Οι Ιππότες της ασφάλτου!! Δεξιότητες Δεκεμβρίου 2024-Ιανουαρίου 2025

IMG 1127
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, σήματα, Υποχρεωτικότητα, Απαγόρευση, Επικινδυνότητα.
Α
Ποια είναι τα μέσα οδικής κυκλοφορίας;; Ποια είναι τα μέσα που κινούνται στον αέρα, στη θάλασσα και ποια στη στεριά;; Κατηγορίες με τα χαρακτηριστικά τους.
Untitled design 1
Αεροπλάνα έτοιμα για απογείωση, ελικόπτερα, διάδρομος προσγείωσης, διαμόρφωση κέντρου ενδιαφέροντος.
Β
Μεταφορικά μέσα θαλάσσια, χαρακτηριστικά και ιδιότητες
Untitled design 2
Αφίσα με τους κανόνες ασφαλούς οδήγησης μηχανής είτε ως οδηγός είτε ως συνοδηγός.
14
Πεζοφάναρο και φανάρι για αυτοκίνητα: Με ποιο φανάρι περνώ αν είμαι στο αμάξι και με ποιο εαν είμαι πεζός;;
Γ
Και στην πράξη, φορώ πάντα το κράνος μου ,, έτσι προστατεύω τον εαυτό μου και τους γύρω μου !!
9
Προσέχω τον σχολικό τροχονόμο, κινούμαι στη διάβαση-ζέβρα- δίνω προτεραιότητα.
10 1
Δραματοποιώ πώς συμπεριφέρομαι όταν είμαι οδηγός σε λεωφορείο, επιβάτης σε μέσα μαζικής μεταφοράς , μαθαίνω για το εισιτήριο.
13
Και ο ελεγκτής θα ελέγξει τα εισιτήριά μας.!!
IMG 1133
Παιχνίδι διπλής εισόδου με τα σήματα.
12 1
Ρομποτική με τη μελισσούλα beebot να κινείται στα τετράγωνα ώσπου να φτάσει ένα μέσο μεταφοράς
IMG 1075
Ο Ιππότης Ευγένιοσ….Οι κανόνες όπως κατανοήθηκαν από τα παιδιά γράφτηκαν σε χαρτιά για τη δημιουργία αφίσας, δίνοντας μηνύματα στους γονείς μας!! Ανατροφοδότηση και διάχυση των πληροφοριών που μάθαμε.
4
Ημέρα κυκλοφοριακής Αγωγής στην αυλή μας, με ποδήλατα και πατίνια που έφεραν τα παιδιά.
3
Μοιράστηκαν πατίνια, κράνη, στήθηκαν κατάλληλα τα σήματα για να εμπεδωθούν οι γνώσεις που δουλεύτηκαν.
2
Κορίτσια και αγόρια εναλλάσσουν ρόλους σε όλα τα μεταφορικά μέσα
5
Αμαξάκια , μηχανές, οι νέοι οδηγοί έμαθαν αλλά και διασκέδασαν πολύ !!!
IMG 1134
Κατασκευή ποδηλάτων με καπάκια μελιού!!
Untitled design 5
Και πειράματα Stem με αμαξάκι από πλαστικό μπουκάλι νερού το οποίο καταφέρνει να κινείται με τον αέρα που προωθεί ένα φουσκωμένο μπαλόνι!!!

Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο μας !!!

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Στο νηπιαγωγείο μας !! Πάρτε μια μικρή γεύση !!

IMG 1071
Με κουπάτ και αλατοζύμαρο φτιάξαμε μπισκοτάκια για τη χριστουγεννιάτικη γωνιά μας.

IMG 1073

IMG 20241204 153116 450
Τα χωρίσαμε σε κατηγορίες και σε κουτιά με αντίστοιχη “τιμή πώλησης” για το κάθε είδος

 

IMG 1083
Ελεύθερη επιλογή υλικών για δημιουργία συνθέσεων με υλικά διάφορα.

