Στο πλαίσιο των ανοιξιάτικων δραστηριοτήτων μας, γνωρίσαμε φυτά και λουλούδια και μιλήσαμε για το πως τα φυτά μεγαλώνουν και τι χρειάζονται. Είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε δυο Γεωπόνους τον κ. Νίκο Μοίρα και τον κ. Δημήτρη οι οποίοι μας μίλησαν στα παιδιά για τα φυτά τη φροντίδα τους και τη σημασία της φύσης στη ζωή μας. Στη συνέχεια μας έδειξαν διάφορα φυτά τα οποία μας βοήθησαν να τα φυτέψουμε. Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά έβαλαν χώμα και νερό και μάθανε πως πρέπει να φροντίζουν ένα φυτό.



