Υλοποίηση Εργαστηρίων Δεξιοτήτων 2024-2025
Για ακόμη μία χρονιά, το σχολείο μας υλοποίησε με επιτυχία τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, στο πλαίσιο των τεσσάρων (4) βασικών θεματικών ενοτήτων του προγράμματος.
1η Θεματική Ενότητα: Ζω καλύτερα – Ευ ζην
Θέμα: Υγεία, διατροφή, αυτομέριμνα και οδική ασφάλεια
Οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν γύρω από την υγιεινή διατροφή, την αυτοφροντίδα και την ασφάλεια στο δρόμο, ενισχύοντας τη βιωσιμότητα και αναπτύσσοντας δεξιότητες για έναν πιο υγιή τρόπο ζωής.
2η Θεματική Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική ενσυναίσθηση και ευθύνη
Θέμα: Eθελοντικός καθαρισμός ακτής (Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος -Helmepa) και πάρκου, δημιουργία σχολικού κήπου, ανταποδοτική ανακύκλωση.
Τα παιδιά γνώρισαν την αξία του εθελοντισμού, ανέλαβαν δράσεις
με στόχο την κοινωνική προσφορά και την καλλιέργεια της
αλληλεγγύης τηρώντας τα μνημόνια συνεργασίας που υπογράψαμε
στην αρχή της χρονιάς με τις σχολικές μονάδες 1ο ΕΠΑΛ
Λαγκαδά και 11ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης. Επιπλέον,
ανανεώσαμε για ακόμα μια χρονιά τη συνεργασία μας με την
Helmepa, δίνοντας την προσοχή μας στη φυσική ομορφιά των
ακτών και θαλασσών.
3η Θεματική Ενότητα: Φροντίζω το περιβάλλον – Οικολογία, παγκόσμια και τοπική κληρονομιά
Θέμα: Παιδική HELMEPA – “Η φίλη μας η θάλασσα”
Μέσα από το πρόγραμμα της Παιδικής HELMEPA, οι μαθητές/τριες γνώρισαν την αξία της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και ανέπτυξαν περιβαλλοντική συνείδηση.
4η Θεματική Ενότητα: Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και καινοτομία
Θέμα: STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική – Ο κύκλος του νερού και η Υδροδυναμική
Με όχημα την τεχνολογία και τη δημιουργική σκέψη, οι μαθητές/τριες γνώρισαν βασικές έννοιες STREAM μέσα από δραστηριότητες ρομποτικής, εστιάζοντας στον κύκλο του νερού και την υδροδυναμική.
Περιηγηθείτε στις δράσεις που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων πατώντας στην εικόνα
Όλες οι δράσεις και δραστηριότητες των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων αποτέλεσαν καρπό συλλογικής προσπάθειας, μέσα από συνεργασία, δημιουργικότητα και αλληλεπίδραση μεταξύ προσωπικού του σχολείου, μαθητών, μαθητριών και γονέων.














