2ο Νηπιαγωγείο Ν. Λαμψάκου-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

ΑΥΓΟΘΗΚΕΣ ΑΠΟ ΚΕΣΕΔΑΚΙΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ!!!

Με απλά και ευτελή υλικά που βρίσκονται εύκολα στην καθημερινότητά μας, όπως κεσεδάκια από γιαούρτι(που τρώνε τα παιδιά στο σχολείο και τα κρατάμε για εργασίες) και χαρτόνια που θα κατέληγαν στα απορρίμματα, τα παιδιά δημιούργησαν χαριτωμένες αυγοθήκες-κοτοπουλάκια. Δίνοντας νέα ζωή σε υλικά προς ανακύκλωση, αξιοποίησαν τη φαντασία τους και διακόσμησαν τις κατασκευές τους με αποτυπώματα από τις παλάμες τους, χρησιμοποιώντας τέμπερες για να σχηματίσουν τα φτερά. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, τα παιδιά κατανόησαν στην πράξη τη σημασία της επαναχρησιμοποίησης και της δημιουργικής ανακύκλωσης.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

2ο Νηπιαγωγείο Ν.Λαμψάκου – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΦΙΣΑΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ!!!

Στο πλαίσιο του ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ που εκπονούμε το τρέχον σχολικό έτος, καθώς και στο πλαίσιο των ΔΡΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ του Νηπιαγωγείου μας, υλοποιήθηκε οργανωμένη παιδαγωγική δραστηριότητα, με θέμα την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ, η οποία ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία ΑΦΙΣΑΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ, γεμάτη χρώματα, ιδέες και παιδικά χαμόγελα!!!

Αρχικά, τα παιδιά παρακολούθησαν ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ προσαρμοσμένα στην ηλικία τους και συμμετείχαν σε συζήτηση σχετικά με τη σημασία της ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ, τη ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ και την ΑΝΑΓΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ!!! Μέσα από τον διάλογο, εκφράστηκαν σκέψεις, απορίες και προσωπικές εμπειρίες, ενισχύοντας την κατανόηση βασικών εννοιών, που σχετίζονται με την ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ!!!

Στη συνέχεια, τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά στη δημιουργική διαδικασία κατασκευής της αφίσας. Ζωγράφισαν, έκοψαν, κόλλησαν και συνεργάστηκαν σε μικρές ομάδες, για την επίτευξη ενός κοινού σκοπού. Η δραστηριότητα έδωσε τη δυνατότητα στα παιδιά να αναπτύξουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους, να εξασκήσουν λεπτές κινητικές δεξιότητες και να καλλιεργήσουν τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, τον ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟ και την ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ, ενώ συνέβαλε ουσιαστικά στην ανάπτυξη ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ και ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ και παράλληλα ενίσχυσε την ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ των παιδιών από μικρή ηλικία, αποτυπώνοντας με τρόπο δημιουργικό τα μηνύματα που τα παιδιά θέλησαν να μεταδώσουν, προβάλλοντας την αξία της φροντίδας και του σεβασμού προς το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ!!!

1 2026 01 15T153238.729 2 2026 01 15T153328.541 3 99 4 2026 01 15T153432.238 5 90 6 77 7 78 8 74 9 73 10 71 11 74 12 70 13 69 14 66 15 64 16 64 17 59 18 61 19 56 20 49 21 46 22 41 23 38 24 34 25 30 26 20 27 16 28 16 29 17

2ο Νηπιαγωγείο Ν.Λαμψάκου -ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ- «Η ΚΥΡΙΑ…..ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ»!!!

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-

«Η ΚΥΡΙΑ…..ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ»!!!

   Το Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων που εκπονούμε εφέτος στο Νηπιαγωγείο μας μεταξύ πολλών άλλων δραστηριοτήτων, είναι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και έχει τίτλο:

« Η Κυρία… ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ»!!!

Αφού μιλήσαμε για τη μόλυνση του περιβάλλοντος που προκαλείται από τα απορρίμματα της καθημερινής μας διαβίωσης, σκεφτήκαμε με τα παιδιά να δώσουμε στα «σκουπίδια» μας μια δεύτερη ευκαιρία, για να μετατραπούν σε κάτι χρήσιμο. Αποφασίσαμε λοιπόν να τα ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ κι έτσι να μπορέσουμε να τα ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ, για να διαφυλάξουμε τους πόρους και την ενέργεια του περιβάλλοντός μας κάνοντάς το έτσι ΒΙΩΣΙΜΟ, όχι μόνο για εμάς, αλλά και για τις επερχόμενες γενιές.

Ας καμαρώσουμε τα γλυκά μας ζουζουνομπουρμπουλιθρίνια, να ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΝ με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση, στον μπλε κάδο που βρίσκεται απέναντι από το Νηπιαγωγείο μας!!!