 

IMG 1017
Παράσταση “Η πόλη μας ένα παζλ” από τον Δήμο Χανίων

IMG 5727

IMG 20241220 170413 315
Στολίσαμε και το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας!!!
IMG 1080
Συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας με ομαδική ζωγραφική και κολλάζ στο άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου από τον σύλλογο Δαράτσου

IMG 20241220 170234 922

IMG 1011
Κατασκευή Αη-Βασίλη από την κυρία Εύα , δασκάλα των αγγλικών!!
IMG 20250104 101352 533
Εργαστήριο κατασκευής κάρτας, με γράψιμο ευχών, επιλογή από διάφορα σχέδια!!
IMG 20250104 101408 915
Η κάρτα ταχυδρομείται στο κόκκινο κουτί του Άη-Βασίλη!!
εικόνα Viber 2024 12 05 13 04 00 689
Η κάρτα για τον ρόλο μας στη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας !!
IMG 5777
Τα  τζάμια του σχολείου μας στολίζονται κι αυτά με δημιουργίες των παιδιών

IMG 20241220 170244 598

IMG 20241220 170437 074
Το σκηνικό μας για την γιορτή μας:” Η δίαιτα του Άη-Βασίλη!!”
IMG 5781
Η είσοδος των παιδιών στις τάξεις με τη συντροφιά του Καρυοθραύστη!!

IMG 20241220 170337 641IMG 20241220 170304 613IMG 20241220 170316 950

IMG 20241220 170221 025
Ποιος θα βγάλει φωτογραφία με το ξωτικό των Χριστουγέννων??
IMG 20241220 170556 533
Πάει ο παλιός ο χρόνος….Και του χρόνου παιδιά !!!

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024 τα δύο τμήματα του Νηπιαγωγείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Παιδική Βιβλιοθήκη Σούδας. Εκεί μας περίμενε η γλυκύτατη Βιβλιοθηκονόμος Αρχοντούλα Χουδαλάκη η οποία μας παρουσίασε το παραμύθι “Απέναντι” του συγγραφέα Θοδωρή Παπαϊωάννου. Όλα ήταν προσεκτικά σχεδιασμένα και με φαντασία και μεράκι φτιαγμένα ώστε να παρουσιαστεί το παραμύθι στα παιδιά με τον καλύτερο τρόπο!!!Ευχαριστούμε πολύ!!

IMG 1031IMG 1025

 

5 1

Συναντήσαμε το σκαθάρι τον Μέλιο  το οποίο βρέθηκε αντιμέτωπο με μια νέα πρόκληση: Η φίλη του η Μελανή βρίσκεται στην άλλη μεριά του δάσους και τον περιμένει, αλλά για να φτάσει εκεί πρέπει να διασχίσει τον μεγάλο δρόμο που χωρίζει το δάσος στα δύο.

Πως θα το καταφέρει αυτό; Με το μπλε ποδήλατο; με το βιολετί πατίνι; με πράσινο αλεξίπτωτο; με κίτρινο αερόστατο; με πορτοκαλί ιπτάμενη σκούπα; Ή με το μαγικό κόκκινο χαλί;

 Ε, λοιπόν όλα θα τα προσπαθήσει! Κι ας αποτύχει! Δεν ξέρεις, μπορεί από πολλές αποτυχίες να φτιάχνεται… η τύχη!

4 1

3 2

7

6

2 3

1

IMG 1052

IMG 1072IMG 1073

Το παραμύθι έγινε η αφορμή για  ομαδική κολλητική που έφτιαξαν τα παιδιά στη βιβλιοθήκη και τώρα οι δημιουργίες τους   στολίζουν  τα κάγκελα του σχολείου μας. Είναι μια εκδρομή που θα θυμόμαστε για πολύ καιρό !!!

Eορτασμός επετείου Πολυτεχνείου

Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024 στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήσαμε δράσεις για τον εορτασμό της επετείου του Πολυτεχνείου και την 17η Νοεμβρίου 1973.Συζητήσαμε για τα γεγονότα εκείνης της χρονικής περιόδου και το γενικότερο κλίμα που επικρατούσε μέσα από μια Ηχοϊστορία: δηλαδή μέσα από την αφήγηση των γεγονότων με παράλληλη ακρόαση ήχων σχετικών- από τανκς, ανθρώπους  να μιλούν, βροντή , σειρήνα ασθενοφόρου  κλπ.

IMG 1017
Αρχικά τα παιδιά τοποθετούν εικόνες από τη Δημοκρατία και σταδιακά συμπληρώνουν με εικόνες της Δικτατορίας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG 1022
Έτσι θυμούνται ξανά τα γεγονότα και τα συνδέουν με αντίστοιχους ήχους.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG 1023
Κατόπιν ξεχωρίζουν τους ήχους σε 3 κατηγορίες : αυτούς που παράγει ο άνθρωπος, της φύσης και μηχανικούς ήχους.

Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε 4 ομάδες και ασχοληθήκαμε με ρομποτική μέσα από  τη χρήση της μελισσούλας .

Η αποστολή ήταν σχετική με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου.

2
Το ρομποτάκι-μελισσούλα προγραμματίζεται  από τα παιδιά ώστε να φτάσει το περιστέρι της Ειρήνης στο Πολυτεχνείο. Μέτρηση στα τετράγωνα, υπολογιστική σκέψη, πρόβλεψη αποτελέσματος.

 

Χωρίς τίτλο 2
Υπάρχει επίσης το παιδί που θα κάνει τον έλεγχο για το σωστό αποτέλεσμα και θα δώσει νέες οδηγίες στον παίκτη.
88888 1
Το ίδιο γίνεται και με το γαρύφαλλο που θα πρέπει να φτάσει στο άγαλμα-κεφάλι του Πολυτεχνείου ενώ σε δεύτερη φάση μπήκαν και μερικά εμπόδια στην πορεία αυτή.

Για τη διακόσμηση της τάξης και του εξωτερικού χώρου βοήθησαν ασφαλώς τα παιδιά και των δύο τάξεων.

IMG 1069

3

IMG 1004

IMG 1001 1

IMG 1005

IMG 1006

Στο τέλοςτραγουδήσαμε τον “Μέρμηγκα” https://www.youtube.com/watch?v=7pG4JO1Uma0και  βγήκαμε στην αυλή μας για να τραγουδήσαμε στους γονείς μας το τραγούδι ” Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία “.Φωνάξαμε “Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία” με όλη μας τη δύναμη, σηκώνοντας πλακάτ!!

5
ΨΩΜΙ-    ΠΑΙΔΕΙΑ-     ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
4
Με τη δική μας ντουντούκα ευχόμαστε να μην χρειαστεί ξανά ποτέ να έχουμε Δικτατορία αλλά οι φωνές μας ελεύθερα να ακούγονται χαρούμενες και γελαστές !!! Μπράβο παιδιά !!!

Παγκόσμια ημέρα υπαίθριας εκπαίδευσης-7 Νοεμβρίου 2024

Το Νηπιαγωγείο μας για άλλη μια χρονιά συμμετέχει στην Παγκόσμια Ημέρα Υπαίθριας Εκπαίδευσης και το κάλεσμα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου για πραγματοποίηση δράσεων σε εξωτερικό χώρο. Με τα παιδιά σε ομάδες προσφέρθηκαν επιλογές διάφορων δραστηριοτήτων, όπως:

    • Μάζεμα ελιών από την ελιά που βρίσκεται στην αυλή μας.
    •  Πρόσωπα και σαλιγκάρια φτιαγμένα από φύλλα, ελίτσες και ξυλάκια.
    • Βάψιμο φύλλων για τυπώματα σε κουτί.
    • Ζωγραφική με κιμωλίες στα πλακάκια του κήπου , ελεύθερα και με τη χρήση διαφορετικών φύλλων, με πετρούλες, ελίτσες κλπ.
    • Ζωγραφική ομπρέλας με κιμωλία και φωτογράφηση σα να επρόκειτο να την κρατήσουμε.
    • Φτιάξιμο στεφανιών από κλαδιά.
    • Φύτευση κυκλάμινων για ενίσχυση των καλλωπιστικών φυτών του φθινοπωρινού κήπου μας .Ημέρα Υπαίθριας Εκπαίδευσης 7 Νοεμβρίου 2024
    • Τις δράσεις μας με αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες ανεβάσαμε στο padlet του ΚΠΕ Βάμου που μπορείτε να δείτε εδώ:

δημιουργια προσωπων με χρηση φυσικων υλικων 1 page 0001

 

 

 

 

 

Τρυγοπατήματα -Oκτώβριος 2024

Αρχές Οκτώβρη στο Νηπιαγωγείο μας… οι ετοιμασίες πυρετώδεις, τα παιδιά έτοιμα να βιώσουν δράσεις, οι γονείς συνδράμουν με καλούδια: σταφύλια 2-3 ποικιλιών, σταφίδες, κρασί, ξύδι, τσικουδιά, πετιμέζι, μούστος, μουστοκούλουρα, μουσταλευριά, σταφιδόψωμα…και στήσιμο ενός ολοζώντανου σκηνικού με δεκάδες ερεθίσματα για τους μικρούς μας μαθητές !!!

Οι σταθμοί ενδιαφέροντος στήθηκαν, τα παιδιά διάλεξαν σε ποιους από αυτούς επιθυμούν να συμμετέχουν και …ξεκινάμε !!

1ος Σταθμός :Τρύγος

IMG 20241005 133743 417

 

3 1
Κληματαριά με κλαριά και σταφύλια να κρέμονται. Πώς θα μπορέσω να τρυγήσω κόβοντας τα σταφύλια με ψαλιδάκι και πόσο διαφορετικό θα είναι αν χρησιμοποιήσω τα μανταλάκια για να τα ξεκρεμάσω από το κλήμα;;
2 1
Σταφύλια “σταφίδες”, “κρίμσον”, “φράουλα”, όλα λαχταριστά κρέμονται και περιμένουν τους κουβαλητές  να τα μαζέψουν σε πανέρια .
IMG 20241005 133746 791
2ος Σταθμός: Κουβάλημα!!!
4
Ευτυχώς που έχουμε δύναμη και σηκώνουμε τα κοφίνια με τα σταφυλάκια, για να τα δώσουμε στους φίλους μας στον επόμενο σταθμό..
IMG 20241005 133714 571
3ος σταθμός: Το Πατητήρι !!!
5 1
Πριν το πάτημα των σταφυλιών πρέπει να πλύνουμε τα ποδαράκια μας !!
6 1
Πριν κάποια χρόνια, το πάτημα των σταφυλιών ήταν αιτία για γιορτή! Τα παλιά τα χρόνια όποιος είχε αμπέλι, είχε και πατητήρι, για το πάτημα των σταφυλιών. Το πατητήρι το έχτιζαν σε μια γωνιά της αποθήκης του σπιτιού και το καθάριζαν  σχολαστικά για να μπουν τα σταφύλια.
7 1
Αφού έριχναν τα σταφύλια στο πατητήρι, ξεκινούσε το πάτημα…και τα άφηναν 2-3 μέρες, ανάλογα με το χρώμα που ήθελαν να έχει το κρασί. Εμείς δεν μπορούμε να περιμένουμε τόσο, έχουμε αγωνία να δούμε το χυμό από τα σταφύλια που βγάλαμε με όλη τη δύναμη από τα ποδαράκια μας !!!
8 1
Εδώ έχουμε και άλλα παιδιά που δοκιμάζουν να πιέσουν με όλη τους τη δύναμη τα σταφύλια για να βγει ο χυμός.. με τα χέρια τους αντί για τα πόδια,  εξασκώντας δεξιότητες κινητικές και απαιτητικές για τα μικρά χεράκια !! Για να συγκρίνουμε τώρα, τι ήταν πιο εύκολο; τι ήταν πιο δύσκολο;;
IMG 20241005 133649 106
4ος Σταθμός: Μούστος.
14
Ελάτε κορίτσια  πάρτε  τον χυμό από τα σταφύλια, σουρώστε τον στο  μεγάλο σουρωτήρι και μέσα από το χωνί ρίξτε τον στο βαρελάκι, να ζυμωθεί και να γίνει μούστος….Παλιότερα όταν  στράγγιζαν τα σταφύλια για να βγει ο μούστος τον έβαζαν στα βαρέλια, τα οποία άνοιγαν στις 3 Νοεμβρίου ανήμερα του Αη Γιώργη του Μεθυστή.
IMG 20241005 133733 400
5ος Σταθμός: Ο μούστος γίνεται κρασί.

 

16 1
Βάλτε κρασάκι να τσουγκρίσουμε και  να ευχηθούμε “Στην Υγειά μας !!!” και πάμε  να τραγουδήσουμε το τραγούδι Τσιριτρό… Σε μια ρώγα από σταφύλι έπεσαν οχτώ σπουργίτες και τρωγόπιναν οι φίλοι. Τσίρι τίρι, τσιριτρό, τσιριτρί τσιριτρό!
15 1
Παράγωγο του σταφυλιού είναι και το τσίπουρο, η ρακή…

 

18
Με πατούν γυμνά ποδάρια και το λιώνουν το κορμί μου . Γέροι , νιοι και παλικάρια όλοι γίνονται λιοντάρια , μόλις πιούν και το ζουμί μου . Τι είναι ; Το σταφύλι και το κρασί……εδώ βλέπουμε και το ξύδι, κόκκινο και λευκό.

 

IMG 20241005 133644 202
Σταθμός 6ος : Σταφυλοσυνταγές !!
13 1
Βάζω αλεύρι και νερό και σταφίδες ένα σωρό, τα ζυμώνω, τα γυρίζω τι θα έχω στο λεπτό;; Σταφιδόψωμο καλό !!!!
12 1
Μα τι νοικοκυρές είναι αυτές;; Έβαλαν τις ποδιές τους, σαν τον παλιό καλό καιρό, έβαλαν το καλό τραπεζομάντηλο και περιμένουν να κεράσουν τους φίλους τους..Κοπιάστε παρακαλώ !!!
19 1
Ιδού και το τραπεζομάντηλο, κεντημένο με θέμα τα σταφύλια , σε όμορφο κύκλο!!
23
Δοκιμάζουμε όσα προϊόντα του μούστου θέλουμε,,,ΜΜΜμμμ τι νοστιμιά;;;;
IMG 20241005 133637 943
Σταθμός 7ος: Γνωρίζουμε πώς γίνονται οι ρόγες του σταφυλιού σταφίδες;;
25
Απλώνουμε τις ρόγες του σταφυλιού σε ταψάκια, σκεπάζουμε με τούλι και.. αφήνουμε τον ήλιο να κάνει την δουλειά του…περνάει πάνω από τις ρόγες και φεύγει κάθε ζουμάκι που έχουν…
24
Με το ρολόι βοηθό μας, μετράμε τις μέρες τις εβδομάδες…που χρειάζεται να περάσουν για να ολοκληρωθεί η διαδικασία και να είναι έτοιμες οι σταφίδες μας !!!
IMG 20241005 133700 693
Σταθμός 8ος: Σειρά έχει η Μυθολογία… λίγες γνώσεις για τον Θεό Διόνυσο και τη σχέση του με το κρασί !!
IMG 20241009 102031 428
Ο Θεός της μυθολογίας Διόνυσος είναι αυτός που λέγεται ότι πρώτος έδειξε στους Έλληνες πώς να φτιάχνουν το κρασί.
27
 Είχε και ακόλουθους ,οι οποίοι μάλιστα συμμετείχαν σε 4 γιορτές που γίνονταν στην αρχαία Ελλάδα για να βλαστήσει η γη. Εδώ βλέπουμε τον Διόνυσο και δεξιά τη φίλη μας να κρατά ένα κλήμα που έφερε για να το φυτέψουμε στην αυλή του σχολείου μας !!! Ευχαριστούμε πολύ, θα είναι το επόμενο πρότζεκτ μας…
26
Ας χορέψουμε κι εμείς λοιπόν και ας χτυπήσουμε τα ντέφια μας με το τραγούδι “Μπαίνω μέσα στ΄αμπέλι¨…                                                                                        Έλα νοικοκύρη να τρυγήσουμεΚόκκινα σταφύλια να πατήσουμεΚαι γλυκό κρασάκι να τραβήξουμε…

31

IMG 20241005 133628 689
Σταθμός 9ος: Μύθος για το κρασί !!
17 1
Μια φορά κι έναν καιρό, ο θεός Διόνυσος φιλοξενήθηκε από τον βασιλιά της Αιτωλίας, Οινέα. Ευχαριστήθηκε πολύ από τη φιλοξενία του και για ανταπόδοση θέλησε να του κάνει ένα δώρο. Πήρε ένα μικρό και τρυφερό κλήμα αμπελιού και τύλιξε τις ρίζες του με λάσπη για να μην ξεραθεί.                                                                                         Αφού βρήκε ένα μικρό κούφιο κόκαλο αηδονιού το έβαλε μέσα και ξεκίνησε . Ο δρόμος όμως ήταν μακρινός και το αμπέλι ολοένα μεγάλωνε. Ο Διόνυσος τότε βρήκε ένα μεγαλύτερο κόκαλο, λιονταριού και το έβαλε μέσα. Περπάτησε πάλι πολύ και είδε πως το αμπέλι μεγάλωσε πάλι τόσο, που πετάχτηκε έξω από τη θήκη του. Έψαξε λοιπόν και βρήκε ένα κόκαλο γαϊδουριού και έβαλε το αμπέλι μέσα.                                                                                     Ώσπου έφτασε κάποτε στην Αιτωλία. Ο Οινέας πήρε με χαρά το δώρο του και το φύτεψε. Αυτό μεγάλωσε και κάρπισε και έδωσε καρπούς ωραία και ζουμερά σταφύλια. Ο Οινέας έφαγε μερικά και άλλα τα έστιψε και τα έκανε μούστο. Είδε με περιέργεια ότι ο μούστος ζυμώθηκε και έγινε κρασί. Το κρασί όμως πήρε και τις χάρες και τα ανάποδα από τα ζώα που μέσα στα κόκαλά τους μεγάλωσε το κλήμα.                                                                                       Έτσι όποιος πιει λίγο κρασί , νιώθει σαν πουλί και κελαηδεί. Όποιος όμως πιει περισσότερο, θεριεύει και γίνεται σαν λιοντάρι και ζητά καυγάδες. Κι αν πιει ακόμα πιο πολύ, γίνεται σαν το τετράποδο που μες στο κόκαλό του ο Διόνυσος το έβαλε τελευταίο…..
IMG 20241005 133618 449
Σταθμός 10ος: Η Τέχνη πάει παντού !!!
28
Περίπου 500 χρόνια πριν, ο διάσημος Ιταλός ζωγράφος Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο έφτιαξε έναν πίνακα για το Φθινόπωρο, στον οποίο το πρόσωπο που εικονίζεται είναι φτιαγμένο από εικόνες φρούτων.
29
Για μαλλιά ο ζωγράφος είχε βάλει σταφύλια.. Προσπαθούμε κι εμείς να αναπαραστήσουμε τον πίνακα, όσο πιο κοντά στο πρωτότυπο μπορούμε, βάζοντας αληθινά φρούτα στη σωστή θέση… Το ίδιο κάνουμε και με πλαστικά φρουτάκια από τη γωνιά του μανάβικου.
30
Ώρα για μαθηματικά!! Συναρμολογούμε ένα τσαμπί σταφύλι μετρώντας αντίστροφα από το 8 έως το 1 με τις ρόγες να είναι όσες μας λέει ο αριθμός.!!

Επιστρέφοντας στην τάξη μας, την ίδια και τις επόμενες ημέρες, ακολούθησαν δραστηριότητες που σκοπό είχαν να γίνει εμπέδωση των βιωμένων καταστάσεων και διάχυση των πληροφοριών στους συμμαθητές μας !! Μια από αυτές είναι και το Παιχνίδι με τις 5 αισθήσεις όπου επιλέγουν τα παιδιά με ποια αίσθηση θέλουν να έρθουν σε επαφή. Γεύονται, μυρίζουν, βλέπουν, αισθάνονται…Οι δράσεις δεν έχουν τέλος, ούτε και η φαντασία μας…ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ !!!

 

3234353633

27 Σεπτεμβρίου 2024- Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

 

IMG 20240927 071040 132

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024, Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, καλέσαμε στο Νηπιαγωγείο μας  τον κύριο Παντελάκη Κωνσταντίνο, καθηγητή φυσικής αγωγής .Μας έδωσε οδηγίες, κατευθύνσεις και συμβουλές και μας απασχόλησε με ομαδικά αθλήματα, όπως το χάντμπολ-χειροσφαίριση στα ελληνικά- και με δραστηριότητες όπως το παιχνίδι με τις ουρές, το οποίο μας ενθουσίασε !!!Ευχαριστούμε πολύ !!

IMG 1212 123

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου , μένοντας στο αθλητικό κλίμα, είχαμε την ευκαιρία να συναντήσουμε τον κύριο Γατίδη Παναγιώτη, κάτοχο 6 Dan και πρωταθλητή Ευρώπης στο Shotokan καράτε, πατέρα μαθητή του σχολείου μας. Συζητήσαμε για τα οφέλη της άσκησης, για τη διατροφή μας, πήραμε απαντήσεις σε ερωτήματα και γελάσαμε με το χιούμορ του!!

11

5
Ξεκινάμε λοιπόν με λίγο τροχάδην, για να ζεσταθούμε…
8
Κινήσεις των χεριών, παλάμες ανοιχτές, τεντωμένα δάχτυλα…
9
Ψηλώνω, τεντώνω, ως τον ουρανό !!
12
Η πειθαρχία είναι σημαντική στο καράτε, και τα δυνατά αυτιά, που…πρέπει να ακούν τον δάσκαλο !!!

7

13
Ένας κύκλος όλο παιδιά, όλο υγεία και χαρά!!!
15
Είμαστε ομάδα, γι ΄αυτό και ενώνουμε τα χέρια μας , όλοι μαζί !!!
19
Φέρνουμε από το σπίτι μας κάποια αξεσουάρ από το άθλημα που ακολουθούμε και το παρουσιάζουμε στους φίλους μας!!
IMG 1042
Να΄τες οι σούπερ κολυμβήτριες !!!!

 

1 1
Χρυσό, ασημένιο και χάλκινο, το κύπελο πηγαίνει σε αυτόν που θα κάνει τα πιο παράξενα πατήματα και περπατήματα στη σκάλα εδάφους…
1
Στην ομάδα συζητάμε ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός καλού αθλητή, τι είναι αυτό που τον διακρίνει. Γράφουμε τις ιδέες των παιδιών σε χαρτί μέτρου.
2 2
Διαγωνιζόμαστε σε δεξιότητες όπως : πέρασμα ρολών σε μπαστούνι.Ποιος θα είναι ο πιο επιδέξιος αλλά και ο πιο γρήγορος;;
3 2
Ρακέτες με μπαλόνι αντί για μπαλάκι!!Υπομονή και συγκέντρωση !!!
5 2
Περπάτημα σε πλαστικά ξυλοπόδαρα!! Πόση χαρά , ισορροπία και προσεχτικά βήματα!!!
6
Οι επιδόσεις καταγράφονται από τα παιδιά σε πίνακα διπλής εισόδου. Έτσι μπορούν να οπτικοποιούν και αποτυπώνουν όσα βίωσαν
4 1
Έτσι στο τέλος έχουμε χρυσό, ασημένιο και χάλκινο μετάλλιο για την ομάδα μας!!
20
Για τη συμμετοχή μας στην ημέρα αυτή, παίρνουμε όλοι   ένα μετάλλιο που φτιάχνουμε με τα χεράκια μας, για την υπομονή μας, την αγάπη στον συναθλητή , τη φιλία, την προσπάθεια να κάνω το καλύτερο που μπορώ !!!

 

 

Καλοκαιρινή παράσταση

IMG 4522
Με μια εξαιρετική παράσταση με τίτλο       ” Ταξίδι στα μνημεία της Ευρώπης” οι μικροί μαθητές μας αποχαιρέτησαν το Νηπιαγωγείο για αυτή τη σχολική χρονιά .Τραγούδι, κέφι, μουσική , γνώσεις, περιπέτεια, όλα συστατικά μιας γιορτής που θα μας μείνει αξέχαστη !! Καλό καλοκαίρι, καλή πρόοδο στα μεγάλα μας νήπια!!

ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Η Αποκριά φέτος στο Νηπιαγωγείο μας είχε αναπαράσταση παραδοσιακών εθίμων με τρόπο βιωματικό, ώστε τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τα έθιμα του τόπου μας, ταυτόχρονα να διασκεδάσουν , να έρθουν σε επαφή με παραδοσιακά τραγούδια ,μουσική και όργανα όχι μόνο της Κρήτης  αλλά και άλλων περιοχών της χώρας μας.Ως προσθήκη εθίμου από ξένη χώρα είχαμε το σπάσιμο της πινιάτας που κάθε χρόνο έχει και διαφορετικό θέμα.

Έτσι λοιπόν έχουμε το Έθιμο της Καμήλας από την Κάινα Αποκορώνου, τα Αλευρομουτζουτώματα από το Γαλαξίδι, το Γαϊτανάκι, τις Μπούλες και τους Γενίτσαρους, κ.ά. Δεν έλειψε βέβαια ο χορός και η παρουσίαση της στολής από κάθε παιδί,  σπάσιμο μπαλονιών, μουσικές καρέκλες….και φυσικά  κεράσματα σε πλούσιο μπουφέ.

Και του χρόνου με υγεία , ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ !!


κκκΕδώ  μπορείτε να μάθετε για το έθιμο της Καμήλας:
Ireblogs.sch.gr/…024/03/Irene-Kalaitzaki.pdfne Kalaitzaki IMG 3884 IMG 3880 IMG 3874 IMG 1064 IMG 1062 IMG 1060 IMG 1136 IMG 1154 IMG 1183 1 IMG 1133 1

 

IMG 1119

IMG 1198

Δεινόσαυροι από το Archaeolab στο Νηπιαγωγείο μας !!

Στις 27 Φεβρουαρίου στο Νηπιαγωγείο μας καλέσαμε  την υπεύθυνη του Arcaeolab, αρχαιολόγο κυρία Κούλα Μπορμπουδάκη για να μας παρουσιάσει πρόγραμμα για τους Δεινόσαυρους. Μας έδειξε αρχικά διαφάνειες στον προτζέκτορα , όπου μάθαμε πληροφορίες σχετικά με τα είδη των δεινοσαύρων, πότε εμφανίστηκαν πώς εξαφανίστηκαν, πώς βρήκαμε απολιθώματά τους, κ.ά.

Έπειτα βυθίσαμε μικρά δεινοσαυράκια σε πηλό και βάζοντας από πάνω γύψο φτιάχτηκαν απολιθώματα δεινοσαύρων, κάνοντας έτσι προσομοίωση των καλουπιών όπως τα  κάνουν και οι αρχαιολόγοι.

Με τα πινέλα μας στη συνέχεια χρωματίσαμε γύψινα δεινοσαυράκια…και ήρθε η ώρα για την ανασκαφή!!!

Περάσαμε στην αυλή μας με πινέλα, βούρτσες, σκουπάκια και μεγενθυτικούς φακούς με σκοπό να ανακαλύψουμε τους δεινόσαυρους που κρύβονταν στα ειδικά δοχεία !!Φυσικά τα καταφέραμε και χαρήκαμε αληθινά γι αυτό , τόσο που πολλοί από εμάς εκφράσαμε την επιθυμία να γίνουμε αρχαιολόγοι και συγκεκριμένα Παλαιοντολόγοι!!!

IMG 1150

IMG 3610

IMG 3609

IMG 1156

IMG 1159

IMG 3636IMG 1165

IMG 1173

IMG 1181

IMG 1183