Διαδικτυακή Επιμορφωτική συνάντηση για τους Γονείς/Κηδεμόνες των Νηπιαγωγείων της ΔΙΠΕ Κιλκίς
Σας ενημερώνουμε οτι το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Κιλκίς και η Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης κ. Καρολίδου Σωτηρία, συνδιοργανώνουν επιμορφωτική συνάντηση
την Τρίτη 12/03/2024 και ώρα 10:30 π.μ. – 12:00 π.μ.
στον σύνδεσμο https://minedusecondary.webex.com/meet/skarolid με θέμα:
«Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο»
Η συνάντηση απευθύνεται σε γονείς/κηδεμόνες μαθητών/τριων που φοιτούν στα Νηπιαγωγεία της ΔΙΠΕ Κιλκίς.
Θα συζητηθούν ζητήματα σχολικής ετοιμότητας καθώς και ζητήματα δυσκολιών λόγου και της επιρροής αυτών στη
μαθησιακή πορεία των μαθητών/τριών στο Δημοτικό Σχολείο.
Έπαινος συμμετοχής του 2ου Νηπιαγωγείου Γουμένισσας στην εκστρατεία ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ του Χαμόγελου του Παιδιού
Συμμετοχή του 2ου Νηπιαγωγειου Γουμένισσας στην εκστρατεία «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ» του Χαμόγελου του Παιδιού
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» εν όψει της 6ης Μαρτίου Σχολικής Ημέρας Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό πραγματοποιεί για 11ηη συνεχή χρονιά την εκστρατεία Μίλα Τώρα. Όλες οι δράσεις γίνονται στο πλαίσιο της θεσμοθετημένης συνεργασίας με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και μέσα από το εγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με τίτλο «ΓΙΝΟΜΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ-ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ» (Αρ. Πρωτ.: Φ.2.1/ΕΧ/65889/112444/Δ7).
Με βασικό μήνυμα το «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ» , για 3η συνεχόμενη χρονιά τα παιδιά του 2ου Νηπιαγωγείου Γουμένισσας συμμετέχουν και δημιουργούν το δικό τους μήνυμα.
Συμμετοχή του 2ου Νηπιαγωγείου Γουμένισσας σε εθελοντική δράση στήριξης του Συλλόγου Γονέων παιδιών με νεοπλασματική ασθένεια Φλόγα
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης της σχολικής μονάδας; για τον εθελοντισμό καλωσορίσαμε την Άνοιξη κάνοντας μια εθελοντική πράξη .Συγκεκριμένα τα παιδιά φόρεσαν το καθιερωμένο βραχιόλι του Μάρτη το «Μαρτάκι» τηρώντας το έθιμο.
Την φετινή χρονιά όμως προμηθευτήκαμε «Μαρτάκια» για όλα τα παιδιά με τη βοήθεια των γονέων τους από τον Σύλλογο Γονέων Παιδιών με νεοπλασματική ασθένεια ΦΛΟΓΑ ως μία πράξη αγάπης γαι τον συνάνθρωπο μας. Ευχαριστούμε τους γονείς των μαθητών μας για την συνεργασία και την κοινωνική ευαισθησία που επιδεικνύουν στα πλαίσια των δράσεων που υλοποιούμε για τον εθελοντισμό .
Εγγραφές μαθητών/τριων για το σχολικό έτος 2024-2025
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την εγκύκλιο Φ.6/21380/Δ1 28-02-24 οι αιτήσεις εγγραφών των μαθητών/τριών που έχουν γεννηθεί το 2020 θα πραγματοποιηθούν από Παρασκευή 1 Μαρτίου έως Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024. Οι αιτήσεις εγγραφών θα γίνονται ηλεκτρονικά.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
α) Αίτηση εγγραφής για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Η κατάθεση των απαιτούμενων δικαιολογητικών θα υλοποιηθεί μέχρι 19 Απριλίου 2024. Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.
Επισημαίνεται ότι οι μαθητές/τριες που ήδη φοιτούν στο Νηπιαγωγείο , εγγράφονται αυτόματα στο 2ο έτος φοίτησης ως νήπια.
ΟΔΗΓΟΣ ΓΟΝΕΑ-ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ
Η Προϊσταμένη του 2ου Νηπιαγωγείου Γουμένισσας
Χατζηβασιλείου Δέσποινα
Στοιχεία επικοινωνίας 2ου Νηπιαγωγείου Γουμένισσας
E mail:mail@2nip-goumen.kil.sch.gr
Τηλέφωνο:2343041330
Χειμώνας
Επίσκεψη κτηνιάτρου στο νηπιαγωγείο και υλοποίηση εκπαιδευτικής δράσης με θέμα «Φιλοζωία-Εθελοντισμός»
Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης της σχολικής μονάδας για τον εθελοντισμό ,αλλά και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με τίτλο «Μπορείς κι εσύ να γίνεις εθελοντής, την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας εκπαιδευτική δράση με θέμα «Φιλοζωία-Εθελοντισμός». Συγκεκριμένα είχαμε τη χαρά και την τιμή να επισκεφτεί το σχολείο μας κατόπιν πρόσκλησης μας η κυρία Κατερίνα Δήμου, κτηνίατρος της περιοχής.
Η κ. Δήμου μας παρουσίασε στον βιντεοπροβολέα πολύ χρήσιμα πράγματα για το τι χρειάζονται τα ζώα και μας έδωσε ιδέες και συμβουλές για το πως μπορούν τα παιδιά να βοηθήσουν εθελοντικά στην προστασία των ζώων. Ευχαριστούμε πολύ την κ. Δήμου για την παρουσίαση που μας έκανε, για όλα όσα μας έμαθε καθώς και για την θετική της διάθεση να αφιερώνει χρόνο στα παιδία του νηπιαγωγείου μας κάθε φορά που της απευθύνουμε πρόσκληση.
Εκπαιδευτική δράση σε συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό του Περιφερειακού Τμήματος Γουμένισσας
Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης της σχολικής μονάδας για τον εθελοντισμό αλλά και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με τίτλο «Μπορείς κι εσύ να γίνεις εθελοντής,, την Πέμπτη 25 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας εκπαιδευτική δράση σε συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό του περιφερειακού τμήματος Γουμένισσας. Συγκεκριμένα είχαμε τη χαρά και την τιμή να επισκεφτούν το σχολείο μας κατόπιν πρόσκλησης μας δύο εκπρόσωποι του, η κ. Ελισάβετ Κούπανη και ο κ. Ευάγγελος Σουλούντζης. Κατά τη διάρκεια της δράσης πραγματοποιήθηκε ενημέρωση της εθελοντικής δράσης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, παρουσίαση της στολής και του εξοπλισμού του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού και ακολούθησαν βιωματικές δράσεις σε παιγνιώδη μορφή στις οποίες συμμετείχαν οι μαθητές.
Στο τέλος της δράσης οι υπεύθυνοι χάρισαν στους μαθητές μπαλόνια με το σήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, αντισηπτικά και σημαιάκια και τα παιδιά τους ευχαρίστησαν προσφέροντας μία ομαδική ζωγραφιά που είχαν ετοιμάσει για αυτούς. Ευχαριστούμε πολύ την κ.Κούπανη και τον κ. Σουλουντζή για τον χρόνο που μας διέθεσαν καθώς και για την όμορφη δράση που οργάνωσαν με τόσο μεράκι για τα παιδιά του σχολείου μας.
Σεμινάριο για γονείς παιδιών προσχολικής ηλικίας
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το νέο σεμινάριο που διοργανώνει το Κέντρο Πρόληψης ΝΗΡΕΑΣ για γονείς παιδιών προσχολικής ηλικίας στο Πολύκαστρο με τίτλο: «Μεγαλώνοντας καλύτερα μαζί».
Απευθύνεται σε γονείς/κηδεμόνες/φροντιστές (ανεξαρτήτου φύλου, κοινωνικό-οικονομικής κατάστασης, εργασιακής κατάστασης, εθνικότητας κ.ά.) που μεγαλώνουν παιδιά ηλικίας 0-5 χρονών και έχει στόχο την ενίσχυση του γονεϊκού τους ρόλου.
Οι συναντήσεις, συνολικής διάρκειας 20 ωρών, θα πραγματοποιούνται 1 φορά την εβδομάδα στο φουαγιέ του Πολιτιστικού Κέντρου στο Πολύκαστρο (Κ. Παλαιολόγου 3 στην κεντρική πλατεία) και συγκεκριμένα κάθε Πέμπτη, ώρες 17:30-19:30. Ξεκινούν στις 1 Φεβρουαρίου και ολοκληρώνονται στις 4 Απριλίου 2024.
Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ























































