Δημοσιεύτηκε στις 26/02/202522/05/2025CategoriesΟι δράσεις μαςΣχόλια 0 Την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2025 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας σε ΜΙΝΙ ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα με θέμα τους Πλανήτες, στα πλαίσια του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “ΑΠΛΩΝΩ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΙΑΝΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ !!!” 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΕΡΑΚΑ Περισσότερες πληροφορίες
Τα πεμπτάκια του 2ου Δ.Σ. μάς είπαν Χριστουγέννων παραμύθι, το κουκί και το Πρωτοχρονιάτικο ρεβίθι!!! Δημοσιεύτηκε στις 07/01/2026 07/01/2026 Σχόλια 0 Την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025, υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας παιδιά της 5ης τάξης του 2ου ΔΣ Γέρακα για να μας... Διαβάστε περισσότερα
ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ !!!! Δημοσιεύτηκε στις 17/01/2025 17/01/2025 Σχόλια 0 Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, τηρήσαμε το έθιμο της βασιλόπιτας! Τρεις πεντανόστιμες βασιλόπιτες ήρθαν στο σχολείο μας για... Διαβάστε περισσότερα