Σχέδιο δράσης “Αναβάθμιση της αυλής του σχολείου” 2024

Το σχέδιο δράσης αφορά  και φέτος  την αυλή του σχολείου μας. Παρακάτω παρατίθεται ο σύνδεσμος, όπου έχει δημοσιευθεί το φετινό σχέδιο.

https://blogs.sch.gr/2nipiolkoumag/files/2023/02/ΣΧΕΔΙΟ-ΔΡΑΣΗΣ-2023.cleaned.pdf

Το συγκεκριμένο σχέδιο δράσης συνεχίζεται για δεύτερη σχολική χρονιά και οι φετινοί στόχοι μας είναι οι εξείς:

α) Αναβαθμιση της αισθητικήςτου χώρου της αυλής.

β) Αξιοποίηση του χώρου της αυλής και ένταξη αυτού στην εκπαιδευτική διαδιακασία.

γ) Ασφάλεια των παιδιών και αποφυγή  κινδύνων, που ελοχεύουν στο συγκεκριμένο εξωτερικό χώρο.

Αρχικά ‘έγινε συνάντηση των νηπιαγωγών και αποφασίστηκε η συνέχιση της δράσης για την αναβάθμιση της αυλής. Οι πλημύρες του Οκτωβρίου, που είχαν ως συνέπεια τη διάβρωση του εδάφους, έκαναν τον χώρο της αυλής επικίνδυνο και ακατάλληλο για χρήση από τα παιδιά. Για το λόγο αυτό έγινε συνάντηση με την τεχνική υπηρεσία του Δήμου και τη σχολική επιτροπή. Ακολούθησε αυτοψία του χώρου και αποφασίστηκε η τοποθέτηση τεχνητού χλοοτάπητα.

 

Στη συνέχεια έγινε συζήτηση με τα παιδιά για το πως θα ήθελαν να είναι η αυλή και ζωγράφισαν “πως είναι και πως θα ήθελαν να είναι”.

Τα παιδιά ζωγραφίζουν πως είναι η αυλή του σχολείου τους, τον Οκτώβριο.

0 02 05 c6818f3209eaace06738b983e3892f50965518009d4bc0377ac8e7422071e30c ada38517b47054c7 0 02 05 bb63bec441c68544c70f14fa8e0bb2437e6c81e85fb7255ac9c0087836e37f2a 378d5b077f9b6600 0 02 05 5759433aaafc6311439d1a6632cfbd0b2e1326e36f489c54b74e4b71f3471282 d5012ca023a3f50f 0 02 05 f9c208e0089e61dcb51976720671daa76f6878de9ad05a05c065c95717fa497a d2b0e862003da25d 0 02 05 48ca289cf54e6f4a3960c5d5228f08225066f98f582e73b68cfa7d6ac08e14a4 3348a946fa674c92

Τα παιδιά ζωγραφίζουν πως θα ήθελαν να είναι η αυλή του σχολείου τους.

0 02 05 81651ffeecfd15a601d747171ee96399bc5e1b2a2aea1e9c8191b4e93b9960f3 6aafc86e83fa82d5 0 02 05 98f89b201b70f04d64ea74ac667836d1e707853f0dc04fe3e39b29ab3090c786 56eb496adf5b9b95 0 02 05 aacde3b2540222c61095a918e5d11c54c67236f3ae413ae8af6d218e2e3e7295 e466ae2f3ab05271 0 02 05 a8130db517f13072ede10ab9e710a2b223774d161334c8176ec5b357e954ca4e eee65172c216cd13 0 02 05 3f520e1508dbd8899e0654c562451f917ba40d6e5be5820c108a6742c0e6e282 bd800228ba4a3f85 0 02 05 eb483bc4a6627af7c8ad4c5a1557782875564e7b7eb8ffd469b722c7bda8c22d 1835e7116e919e7e 

Ζωγραφική στους τοίχους από γονείς

Η συμβολή των γονέων, Λένα Κατσέλου και Μαριλένα Μωραϊτη, με ζωγραφιές στους εξωτερικούς τοίχους του νηπιαγωγείου, ήταν εξαιρετική. Μεταμόρφωσαν τον χώρο κανοντας τον περισσότερο ελκυστικό και χαρούμενο για τα παιδιά!

IMG 20240509 174526 IMG 20240509 174558 IMG 20240509 174623 IMG 20240509 174656

 

Τοποθέτηση χλοοτάπητα

Έπειτα από συνεννόηση με τις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου και τη σχολική επιτροπή, έγινε η τοποθέτηση χλοοτάπητα, και μεταμόρφωσε το χώρο κανοντάς τον ασφαλή και κατάλληλο για το παιχνίδι των παιδιών.

IMG 01aa1200c1c6f8f3544325a59ba4db44 V IMG cfaededb448ee00d932c7c2333d1a145 V IMG a5abede07393a507e2d47b61d3c9601d V

Ο χώρος πριν την τοποθέτηση του και οι εργασίες που έγιναν για να ισιωθεί το δαπεδο.

IMG 20240515 151714

 

IMG 20240515 151537

 

Ανάγκη επισκευής παγκακιών καθώς είχαν σαπίσει τα ξύλα τους.

IMG 20240515 151824

 

Διαμόρφωση γωνιών ενδιαφερόντων, δημιουργικής απασχόλησης, μάθησης και παιχνιδιού

Αφού έγινε η παραλαβή του υλικού εξοπλισμού της αυλής από τις χορηγίες δύο κοινωφελών ιδρυμάτων, στα οποία είχαμε στείλει αίτημα τους προηγούμενους μήνες, διαμορφώσαμε δηλιουργικές περιοχές απασχόλησης.

 

Βιβλιοθήκη και ενα μικρό τραπεζάκι όπου το παιδί μπορεί να πάει και να ξεφυλλίσει ένα βιβλίο. IMG 20240527 144334

Κουκλόσπιτο και Παιχνίδι ρόλων 

IMG 5e3c06df6ca765137635f84eea15ee4a V

Ομαδικό παιχνίδι Μπάσκετ και Σκορ 4 για ανάπτυξη της αδρής κινητικότητας, της συγκέντρωσης και της συνεργασίας

IMG 20240527 141915

Δίσκος για εξάσκηση της ισορροπίας  και ομαδικό παιχνίδι με τουβλάκια μεγάλου μεγεθους

 

Ζωγραφική με κιμωλίες και μαγνητικός πίνακας με γράμματα και αριθμούς

IMG 20240527 144738

IMG 20240527 144514

 

Δημιουργία περιοχής μελέτης και έρευνας των φυσικών υλικών που βρίσκουν τα παιδιά στο χώρο της αυλής.

IMG 20240529 233210

 

Ανάπυξη της αδρής κινητικότητας μέσα από κινητικά και ομαδικά παιχνίδια με στεφάνια και δοκούς.

0 02 05 e35a59d851ae3c29e74d4fd89426dce45b0ff888c5012b4e83ce4cd4ae41f74e b64b706747258dc1 0 02 05 c3b165f6ec5fffa48800a720ce7cf2f9ff2834cf05d0a01ce16267708e8cb782 7e48aa30fa03ebb 0 02 05 205e501f343a5407fb019fdd9acfc5e0bd58af5f32d11a6c8995940c73ff3e12 aef87600244d04bb

Οι ίδιοι γονείς μας σχεδίασαν επιδαπέδια παιχνιδια, όπου τα παιδιά μπορούν να κάνουν διαδρομές, εξασκώντας το συντονισμός του σώματος του, τον προσανατολισμό στο χώριο και την οριοθέτηση.

0 02 05 bf89250d6cdd51b2720bede540738822ee2de0cf59ffa45cdeeb41c1e475803f 444b3e4762676e10 0 02 05 680e26f15a893cb47ec10f80475ff32d90c67309c99a4e069abe5d25a6ddd61e 1d02a4bc404d0816 0 02 05 bcc604ee8b977495e5578180c9e398160c9dbebd9013fab33f403c39d44c05ef 317471bc0f730037

0 02 05 c46be5b81cc5b525deaa1dba9b8aeacdc4a11b3b8896ec0307b74398c91a807b da5e19631bdb5a40

 

Ανάπτυξη οικολογικής συνείδησης

 

Φύτεμα αρωματικών, καλωπιστικών και άλλων φυτών

Τα παιδιά αφού παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο για τα φυτά και την ανάπτυξή τους πειραματίστηκαν με τη βοήθεια της μελισσούλας «Beebot» για τις κατηγορίες των φυτών.

