“The Giving Tree”

Κάτω από: E-Twinning 2024-20252ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑΣ στις 10:12 στις 13 Ιανουαρίου 2025

giving treeΚαταγραφή2

 

 

  Φέτος το σχολείο μας συμμετέχει σε πρόγραμμα e-Twinning, με τίτλο «The Giving Tree». Τοέργο βασίζεται στο βιβλίο του Shel Silverstein, «Το δέντρο που έδινε». Πρόκειται για ένα αλληγορικό βιβλίο με ποικιλία κοινωνικoσυναισθηματικών μηνυμάτων, το οποίο δύναται να αξιοποιηθεί ως εργαλείο για:

  • ανακάλυψη της βιολογικής και κοινωνικής πορείας του ανθρώπου
  • διερεύνηση συναισθημάτων (π.χ. αγάπη, απογοήτευση κ.τ.λ.) και αξιών (π.χ. ανιδιοτέλεια, εμπιστοσύνη κ.α.), καθώς και αναζήτηση των τρόπων έκφρασης αυτών
  • μελέτη των ανθρώπινων σχέσεων και του ρόλου που διαδραματίζει ο κάθε άνθρωπος στην κοινωνία (κοινωνικοί ρόλοι)

Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να:

  • ενισχυθούν στον προσδιορισμό και διαχείριση συναισθημάτων
  • καλλιεργήσουν τρόπους αντιμετώπισης/ διαχείρισης μιας κατάστασης
  • διερευνήσουν τα προσωπικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά τους και τις όποιες κοινωνικές συμβάσεις που αυτά φέρουν
  • καλλιεργήσουν δεξιότητες επικοινωνιακού τύπου
  • αναπτύξουν στάσεις και αξίες όπως π.χ. αλληλεγγύη, σεβασμός, υπευθυνότητα, ελευθερία κ.α.
  • προσπαθήσουν να αντιληφθούν το αντίκτυπο που έχουν οι ατομικές επιλογές στην κοινωνία- καλλιέργεια κριτικής σκέψης-
  • ενισχυθούν σε δεξιότητες που σχετίζονται με την συνεργασία και την ομαδικότητα
  • εκφράσουν απόψεις και σκέψεις με λεκτικούς ή μη τρόπους, αξιοποιώντας εργαλεία πολλαπλής κωδικοποίησης
  • καλλιεργήσουν ψηφιακού τύπου δεξιότητες (δράσεις steam)

   Τα σχολεία που συμμετέχουν είναι:

1ο Νηπιαγωγείο Καλλικράτειας , 2ο Νηπιαγωγείο Ν. Καλλικράτειας, 27ο Νηπιαγωγείο Καλαμαριάς, Νηπιαγωγείο Χρυσαυγής Λαγκαδά, 3ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης, 67ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης. Επιπλέον, συμμετέχουν νηπιαγωγεία από Κύπρο, Τουρκία, Ιταλία, Πορτογαλία, Σικελία και Ρουμανία.

 

Ο χάρτης των συνεργαζόμενων σχολείων:

https://www.pictramap.com/app/view?p=94a6d6

 



Δεν υπάρχουν σχόλια

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.