Συμμετοχή στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών της ΕΛΛΑΚ
Ιούν 202325
Η φετινή μας συμμετοχή στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών της ΕΛΛΑΚ με το συνεργατικό μας έργο, με τίτλο “Η πόλη των ονείρων μας μέσα από τα μάτια των παιδιών”. Το παρόν έργο αποτελεί μέρος του eTwinning Προγράμματος “Artful STEAM Tellers, Creative STEAM Solvers και βασίστηκε στη μάθηση βάσει έργου (project based learning), όπου έξι Νηπιαγωγεία σε Ελλάδα και Τουρκία συνεργάστηκαν δίνοντας νόημα στην έννοια της συμπεριληπτικής πόλης υπό τον όρο του συμμετοχικού σχεδιασμού. Με αφορμή το βιβλίο “ Η Ρόζα το Τερατάκι” της συγγραφέως Olga De Dios , τέθηκε το ερώτημα “Πώς θα ήταν μία πόλη” χωρίς αποκλεισμούς, που οι άνθρωποι θα συμμετείχαν στο σχεδιασμό της. Τα παιδιά οραματίζονται μία πόλη προσβάσιμη, βιώσιμη, οικολογική, συναισθηματική, έξυπνη, την “Πόλη των Ονείρων τους”, αξιοποιώντας παράλληλα το πλαίσιο της εκπαίδευσης STEAM και της εκπαιδευτικής ρομποτικής. Τα παιδιά προβληματίστηκαν για τη δημιουργία μιας πόλης για όλους/ες που να βασίζεται στο συμπεριληπτικό και συμμετοχικό σχεδιασμό και τη μείωση των ανισοτήτων , σύμφωνα με τον 10ο και 11ο στόχο για τη βιώσιμη ανάπτυξη τονίζοντας την ανάγκη να γίνουν οι πόλεις μας πιο βιώσιμες και ανοιχτές, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην εκπαίδευση για την αειφόρο συμπεριληπτικότητα.
“Η πρόσκληση, λοιπόν, είναι για όλους, παιδιά και ενήλικες αν θέλετε ελάτε να σκεφτούμε τρόπους για την εφαρμογή των αρχών των ονειρικών μας πόλεων στη πόλη μας, στη γειτονιά μας, στη γειτονιά σας, στις γειτονιές όλου του κόσμου! Σας περιμένουμε να σχεδιάσουμε όλοι μαζί συμπεριληπτικές αειφόρες πόλεις, που οι πολίτες τους, ονειρεύονται, συμμετέχουν, ενεργούν και καινοτομούν”.
- Αρχική
- Το Νηπιαγωγείο μας υποστηρικτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου
- Η Παιδαγωγική του Φρενέ στην τάξη μας
- Global Action Days 2024, Let’s get ready!
- Outdoor Classroom Day
- Coding for Climate
- eTwinning Projects
- STEM Discovery Campaign
- EU Code Week
- 28η Οκτωβριου
- Artful STEM Tellers
- CodeWeek
- Creative STEAM Solvers
- e-twinning
- E-twinning Παρουσίαση έργου
- ESA
- Pop-art
- STE(A)M
- STEM Discovery Campaign
- Stem4equality
- ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
- ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΤΖΟΥΡΑ ΣΤΗ….ΦΙΓΟΥΡΑ
- Ας συστηθούμε
- ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ-ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
- ΓΙΟΡΤΉ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
- ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
- ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2021-2022
- Επιστήμη
- ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΠΙΚΑΣΟ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ 2021-2022
- Μηχανική
- ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΔΥΝΑΤΗ
- Παρουσιολογιο και Ημερολόγιο Τάξης
- ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ 2023
- Πειραματισμοί & Πειράματα
- Ποίηση
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
- ΠΟΥΑΝΤΙΓΙΣΜΟΣ-pop art
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
- Προγραμματισμός
- ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ
- Συμμετοχή σε διαγωνισμούς
- ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΙΚΥ
- ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
- ΤΟ ΚΑΔΡΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
- ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
- ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΞΕΚΙΝΑ
- ΤΥΠΩΜΑΤΑ
- ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- ΦΛΕΒΑΡΗΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ
- Χωρίς κατηγορία
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Πρόσφατα σχόλια