Εφημερίδα
Η Σχολική Εφημερίδα αποτελεί προϊόν συνεργασίας, που δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές και τις μαθήτριες να εκφραστούν ελεύθερα και δημιουργικά απευθυνόμενα σε πραγματικούς αναγνώστες. Η εφημερίδα αντικατοπτρίζει την παιδική έκφραση, τα ενδιαφέροντα, τα ερωτήματα, τις αναζητήσεις, τη δουλειά του κάθε παιδιού.
Η Σχολική Εφημερίδα προσφέρει ένα πολύτιμο βήμα για την ανάπτυξη ουσιαστικών δεξιοτήτων. Τα παιδιά γίνονται παραγωγοί περιεχομένου, γράφοντας κείμενα, ρεπορτάζ, ποιήματα, ιστορίες, εκφράζοντας τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους με τρόπο αυθεντικό και δημιουργικό. Αναπτύσσουν δεξιότητες γραφής και επικοινωνίας, μαθαίνοντας να διατυπώνουν τις ιδέες τους. Ενισχύουν την κριτική τους σκέψη, αξιολογώντας πληροφορίες, διαμορφώνοντας απόψεις και εκφράζοντας τα επιχειρήματά τους με τεκμηριωμένο τρόπο. Αναπτύσσουν την αισθητική τους, ερχόμενοι/ες σε επαφή με ποικίλα είδη κειμένων και ασκούνται στην επιμέλεια και την παρουσίαση του υλικού, διαμορφώνοντας παράλληλα την αισθητική τους αντίληψη. Αναπτύσσουν το πνεύμα της συνεργασίας, της υπευθυνότητας, της αλληλεγγύης, της επικοινωνίας και του σεβασμού προς τον/την άλλο/άλλη! Καλλιεργούν το ομαδικό πνεύμα και μοιράζονται ευθύνες για την υλοποίηση του κοινού στόχου. Η Σχολική Εφημερίδα δίνει φωνή στους/στις μαθητές/τριες ενθαρρύνοντας την ελεύθερη έκφραση.
Στο πλαίσιο αυτό, οι μαθητές και οι μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας δημιούργησαν το δική τους εφημερίδα, που την ονόμασαν “Ομαδοεφημερίδα”.
- Αρχική
- Το Νηπιαγωγείο μας υποστηρικτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου
- Η Παιδαγωγική του Φρενέ στην τάξη μας
- Global Action Days 2024, Let’s get ready!
- Outdoor Classroom Day
- Coding for Climate
- eTwinning Projects
- STEM Discovery Campaign
- EU Code Week
- 28η Οκτωβριου
- Artful STEM Tellers
- CodeWeek
- Creative STEAM Solvers
- e-twinning
- E-twinning Παρουσίαση έργου
- ESA
- Pop-art
- STE(A)M
- STEM Discovery Campaign
- Stem4equality
- ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
- ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΤΖΟΥΡΑ ΣΤΗ….ΦΙΓΟΥΡΑ
- Ας συστηθούμε
- ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ-ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
- ΓΙΟΡΤΉ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
- ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
- ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2021-2022
- Επιστήμη
- ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΠΙΚΑΣΟ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ 2021-2022
- Μηχανική
- ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΔΥΝΑΤΗ
- Παρουσιολογιο και Ημερολόγιο Τάξης
- ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ 2023
- Πειραματισμοί & Πειράματα
- Ποίηση
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
- ΠΟΥΑΝΤΙΓΙΣΜΟΣ-pop art
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
- Προγραμματισμός
- ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ
- Συμμετοχή σε διαγωνισμούς
- ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΙΚΥ
- ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
- ΤΟ ΚΑΔΡΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
- ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
- ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΞΕΚΙΝΑ
- ΤΥΠΩΜΑΤΑ
- ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- ΦΛΕΒΑΡΗΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ
- Χωρίς κατηγορία
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Πρόσφατα σχόλια