταματήσαμε εκεί. Τα παιδιά μας είναι και οδηγοί στο δρόμο. Η συζήτηση ξεκίνησε και τα παιδιά πολύ γρήγορα κατάλαβαν πως όταν χρησιμοποιούν το ποδήλατο ή το πατίνι τους, είναι και οι ίδιοι οδηγοί. Το παραμύθι  «Ο φίλος μου ο ποδηλατάκιας», μας επισήμανε τους βασικούς κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε για την ασφάλεια μας και την ασφάλεια των άλλων. Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να μη φτιάξουμε και τα δικά μας ποδηλατάκια με απλά υλικά.

3