Στις 20 Ιανουαρίου 2026, συμμετείχαμε στο χώρο του σχολείου σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο πραγματοποιήθηκε από νοσηλεύτρια της Αντιδημαρχίας Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης του Δήμου Κιλκίς, με τίτλο “Οι Μικροί Ήρωες της Καθαριότητας”, στο πλαίσιο της υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων για μαθητές. Το πρόγραμμα αφορούσε την ατομική υγιεινή, τη διατροφή και τις υγιεινές συνήθειες. Μέσα από […]
Άρθρα με ετικέτες 'υγεία'
Οι μικροί Ήρωες της Καθαριότητας
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Εκπαιδευτικές Επισκέψεις στις 22 Ιαν 2026



