Έπαινος συμμετοχής του 2ου Νηπιαγωγείου Γουμένισσας στον δημιουργικό διαγωνισμό Αστέρι της Ευχής 2024-2025
Πάσχα
Συμμετοχή του 2ου Νηπιαγωγείου Γουμένισσας στην 2η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικής Φιλοζωίας
Συγκέντρωση τροφίμων για το “Χαμόγελο του Παιδιού”
Ο Εθελοντικός Οργανισμός για τα παιδιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού», όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, στα πλαίσια της πασχαλινής περιόδου, επιθυμεί να συγκεντρώσει τρόφιμα προσπαθώντας να καλύψει τις ανάγκες τόσο των παιδιών που διαμένουν στα σπίτια του Συλλόγου, όσο και των παιδιών και οικογενειών που λαμβάνουν υποστηρικτικές υπηρεσίες μέσω των Κέντρων Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας, λόγω των σοβαρών προβλημάτων διαβίωσης που αντιμετωπίζουν.
Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε και τη φετινή χρόνια στη δράση αυτή η οποία αναδεικνύει την κοινωνική ευαισθησία και την έννοια της προσφοράς στον συνάνθρωπο.
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς του νηπιαγωγείου μας που ανταποκρίθηκαν και στήριξαν την προσπάθεια συγκέντρωσης τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης για την ενίσχυση του έργου του Χαμόγελου του Παιδιού διδάσκοντας με τον καλύτερο τρόπο στα παιδιά την έννοια της αλληλεγγύης στον συνάνθρωπο. Επιπλέον ευχαριστούμε πολύ τον κ. Γιάννη Κόιο πατέρα μαθήτριας του σχολείου μας, για την πολύτιμη βοήθεια του καθώς ανέλαβε τη μεταφορά και παράδοση των πακέτων στα ΚΤΕΛ Πολυκάστρου. Τα πακέτα θα παραλάβουν υπεύθυνοι του Κέντρου Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας Θεσσαλονίκης.
Δράση «Διαβάζουμε Μαζί» σε συνεργασία με την βιβλιοθήκη Κυψέλη
Την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 οι μαθητές/τριες συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή δράση φιλαναγνωσίας, με θέμα «Διαβάζουμε μαζί» τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου. Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την ομάδα “Νηπιαγωγοί εν δράσει” του Συλλόγου Εκπαιδευτικών “Δ. Θεοτοκόπουλος”, και την σχολική βιβλιοθήκη Κυψέλη.
Την ημέρα αυτή, οι μαθητές συνεργάστηκαν και επεξεργάστηκαν δημιουργικά το παραμύθι «Η Λαμπάδα του Ανέστη» και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε ανάρτηση σε συνεργατικό padlet στο οποίο συμμετείχαν σχολεία από όλη την Ελλάδα. Οι μαθητές/τριες σήμερα έλαβαν αναμνηστικό δίπλωμα συμμετοχής στην δράση και σελιδοδείκτες.
Ευχαριστούμε την Kypseli Library και ιδιαίτερα την κ. Χαρίκλεια Βούρα, Υπεύθυνη Σχολικής Βιβλιοθήκης «Κυψέλη» του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού -Ηράκλειο Κρήτης για την πρόσκληση στη δράση “Διαβάζουμε Μαζί”!
Σελιδοδείκτες – Διαβάζουμε Μαζί
Η ομαδική εργασία των παιδιών
Επίσκεψη συγγραφέα στο νηπιαγωγείο μας!
Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου, με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε στο νηπιαγωγείο μας την συγγραφέα κα Σοφία Γκοτζαμάνη , η οποία μας παρουσίασε το υπέροχο βιβλίο της “Η λαμπάδα του Ανέστη”. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια μαγευτική αφήγηση, να τραγουδήσουν μαζί της και να ζήσουν τη χαρά της δημιουργίας μέσα από δραστηριότητες εμπνευσμένες από το βιβλίο.
Η συγγραφέας, με την κιθάρα της και την εξαιρετική της παρουσία, ενθουσίασε τα παιδιά και τους έδωσε την ευκαιρία να εκφραστούν και να αναπτύξουν τη φαντασία τους. Μετά το τέλος της δράσης τα παιδιά ζωγράφισαν την λαμπάδα του Ανέστη.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στη κα Σοφία Γκοτζαμάνη για την υπέροχη αυτή εμπειρία και το όμορφο αναγνωστικό ταξίδι!
25η Μαρτίου
Εκπαιδευτική δράση με θέμα “Γνωρίζω τον τόπο μου”
Την Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025 πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας μια ξεχωριστή εκπαιδευτική δράση με θέμα «Γνωρίζω τον τόπο μου», στο πλαίσιο της οποίας είχαμε την τιμή να φιλοξενήσουμε τον κ. Αθανάσιο Τραχανίδη, πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Γουμένισσας.
Ο κ. Τραχανίδης παρουσίασε στα παιδιά, μέσα από μια όμορφη προβολή, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις ομορφιές της περιοχής. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα οινοποιεία της Γουμένισσας, τη μουσική της παράδοση, το Μεταξουργείο, τα επαγγέλματα και τις ασχολίες των κατοίκων, τα μοναστήρια και τα σημαντικότερα αξιοθέατα του τόπου.
Η παρουσίαση ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και κατάφερε να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών. Στο τέλος, ο κ. Τραχανίδης χάρισε σε όλα τα παιδιά έναν όμορφο χάρτη της Γουμένισσας ως αναμνηστικό της επίσκεψής του.
Τον ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία του και για το όμορφο ταξίδι γνώσης και αγάπης για τον τόπο της Γουμένισσας που χάρισε στους μικρούς μας μαθητές!











































