Εργαστήρια Δεξιοτήτων Δημιουργώ και καινοτομώ.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Δημιουργώ και καινοτομώ.
Steam και ρομποτική.
Ο Τζακ, από το γνωστό παραμύθι, μας άφησε μια σακούλα με το παραμύθι και όχι μόνο και κάτι μας ζήτησε. Πρώτα όμως έπρεπε να βρούμε έναν θησαυρό που έκρυψε μέσα στο νηπιαγωγείο μας.
Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Δημιουργώ και Καινοτομω
Πρόκληση steam-Τα όσπρια.
Ο Τζακ, από το γνωστό παραμύθι, μας είχε κάποιες προκλήσεις για σήμερα.
1 Αναγνωρίζω τα όσπρια και τα βάζω στο σωστό όνομα.
2.Αναγνωρίζω τα όσπρια από τον ήχο τους. Τα παιδιά κουνάνε τα ποτήρια που έχουν μέσα όσπρια. Τα υπόλοιπα παιδιά πρέπει να αναγνωρίσουν τα όσπρια από τον ήχο που κάνουν.
3.Με πόσα κουτάλια από το κάθε όσπριο θα γεμίσει το ποτήρι. Κάνουμε πρόβλεψη και ελέγχουμε στη συνέχεια. Γιατί τελικά το ποτήρι γεμίζει με λιγότερες ή περισσότερες κουταλιές;
4.Ποιο όσπριο είναι πιο βαρύ κάθε φορά. (βάζουμε 4 κουταλιές από το καθένα)
Κάνουμε πρόβλεψη και ελέγχουμε.
159140753 2298259510306036 7256435563389854799 n 158840024 2298259633639357 4352342791664345989 n 159384456 2298259733639347 1404117632962873173 n 158964887 2298260133639307 7571771290614278906 n 159089229 2298260006972653 5200012313603350805 n 159510200 2298260286972625 6509837010511879814 n 158670784 2298260366972617 1030560868869418305 n 158730268 2298259853639335 4681099949677881013 n 158778006 2298259816972672 589123902453171248 n
Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Δημιουργώ και Καινοτομω
Πρόκληση steam- Φτιάχνουμε ζυγαριά.
Τα παιδιά βρήκαν τα παρακάτω υλικά στο τραπέζι και με αυτά έπρεπε να φτιάξουν μια ζυγαριά.
Σκέφτηκαν και διάλεξε η κάθε ομάδα τα υλικά τους και σχεδίασαν τη ζυγαριά τους. Στη συνέχεια την έφτιαξαν και έλεγξαν αν μπορούσαν να ζυγίσουν.
159367839 2299060466892607 6850096566118342308 n 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Δημιουργώ και καινοτομώ .
Εξ αποστάσεως ….περί σπόρων .
Το κάθε παιδί είχε μαζί του διάφορά λαχανικά .Τα αναγνωρίσαμε ,τα ζωγραφίσαμε είπαμε πως τα τρώμε .
Κάναμε υποθέσεις για τον αριθμό των σπόρων μέσα στα λαχανικά .Και ήρθε η ώρα να δούμε και να μετρήσουμε .
Άλλα λαχανικά έχουν πολλούς και άλλα λίγους .
Και στη συνέχεια ….
Τους αφήσαμε να στεγνώσουν και….. ουπς κάτι έβγαλαν . Τι ωραία έκπληξη !!!!!. Τα βάλαμε στη συνέχεια σε χώμα σε αυγοθήκες και περιμένουμε …….
1 2 1 3 1 4 1 5 1 6 1 7 1 8 1 9 1
Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Δημιουργώ και καινοτομώ .
Εξ αποστάσεως ….περί σπόρων .
Κατά την τηλεκπαίδευση είχαμε βρει μέσα στα λαχανικά τους σπόρους τους. Τους είχαμε μετρήσει στεγνώσει και φυτέψει στη συνέχεια.
Θυμάστε;
Από ντομάτες αγγουράκια, κολοκυθάκια κτλ.
Οι σπόροι μας μεγάλωσαν και σε λίγο καιρό θα έχουμε νέα παραγωγή.
184647831 2353548778110442 4122541849577485781 n 184092488 2353549021443751 2214321289339090894 n 184294972 2353548938110426 1286654667104928347 n 184511733 2353548808110439 1955507574284496730 n 184658744 2353548891443764 1766942768692708514 n 184692960 2353548848110435 8295882133492027384 n 184750212 2353549094777077 8055825318758553158 n 185260994 2353548984777088 3815390300475231586 n
Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Δημιουργώ και καινοτομώ .
Από τους σπόρους….. στην παραγωγή
193751622 2373653056100014 4686048550124236471 n 194042843 2373652876100032 3912202494507037013 n 194085700 2373652969433356 5673874622569263340 n 194360952 2373652922766694 5738453108038522588 n 194618334 2373653099433343 6459619249800445884 n 195620691 2373653022766684 7614015828341623192 n