Συνεργασία στο νηπιαγωγείο/ Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη

Συγκρότηση ομάδας και συμβόλαιο κανόνων Ζέσταμα του σώματος και παιχνίδια συνεργασίας σε ζευγάρια   Συμβόλαιο ομάδας Ανίχνευση αρχικών ιδεών Τι σκέφτεσαι όταν ακούς τη λέξη “ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ” Ικανότητες επικοινωνίας Καλωσορίζοντας τους εξωγήινους Δραστηριότητα συνεργασίας ανά ζεύγη. Το ένα παιδί μιλάει ως εξωγήινος και το άλλο προσπαθεί να μεταφράσει τι λέει και να επικοινωνήσουν. Ρουτίνα σκέψης: Μπαίνω […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Ομαδικές δραστηριότητες φθινοπώρου

Συνεργασία για τη δημιουργία φθινοπωρινού δέντρου-Ομαδική εργασία με φθινοπωρινά δέντρα. Η κάθε ομάδα πρέπει να βάλει στο δέντρο όλα τα χρώματα των φύλλων κίτρινα, πορτοκαλί και κόκκινα με συντονισμό. Το κάθε παιδί κάνει ένα τύπωμα φύλλου και δίνει το ρολό υγείας στον συμμαθητή του να κάνει το ίδιο, όσο ακούγεται η μουσική. όταν η μουσική […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Ο Εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου στην τάξη μας

Δραματοποιήσαμε την Ιστορία του 1940, στη συνέχεια είπαμε ποιήματα για την ΕΙΡΗΝΗ και τραγουδήσαμε.     Ο Γκράτσι παίρνει το τελεσίγραφο από το Μουσολίνι για να το πάει στον Ιωάννη Μεταξά  Φαντάροι στα βουνά Οι γυναίκες βοηθούν με τρόφιμα τους στρατιώτες μας

Συνεχίστε την ανάγνωση →

28η Οκτωβρίου

Διαβάσαμε το βιβλίο … Στρατιώτες στον πόλεμο (1940-1944), του Βασίλη Κουτσιαρή και του Γιάννη Διακομανώλη! Στρατιώτες του 1940 Δραματοποίηση της ιστορίας   Ο Μουσολίνι στέλνει τελεσίγραφο με τον Γκράτσι στον Ιωάννη Μεταξά     Ο Γκράτσι ακολουθεί τη σωστή διαδρομή για να φτάσει στον Ιωάννη Μεταξά Το δίνει στον Ιωάννη Μεταξά Στέλνει το ΟΧΙ   […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Φθινοπωρινές κατασκευές

Φθινοπωρινά φύλλα από κομμάτια παζλ Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και ζωγραφίζουν διαφορετικά χρώματα φθινοπωρινών φύλλων με κομμάτια από παζλ που έχουν χαλάσει.   Κουκουβάγιες από χάρτινα σακουλάκια Τα παιδιά κόβουν φτερά, μάτια και μύτη, γεμίζουν με χαρτιά το σακουλάκι και κάνουν καμπυλωτές γραμμές στο σώμα της.   Οι φθινοπωρούληδες τα παιδιά βάφουν με νερομπογιές […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Φθινόπωρο

Βρίσκω το γράμμα Φ του φθινοπώρου και ακολουθώ τη διαδρομή για να φτάσει η μία Φθινοπώρούλα στην άλλη!   Σύνθεση της λέξης “φθινόπωρο”     Κολοκύθες με τυπώματα   Ρόδι χρησιμοποιώντας το τύπωμα του μολυβιού   Τα φύλλα σκορπίζονται και τα παιδιά πρέπει να βρουν μόνο όσα έχουν το γράμμα Φ Κινητικό παιχνίδι   Σκιουράκι-Λεπτή […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Αναγνωρίζω το αρχικό γράμμα του ονόματός μου

Σχηματίζω το ονομά μου με άσπρο λαδοπαστέλ και το αποκαλύπτω με νερομπογιά Τα παιδιά βρίσκουν ποια ονόματα αρχίζουν με το ίδιο γράμμα έπειτα μετρούν τα γράμματα και τις συλλαβές Ανακαλύπτω το αρχικό μου γράμμα Μεικτή τεχνική, τα παιδιά καλύπτουν με τέμπερα χρησιμοποιώντας δαχτυλάκι του και καλύπτουν το αρχικό γράμμα τους που το έχουμε σχηματίσει με […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Code week “Το αρχικό του ονόματός μου”

Συμμετοχή του σχολείου μας στην εβδομάδα προγραμματισμού “code week” με θέμα “το αρχικό του ονόματός μου”   Σχηματίζω το αρχικό μου γράμμα σύμφωνα με το πρότυπο. Μετράω και ζωγραφίζω τα σωστά κουτάκια για να σχηματίσω το σωστό γράμμα. Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα σωστά κουτάκια και σχηματίσουν το πρώτο τους γράμμα!   Το bee-bot σε αποστολή […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Ο Αγιασμός του 2ου Νηπιαγωγείου Ιωλκού για το σχολικό έτος 2025-2026

‘Ετοιμοι για τον Αγιασμό Ένα δωράκι για να καλωσορίσουμε τους μικρούς μας μαθητές

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Μια φορά κι ένα……βιβλίο….!

Η καλοκαιρινή μας γιορτή φέτος ήταν έμπνευση του σχεδίου δράσης. Βλέποντας πόσο έχουν αγαπήσει τα βιβλία, τις ιστορίες και τα παραμύθια, δημιουργήσαμε μαζί με τα παιδιά ένα θεατρικό με ρόλους από αγαπημένους ήρωες των κλασσικών παραμυθιών. Η συνεισφορά των παιδιών ήταν τοσο στην επιλογή των ρόλων όσο και στο στήσιμο των σκηνικών φέρνοντας διάφορα αντικείμενα […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →