ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ 2ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΛΑΜΨΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ-CODE WEEK 2025!!!
Το Νηπιαγωγείο μας κι εφέτος, συμμετείχε στην ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ CODE WEEK 2025, με θέμα: «ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΑΣ!»
ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ: cw25-i9DMs
Τα παιδιά μας, μέσα από παιχνίδι και εξερεύνηση, γνώρισαν βασικές έννοιες του Προγραμματισμού και ανέλαβαν ρόλο μικρών «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΩΝ» και «ΡΟΜΠΟΤΙΚΩΝ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΩΝ»!!!
1ο Στάδιο – Επιδαπέδιο πλέγμα:
Τα παιδιά, βρήκαν το ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ του ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ, που ήταν πάνω σε ένα τραπεζάκι, ανακατεμένο με τα αρχικά ονομάτων των άλλων παιδιών.
Στη συνέχεια, πάνω σε ένα ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΠΛΕΓΜΑ, τοποθετήθηκε το αρχικό γράμμα του ονόματός τους. Με τη βοήθεια καρτών εντολών (μπροστά, αριστερά, δεξιά), προγραμμάτισαν τα βήματά τους, τοποθέτησαν τα βελάκια στη σωστή σειρά και «εκτέλεσαν» τη διαδρομή τους μέχρι να φτάσουν στο γράμμα τους!!!
2ο Στάδιο – Bee-Bot:
Έπειτα, χρησιμοποιώντας τη ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ μέλισσα Bee-Bot, τα παιδιά μετέφεραν τη γνώση τους στον ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ!!! Δημιούργησαν τον ΔΙΚΟ τους ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ, ώστε η Bee-Bot να φτάσει στο αρχικό γράμμα του ονόματός τους πάνω στο χαλάκι–πλέγμα!!!
Μέσα από τη δράση τα παιδιά:
– Αναγνώρισαν τα αρχικά γράμματα των ονομάτων τους.
– Γνώρισαν βασικές εντολές προγραμματισμού και κατεύθυνσης.
– Ανέπτυξαν φωνολογική επίγνωση, χωρική αντίληψη και δεξιότητες συνεργασίας.
– Ενίσχυσαν την αυτοπεποίθηση, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους μέσα από πειραματισμό.
– Εξοικειώθηκαν με την τεχνολογία και τα ψηφιακά εργαλεία με τρόπο παιγνιώδη και βιωματικό.
Μέσα από το παιχνίδι, το σώμα και τη σκέψη, τα παιδιά έκαναν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο της ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ και της ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ, ανακαλύπτοντας τη μαγεία του ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ μέσα από το ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ!!!
Με το πέρας των δράσεών μας και την ανάρτησή τους στην ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ της ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ-CODE WEEK 2025, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ και ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, έλαβαν ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ από την CODE WEEK!!!






























