Η Πρωτομαγιά είναι η γιορτή της Άνοιξης και των λουλουδιών! Στο νηπιαγωγείο μας μιλήσαμε για την ουσία της Πρωτομαγιάς συζητήσαμε τι τιμάμε εκείνη την ημέρα αλλα και την ομορφιά και την ανανέωση της φύσης. Τα παιδιά έφτιαξαν τα δικά τους στεφάνια , ζωγράφισαν λουλούδια και κατασκευάσαμε το δικό μας πρωτομαγιάτικο στεφάνι όλοι μαζί! Μέσα από συζητήσεις για τα λουλούδια παρομοιώσαμε τα λουλούδια με τους ανθρώπους λέγοντας :< ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ >




