Σχολικό Έτος 2023-2024 Etwinning Πρόγραμμα “Rocking and Rolling: Outdoor learning and play_#eTwinnovation

eTwinning logoRocking and Rolling: Outdoor learning and play_#eTwinnovation

 

Το project “Rocking and Rolling:Outdoor learning and play!” επικεντρώνεται στην ιδέα της Υπαίθριας Εκπαίδευσης με τρόπο βιωματικό και ολιστικό, ακολουθώντας τη θεμελιώδη αρχή ότι τα παιδιά μαθαίνουν παντού και συνεχώς. Οι υπαίθριες δραστηριότητες επιτρέπουν στα παιδιά να συμμετέχουν ενεργά και να μαθαίνουν κάνοντας, αποδίδοντας αξία στην άμεση εμπειρία και το βίωμα. Η υπαίθρια εκπαίδευση δημιουργεί ένα αυθεντικό πλαίσιο, όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετέχουν ενεργά και εμπλέκουν διάφορους επιστημονικούς κλάδους για την επίλυση προβλημάτων, ενώ παράλληλα καλλιεργούν την κριτική τους σκέψης, τη συνεργασία και την επικοινωνία. Σε αυτό το πλαίσιο, οι υπαίθριες δραστηριότητες, παρέχουν αυθεντικές εμπειρίες και βοηθούν τα παιδιά να μετατρέψουν τη θεωρητική γνώση σε πράξη και να την καταγράψουν στη μακροπρόθεσμη μνήμη τους, ώστε να την αξιοποιήσουν σε καθημερινές καταστάσεις. Συνεπώς, η
υπαίθρια εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο λειτουργεί ως δυναμικό εργαλείο, προάγοντας τη διεπιστημονική μάθηση, την επικοινωνία, τη συνεργασία, τη δημιουργική και κριτική σκέψη, την ενεργό συμμετοχή σε κοινές δράσεις, τη βιωσιμότητα, την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης, της ανεξαρτησίας και της αυτοεκτίμησης.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα συμμετέχουν σε υπαίθρια εργαστήρια, παρατηρήσεις, συζητήσεις, βιωματικές και κοινωνικές δραστηριότητες με τρόπο βιωματικό και ολιστικό.

Ο σκοπός του έργου είναι η δημιουργία αυθεντικών πλαισίων μάθησης, αξιοποιώντας τις πολλαπλές δυνατότητες του χώρου και εστιάζοντας στις ανάγκες των ίδιων των παιδιών. Τα παιδιά θα ανακαλύψουν τη γνώση αβίαστα, παίζοντας και χρησιμοποιώντας όλες τους τις αισθήσεις. Η επαφή με το περιβάλλον και τη φύση στον υπαίθριο χώρο των νηπιαγωγείων μας, μας επιτρέπει να ανακαλύπτουμε τη μαγεία της κάθε ημέρας!

Στόχοι

Η Υπαίθρια εκπαίδευση επιτρέπει στα παιδιά:

● Να αναπτύξουν την αυτοπεποίθηση τους, την ανεξαρτησία τους και την αυτοεκτίμηση τους.
● Να καλλιεργήσουν το αίσθημα ευθύνης απέναντι στο φυσικό περιβάλλον (ενεργός πολίτη, βιωσιμότητα).
● Να συνειδητοποιούν τα όρια και τις προκλήσεις στο παιχνίδι τους.
● Να εξερευνήσουν το φυσικό περιβάλλον με όλες τους τις αισθήσεις και να ζήσουν αυθεντικές περιπέτειες.
● Να παίξουν παιχνίδια, να δοκιμάσουν τα σωματικά τους όρια και να εκφραστούν δημιουργικά.
● Να χρησιμοποιήσουν τους εξωτερικούς χώρους για να δημιουργήσουν ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης.
● Να διεξάγουν πειράματα και να κάνουν παρατηρήσεις στο φυσικό κόσμο.
● Να αναλύσουν /επιλύσουν προβλήματα του πραγματικού κόσμου από διάφορες οπτικές γωνίες και να προτείνουν δημιουργικές λύσεις, αξιοποιώντας διαφορετικούς επιστημονικούς κλάδους.

Σχετικά με τη μαθησιακή διαδικασία:

● Γνωριμία  των μαθητών/τριών των νηπιαγωγείων.
● Καλλιέργεια κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
● Αποσαφήνιση βασικών αξιών όπως η συνεργασία και ο σεβασμός.
● Να εκφραστούν ελεύθερα και δημιουργικά με ποικίλους τρόπους και μέσα.

Σχετικά με τις ΤΠΕ:

● Η προστιθέμενη αξία των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
● Γνωριμία, εξοικείωση και χρήση διαδικτυακών εργαλείων με στόχο την επικοινωνία, τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την επίλυση προβλημάτων μέσα από την καλλιέργεια της κριτικής τους σκέψης.

Τα παιδιά μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς θα υλοποιήσουν ποικίλες υπαίθριες δραστηριότητες αξιοποιώντας διαφορετικά μέσα (φυσικά και ψηφιακά). Θα αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, δημιουργικότητας και κριτικής σκέψης, δεξιότητες που θα συμβάλλουν στη δημιουργία της ταυτότητας του ενεργού πολίτη του 21ου αιώνα.

 

Πρόσφατα σχόλια

    Kατηγορίες

    Κατηγορίες

    2024 STEM Discovery Campaign Artful STEM Tellers CodeWeek Creative STEAM Solvers e-twinning E-twinning Παρουσίαση έργου ESA eTwinning παρουσίαση έργου STE(A)M Stem4equality STEM Discovery Campaign STEM Discovery Campaign 2023 ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ας συστηθούμε ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ-ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΟΡΤΉ ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2021-2022 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΠΙΚΑΣΟ Επιστήμη Μηχανική ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ 2023 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΠΟΥΑΝΤΙΓΙΣΜΟΣ-pop art Πειραματισμοί & Πειράματα Ποίηση Προγραμματισμός ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ Συμμετοχή σε διαγωνισμούς ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΞΕΚΙΝΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΛΕΒΑΡΗΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ Χωρίς κατηγορία ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

    Translate

    image001
    codeweek
    Blogpost visual 01
    logo 02

    STEM Discovery Campaign 2025

    Το νηπιαγωγείο μας υποστηρικτής τουSTEM Discovery Campaign 2025

    SDC25 visual

    Join the 2025 STEM Discovery Campaign, a joint international initiative organised by Scientix� and the NBS EduWORLD. The initiative invites educators, projects, organisations, libraries, schools, universities, youth clubs and all interested stakeholders across Europe and beyond to celebrate careers and studies in the fields of Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM).

    We invite everyone to get involved in the 2025 STEM Discovery Campaign by organising, conducting and taking part in various STEM activities and featuring them on the STEM Discovery Campaign map, becoming partners and participating in online events!

     

    Add your STEM activity on the Map!

    Have you organized a STEM activity since May 2024? Include it on the map! Sign in to your (free) Scientix account and put your activity on a world map.

     

    You want to participate?

    Have you organised, conducted and/or participated in STEM activities since May 2025? Are you interested in showcasing any projects or efforts that promote STEM education? Are you a teacher or an organisation working in STEM? All STEM-related actions can be included on the STEM Discovery Campaign map and help spark learners' interest in STEM!

     

    Are you interested in becoming a partner?

    Public and privately funded projects, non-governmental and governmental organizations, universities, libraries, youth clubs, companies and schools active in STEM education are welcome to join the 2025 STEM Discovery Campaign as partners. By committing to the SDC25, the partners agree to:

    • Organise and share information about (online) activities and actions in STEM education as part of the STEM Discovery Campaign.
    • Encourage third parties to support and join the initiative by organising STEM activities (online) or actions of their own and share information about them as part of the STEM Discovery Campaign, in particular by marking these activities on the campaign map.
    • Publish on their web page information in support of the STEM Discovery Campaign, hence facilitating an active exchange of information among projects, organisations and schools.

    For more information on the registration steps that potential partners need to follow, please download the guide for partners document and fill in the form. For general information and promotional materials, visit the official page of the 2025 STEM Discovery Campaign on the Scientix portal.

    European Radio Logo

    Kατηγορίες

    Translate

    Σαν σήμερα

    15/5: Διεθνής Ημέρα Οικογένειας
    Ο ετήσιος αυτός εορτασμός αντανακλά τη σπουδαιότητα που αποδίδει η διεθνής κοινότητα στην οικογένεια ως βασικό κύτταρο της κοινωνίας.
       - Σχετικές αναρτήσεις



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων