ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ,15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Στον χώρο του 2ου Νηπιαγωγείου Κολινδρού πραγματοποιήθηκε χριστουγεννιάτικο εργαστήρι κατασκευών .Μαμάδες ,μπαμπάδες , γιαγιάδες  μαζί με τους μαθητές και μαθήτριες του νηπιαγωγείου έκαναν  κατασκευές, είπαν τραγούδια και γεύτηκαν γλυκίσματα!!! 20231215 112028

20231215 11361720231215 11362220231215 11430220231215 11202420231215 11201120231215 12102220231215 121059 320231215 115845 1 20231215 120945 320231215 11593920231215 120005 120231215 115830 20231215 120802 20231215 115725

20231215 12173120231215 12180920231215 12475120231215 12470720231215 124138 20231215 123433 20231215 122424

20231218 082709 20231218 083929

20231215 114302 2

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ 2ΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ

 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας  :



Λήψη αρχείου

ΕΠΙΣΚΕΨΗ HELMEPA ΣΤΟ 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ

Στα πλαίσια  περιβαλλοντικού εκπαιδευτικού προγράμματος που υλοποιείται στο νηπιαγωγείο μας το σχολικό έτος 2023-2024 ,πραγματοποιήθηκε επίσκεψη από  μέλος της παιδικής ΗΕΛΜΕPA.Πρόκειται για  ένα παιδικό περιβαλλοντικό πρόγραμμα, όπου  δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να ενημερωθούν  και να αναλάβουν δράση για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος .Η μασκότ της Παιδικής HELMEPA ,ο  διάσημός γλάρος κάθε φορά μας ευαισθητοποιεί με τα συνθήματά του,” Όχι σκουπίδια ,Όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές”. Με μεγάλη χαρά  λοιπόν υποδεχτήκαμε στο νηπιαγωγείο μας  τον ξεχωριστό καλεσμένο μας ,τον κ. Καζά Δημήτρη,  οποίος μας  έδωσε αναμνηστικά της παιδική HELMEPA ενώ μας μίλησε και για τα μηνύματα του γλάρου.

20231123 095816 20231123 100714 120231123 100553

20231123 10430720231123 11422720231123 11531220231123 10113020231123 10091420231123 10095820231123 100852IMG 701338e0b54726aeeb765242277a8ac6 V20231123 101958IMG 2ed120ac4d0f1ae670eea44caea423ea V20231123 100620

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΣΤΟΝ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον απερχόμενο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Νηπιαγωγείου και 2ου Δημοτικού Σχολείου Κολινδρού, καθώς από την αρχή της σχολικής χρονιάς(1 Σεπτεμβρίου) χάρισε στα παιδιά δωράκια για την έναρξη του σχολείου, έβαψε το χώρο του Νηπιαγωγείου ,αγόρασε κουρτίνες φωτοσκίασης ,αγόρασε βιβλία για την βιβλιοθήκη του νηπιαγωγείου, αγόρασε ένα πίνακα ανακοινώσεων, συντήρησε το κλιματιστικό του νηπιαγωγείου. Επίσης αποχαιρέτησε τα παιδάκια με δωράκια.

Σας ευχαριστούμε για όλα!!!

20230925 081712 20230925 081748 20231130 080554 20231130 080704

ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

Τα παιδιά του 2ου Νηπιαγωγείου Κολινδρού καλωσορίζουν το φθινόπωρο και ανακαλύπτουν τις ομορφιές του. Δημιουργούν και πειραματίζονται ,γεύονται και χρωματίζουν!!!

20230927 092740 20230927 101432 20230927 101652 20230927 213843 20230929 100403 20230929 10042120231005 095203 20231005 100149 20231005 100450

P1050005P1050013P1050015

P1050020P1050022P1050024P1050026

 

 

 

 

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Μια καινούργια σχολική χρονιά ξεκινά!Πρώτη μέρα στο σχολείο και τα παιδιά του 2ου Νηπιαγωγείου Κολινδρού ανυπομονούν  με χαρά να ξεκινήσει το σχολείο. Καλως ήρθατε παιδάκια ,ετοιμαστείτε να μάθουμε καινούργια πράγματα και να διασκεδάσουμε. Το σχολείο σας θα είναι ένα υπέροχο μέρος για εσάς!!!

Με αγάπη οι δασκάλες σας.

20230911 124151

Ολοκλήρωση 2ου θεματικού κύκλου: Φροντίζω το περιβάλλον με Θέμα «Παγκόσμια κληρονομιά» Τίτλος: «Μεσόγειος, η θάλασσα που ενώνει πολιτισμούς»

2ος θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον

1ο τμήμα: Θέμα «Παγκόσμια κληρονομιά»

Τίτλος: «Μεσόγειος, η θάλασσα που ενώνει πολιτισμούς»

Βασικοί στόχοι: 

  • καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
  • Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα
  • Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας
  • Κοινωνικές δεξιότητες, Υπευθυνότητα,Πολιτειότητα
  • Δεξιότητες δημιουργίας: κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος-Μάιος

Τα παιδιά μέσα από ένα φανταστικό ταξίδι θαλάσσιας εξερεύνησης έγιναν θαλασσοπόροι, ταξίδεψαν στη Μεσόγειο θάλασσα και ανακάλυψαν διαφορετικά μνημεία χωρών της Μεσογείου. Τα παιδιά προσέγγισαν την ιστορία των μνημείων και συζήτησαν για τους πιθανούς κινδύνους που απειλούν τη διατήρηση των μνημείων στο χρόνο. Αναζήτησαν πληροφορίες σε έντυπο υλικό, σε σχετικά βίντεο ενώ έμαθαν να εντοπίζουν σε έναν ψηφιακό διαδραστικό χάρτη ή έντυπο, τις χώρες της Μεσογείου που βρίσκεται το μνημείο που επέλεξαν. Ακόμη έκαναν εικονικές διαδικτυακές περιηγήσεις αξιοποιώντας αντίστοιχες εφαρμογές ή/και το λογισμικό οπτικοποίησης Google Earth. Επίσης, ζωγράφισαν διάφορα μνημεία, χάρτη της Μεσογείου και κατασκεύασαν τις μικρογραφίες των μνημείων και τις τοποθέτησαν πάνω σε χάρτη.

20230517 090533 20230518 085340 20230518 085401 20230518 093304 20230518 093323 20230518 093852 20230526 113618 20230526 113621 20230526 113825 20230526 113828 20230526 124138 20230526 124154 20230526 124253 20230526 124652 20230526 124745 20230526 124943 20230526 124958 20230526 125027 20230526 125105 20230530 085317 20230530 090319

Ολοκλήρωση 4ου θεματικού κύκλου: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία με θέμα: STE(A)Μ Τίτλος: «STE(A)M Και η Γη γυρίζει».

4ος θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ – 

Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

1ο τμήμα: Θέμα: STE(A)Μ

Τίτλος: «STE(A)M Και η Γη γυρίζει».

Βασικοί στόχοι:

  • καλλιέργεια των δεξιοτήτων τους 21ου αιώνα.
  • ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού εγγραμματισμού.
  • Γνωριμία με το επάγγελμα του αστροναύτη.
  • δημιουργία κατασκευών που θα αναδεικνύουν τις ιδιότητες της Γης(περιστροφή-βαρύτητα).

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος-Μάρτιος

Μέσα από αυτό το πρόγραμμα τα παιδιά μάθανε τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος ,γνώρισαν τον ήλιο και τον σύνδεσαν με τη μυθολογία, κατανόησαν την κίνηση της γης, την εναλλαγή μέρας – νύχτας καθώς και την εναλλαγή των εποχών, μάθανε πληροφορίες για τη σελήνη και το επάγελμα του αστρονάυτη. Επίσης, τα παιδιά εισήχθησαν στον κόσμο της ρομποτικής με την beebot τη μελισσούλα με την οποία ταξίδεψαν στους πλανήτες.

20230308 095118 20230308 095146 20230308 095203 20230314 074543 20230314 074601 20230314 074610 20230330 093603 20230330 093614 1000000424 1000000427 1000000437

Ολοκλήρωση 3ου θεματικού κύκλου: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη με θέμα «Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα» Τίτλος: «Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο».

3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – 

Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

1οτμήμα:Θέμα «Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα» Τίτλος: «Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο»

Βασικοί στόχοι:

  • καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
  • οργάνωση δραστηριοτήτων που θα ενισχύουν τη συνεργασία και το κλίμα αλληλοσεβασμού και αλληλοκατανόησης μέσα στην τάξη.
  • υιοθέτηση αξιών και προτύπων σεβασμού και συνεργασίας.
  • Δεξιότητες Μάθησης: Επικοινωνία
  • Δεξιότητες Ζωής: κοινωνικές δεξιότητες/ ενσυναίσθηση και ευαισθησία προσαρμοστικότητα ανθεκτικότητα υπευθυνότητα πρωτοβουλία
  • Δεξιότητες του νου: Στρατηγική σκέψη Επίλυση προβλημάτων Μελέτη περιπτώσεων Κατασκευές

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος-Ιανουάριος

Μέσα από αυτό το πρόγραμμα τα παιδιά έμαθαν το σεβασμό στον Εαυτόν και στον Άλλον καθώς και την έννοια και την αξία της διαφορετικότητας. Τα παιδιά κατάφεραν να κατακτήσουν γνώσεις, να καλλιεργήσουν δεξιότητες και να αναπτύξουν στάσεις σεβασμού στη διαφορετικότητα στον καθημερινό τρόπο ζωής και τη συμπεριφορά τους. Φυσικά όλα αυτά έγιναν μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες, βιβλία όπως ο Έλμερ ο παρδαλός ελέφαντας, το κάτι άλλο και το κατιτί, ο Μαυρούλης, ο μαύρος κότσυφας και ο άσπρος γλάρος καθώς και βίντεο με σχετικό περιεχόμενο που προβλημάτισαν τα παιδιά και συζήτησαν το θέμα της διαφορετικότητας!

20230116 110131 20230116 110139 20230116 110253 20230116 110259 20230116 110943 20230116 113018 20230116 113122 20230116 113205 20230118 113756 20230118 113817 20230403 075328 20230403 075351 20230403 075521 1000000264 1000000265 1000000266 1000000269 1000000277 1000000278 1000000279 1000000280 1000000281 1000000288 1000000289 1000000290 1000000292 1000000293 1000000294 1000000367 1000000398

Έναρξη εγγραφών στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2023-2024

 «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-2024»

 

Α. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019.

Η εγγραφή του προνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.

 

Οι αλλοδαποί/ες μαθητές/τριες μπορούν να εγγραφούν αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό επίσημα μεταφρασμένα.

 

Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

 

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Επίσης, θα προσκομιστούν και τα παρακάτω δικαιολογητικά:

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

ΙΙ. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗΝ Δ/ΝΤΗ/ΝΤΡΙΑ-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ/Η ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

α) αποδοχή της αίτησης

β) επιστροφή της αίτησης στους γονείς/κηδεμόνες υποδεικνύοντας τις διορθώσεις που απαιτείται να γίνουν στην αίτηση

γ) προώθηση της αίτησης στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγεται το Νηπιαγωγείο σε περίπτωση που διαπιστώνει προβλήματα που δεν δύναται να αντιμετωπίσει.

Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

Γ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

 

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2353031556 και στο mail: mail@2nip-kolindr.pie.sch.gr

Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

Η Προϊσταμένη του 2ου Νηπιαγωγείου Κολινδρού

Φουρνουτζή Αγγελική



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου