Η δραστηριότητα προέκυψε από το παραμύθι ”Αχ γιατί να είμαι γάτα” που διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε την παγκόσμια ημέρα των ζώων.
Αρχικά μαθαίνουμε να κινούμαστε μέσα σε τετραγωνισμένο περιβάλλον όπως τα ρομπότ.
Μετά σε ρόλο προγραμματιστή και ρομπότ, μπαίνουν οι κάρτες κατεύθυνσης και ακολουθούνται από το παιδί -ρομπότ οι εντολές του παιδιού -προγραμματιστή. Ακολουθούν οι καρτέλες εξέλιξης του παραμυθιού. Οι ρόλοι εναλλάσσονται.
Στην επόμενη φάση προχωράμε στην εξοικείωση του bee bot και της σχετικής πίστας. Τα παιδιά τοποθετούν τα αντίστοιχα βελάκια και προγραμματίζουν το ρομπότ να ακολουθήσει τη διαδρομή που αυτά επιθυμούν ! Κάθε φορά εξιστορούν την εξέλιξη του παραμυθιού!


