Σχολικό Έτος 2023-2024 Etwinning Πρόγραμμα “Rocking and Rolling: Outdoor learning and play_#eTwinnovation
Rocking and Rolling: Outdoor learning and play_#eTwinnovation
Το project “Rocking and Rolling:Outdoor learning and play!” επικεντρώνεται στην ιδέα της Υπαίθριας Εκπαίδευσης με τρόπο βιωματικό και ολιστικό, ακολουθώντας τη θεμελιώδη αρχή ότι τα παιδιά μαθαίνουν παντού και συνεχώς. Οι υπαίθριες δραστηριότητες επιτρέπουν στα παιδιά να συμμετέχουν ενεργά και να μαθαίνουν κάνοντας, αποδίδοντας αξία στην άμεση εμπειρία και το βίωμα. Η υπαίθρια εκπαίδευση δημιουργεί ένα αυθεντικό πλαίσιο, όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετέχουν ενεργά και εμπλέκουν διάφορους επιστημονικούς κλάδους για την επίλυση προβλημάτων, ενώ παράλληλα καλλιεργούν την κριτική τους σκέψης, τη συνεργασία και την επικοινωνία. Σε αυτό το πλαίσιο, οι υπαίθριες δραστηριότητες, παρέχουν αυθεντικές εμπειρίες και βοηθούν τα παιδιά να μετατρέψουν τη θεωρητική γνώση σε πράξη και να την καταγράψουν στη μακροπρόθεσμη μνήμη τους, ώστε να την αξιοποιήσουν σε καθημερινές καταστάσεις. Συνεπώς, η
υπαίθρια εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο λειτουργεί ως δυναμικό εργαλείο, προάγοντας τη διεπιστημονική μάθηση, την επικοινωνία, τη συνεργασία, τη δημιουργική και κριτική σκέψη, την ενεργό συμμετοχή σε κοινές δράσεις, τη βιωσιμότητα, την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης, της ανεξαρτησίας και της αυτοεκτίμησης.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα συμμετέχουν σε υπαίθρια εργαστήρια, παρατηρήσεις, συζητήσεις, βιωματικές και κοινωνικές δραστηριότητες με τρόπο βιωματικό και ολιστικό.
Ο σκοπός του έργου είναι η δημιουργία αυθεντικών πλαισίων μάθησης, αξιοποιώντας τις πολλαπλές δυνατότητες του χώρου και εστιάζοντας στις ανάγκες των ίδιων των παιδιών. Τα παιδιά θα ανακαλύψουν τη γνώση αβίαστα, παίζοντας και χρησιμοποιώντας όλες τους τις αισθήσεις. Η επαφή με το περιβάλλον και τη φύση στον υπαίθριο χώρο των νηπιαγωγείων μας, μας επιτρέπει να ανακαλύπτουμε τη μαγεία της κάθε ημέρας!
Στόχοι
Η Υπαίθρια εκπαίδευση επιτρέπει στα παιδιά:
● Να αναπτύξουν την αυτοπεποίθηση τους, την ανεξαρτησία τους και την αυτοεκτίμηση τους.
● Να καλλιεργήσουν το αίσθημα ευθύνης απέναντι στο φυσικό περιβάλλον (ενεργός πολίτη, βιωσιμότητα).
● Να συνειδητοποιούν τα όρια και τις προκλήσεις στο παιχνίδι τους.
● Να εξερευνήσουν το φυσικό περιβάλλον με όλες τους τις αισθήσεις και να ζήσουν αυθεντικές περιπέτειες.
● Να παίξουν παιχνίδια, να δοκιμάσουν τα σωματικά τους όρια και να εκφραστούν δημιουργικά.
● Να χρησιμοποιήσουν τους εξωτερικούς χώρους για να δημιουργήσουν ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης.
● Να διεξάγουν πειράματα και να κάνουν παρατηρήσεις στο φυσικό κόσμο.
● Να αναλύσουν /επιλύσουν προβλήματα του πραγματικού κόσμου από διάφορες οπτικές γωνίες και να προτείνουν δημιουργικές λύσεις, αξιοποιώντας διαφορετικούς επιστημονικούς κλάδους.
Σχετικά με τη μαθησιακή διαδικασία:
● Γνωριμία των μαθητών/τριών των νηπιαγωγείων.
● Καλλιέργεια κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
● Αποσαφήνιση βασικών αξιών όπως η συνεργασία και ο σεβασμός.
● Να εκφραστούν ελεύθερα και δημιουργικά με ποικίλους τρόπους και μέσα.
Σχετικά με τις ΤΠΕ:
● Η προστιθέμενη αξία των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
● Γνωριμία, εξοικείωση και χρήση διαδικτυακών εργαλείων με στόχο την επικοινωνία, τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την επίλυση προβλημάτων μέσα από την καλλιέργεια της κριτικής τους σκέψης.
Τα παιδιά μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς θα υλοποιήσουν ποικίλες υπαίθριες δραστηριότητες αξιοποιώντας διαφορετικά μέσα (φυσικά και ψηφιακά). Θα αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, δημιουργικότητας και κριτικής σκέψης, δεξιότητες που θα συμβάλλουν στη δημιουργία της ταυτότητας του ενεργού πολίτη του 21ου αιώνα.
- Αρχική
- Το Νηπιαγωγείο μας υποστηρικτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου
- Η Παιδαγωγική του Φρενέ στην τάξη μας
- Global Action Days 2024, Let’s get ready!
- Outdoor Classroom Day
- Coding for Climate
- eTwinning Projects
- STEM Discovery Campaign
- EU Code Week
- 28η Οκτωβριου
- Artful STEM Tellers
- CodeWeek
- Creative STEAM Solvers
- e-twinning
- E-twinning Παρουσίαση έργου
- ESA
- Pop-art
- STE(A)M
- STEM Discovery Campaign
- Stem4equality
- ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
- ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΤΖΟΥΡΑ ΣΤΗ….ΦΙΓΟΥΡΑ
- Ας συστηθούμε
- ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ-ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
- ΓΙΟΡΤΉ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
- ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
- ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2021-2022
- Επιστήμη
- ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΠΙΚΑΣΟ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ 2021-2022
- Μηχανική
- ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΔΥΝΑΤΗ
- Παρουσιολογιο και Ημερολόγιο Τάξης
- ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ 2023
- Πειραματισμοί & Πειράματα
- Ποίηση
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
- ΠΟΥΑΝΤΙΓΙΣΜΟΣ-pop art
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
- Προγραμματισμός
- ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ
- Συμμετοχή σε διαγωνισμούς
- ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΙΚΥ
- ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
- ΤΟ ΚΑΔΡΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
- ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
- ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΞΕΚΙΝΑ
- ΤΥΠΩΜΑΤΑ
- ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- ΦΛΕΒΑΡΗΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ
- Χωρίς κατηγορία
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Πρόσφατα σχόλια