IMG 20240528 162428

Έγινε από τα παιδιά μεταφύτευση σε μεγαλύτερες γλάστρες σχήματος «χελώνας» φυτών ανά κατηγορία (καλλωπιστικά, αρωματικά και παχύφυτα.

IMG c7a932fd54dbc08d59eeeb6aac65fa77 V IMG 89332a43e1c1a827288cedf6529d85ba V

Τα παιδιά γράφουν και τοποθετούν ταμπέλες διαχωρίζοντας τα φυτά

0 02 05 4cd63efb54f931d5cb7a4fa26126a84a06a0dd3ccc27ee197902c6cba3763105 5ed8102a94066e4

IMG 20240527 144613

IMG 20240527 144641

0 02 05 e36b833095f02aaea1f227e7056cd9930184aaaf3c5ff9843d108f950048d790 b91aa3fc9f6720b2

 

0 02 05 1fc2f9a2fe60f57f347296ad9cda8f293ae33914e035ced2a3b1124b975f6e38 49f6507ef19cdf28

 

 

Φύτεμα δέντρων στο χώρο της περίφραξης-δωρεά του γονέα κ. Στέλιου Παπανικολάου

IMG 20240527 141840

 

Περιποίηση των φυτών από τα παιδιά

Κάθε μέρα ένα από τα παιδιά αναλαμβάνει την περιποίηση και το πότισμα των φυτών με ευθύνη και υπευθυνότητα ως προς τη φροντίδα τους.

IMG 1a64786697349a39ac6119b97de7de92 V 0 02 05 c69bd345fb38ac7c009db7609a9bd853563d3d0eb779c71f713d99d43d4fae21 4661e1520c754b4e

Επαναχρησιμοποίηση άχρηστων υλικών

Τα μπουκάλια των απορρυπαντικών μεταμορφώθηκαν με λίγη φαντασία σε όμορφες γλάστρες κύκνους,  επαναχρησιμοποίώντας αχρηστα υλικά.

IMG 250712a9bd9716369cc359ddd3669189 V

 

Δημιουργία κομπόστ

Συμμετοχή σε ευρωπαϊκό  πρόγραμμα e-twinning “Let’ s collect black gold”. Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί επιμορφώνονται επάνω στο θέμα και δημιουργούν λίπασμα μαζί με τα υπόλοιπα σχολεία των άλλων χωρών, την Τουρκία, την Ιταλία, την Κροατία, τη Γαλλία και άλλα σχολεία της Ελλάδας. Τα παιδιά ασχολήθηκαν με την κομποστοποίηση και αγοράστηκε ειδικός κάδος που τοποθετήθηκε στην αυλή για τα οργανικά υλικά που προκείπτουν από τα γεύματα των παιδιών.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/lets-collect-black-gold/twinspace

Δημιουργία κομπόστ ταυτόχρονα με τις άλλες χώρες

IMG 20240321 113852 IMG 20240321 111746

IMG 20240321 112120

IMG 20240321 112146

 

Ο κάδος κομποστ που αγοράστηκε για το συγκεκριμένο σκοπό και η τοποθέτησή του στην αυλή του σχολείου.

0 02 05 cb5d129d7df64b3ee6d67c03429ee1f86f1096bc164ef48b29b1c5cb7d8a7deb 9cbbd0a9df832c91

 

Δημιουργία ψηφιακής αφίσας με την εξέλιξη της διαμόρφωσης της αυλής

 

https://canvastera.com/s/wuIXQzawx

Δημιουρφήθηκε μία ψηφιακή αφίσα μέ τη Βοήθεια του εργαλείου canvastera, όπου αποτυπώθηκε η εξέλιξη της διαμόρφωσης της αυλής.

Παράλληλα στάλθηκε ερωτηματολόγιο στους γονείς για την αξιολόγηση της δράσης, το οποίο διαμορφώθηκε μέσω του google forms.

https://forms.gle/PbLHs4r7eLoTf6NBA

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *