omalh metabash foto

Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό σχολείο

Σήμερα πήγαμε επίσκεψη στο μεγάλο σχολείο, στο Δημοτικό! Η χαρά μου, η περηφάνεια που μεγάλωσα επιτέλους κι εγώ, ο ενθουσιασμός και η ανυπομονησία μου δεν περιγράφονται! Είδαμε τους παλιούς μας συμμαθητές που τώρα είναι στην α΄Δημοτικού και πολύ το χαρήκαμε! Συζητήσαμε με τους συμμαθητές μας, παίξαμε, γελάσαμε, τραγουδήσαμε, ζωγραφίσαμε μια μεγάλη ομαδική ζωγραφιά και δώσαμε δωράκια ο ένας στον άλλον!  Ευχαριστούμε πολύ τους παλιούς συμμαθητές μας και την κυρία Κωνσταντίνα, η επίσκεψη θα μας μείνει αξέχαστη!!! Ραντεβού το Σεπτέμβρη!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση