28η Οκτωβρίου Η γιορτή του ΟΧΙ στο σχολείο μας γιορτάστηκε με όλες τις τιμές. Είπαμε ποιήματα κάναμε παρέλαση και συμμετείχαμε στην κατάθεση στεφάνων. Την επόμενη μέρα, ζωγραφίσαμε την παρέλαση. ΨΗΛΑ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΨΗΛΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!!!