Έμαθαν τα μέρη από τα οποία αποτελείται ένα δόντι και σύνθεσαν τη λέξη δόντι.
Βιωματική άσκηση: Οι μαθητές έγιναν δοντάκια και με το οδοντικό νήμα (σχοινάκι) και την οδοντόβουρτσα προσπάθησαν να καθαρίσουν τις τροφές που είχαν απομείνει ανάμεσα στα δόντια (παιδιά)
Τα παιδιά με μια αυτοσχέδια οδοντόβουρτσα καθάρισαν τα δοντάκια
Έπαιξαν διάφορα παιχνίδια, βρίσκοντας το σωστό κομμάτι που λείπει, βάζoντας τα δόντια σε σωστή σειρά, φτιάχνοντας puzzle
Έβαλαν τα δόντια σε σωστή σειρά από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και αντίστροφα, για να ενισχύσουν τη λεπτή κινητικότητα τους “έραψαν” με κλωστή και αυτοσχέδια βελόνα τα χρωματιστά δόντια, και έκαναν την σωστή αντιστοίχηση.
Έφτιαξαν τα κυπελάκια τους που μέσα έβαλαν οδοντόκρεμα και οδοντόβουρτσα για να προστατέψουν τα δοντάκια τους από την τερηδόνα!!
Στο τέλος έπαιξαν διάφορα διαδικτυακά παιχνίδια στο wordwall












