Παγκόσμια Ημέρα Δασών – 21 Μαρτίου 2025
“Δάση και Τρόφιμα: Η Ζωή μας Εξαρτάται από Αυτά!”
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Δασών 2025, που φέτος έχει ως θέμα «Δάση και Τρόφιμα», οι μαθητές/τριές μας συμμετείχαν σε μια σειρά εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για να ανακαλύψουν τη σημασία των δασών στη διατροφή, το περιβάλλον και τη ζωή μας.
Τα παιδιά παρακολούθησαν εκπαιδευτικό βίντεο “Το δάσος που αγαπάμε και προσέχουμε” της Σωτηρίας Κίτσιου, το οποίο αποτέλεσε αφορμή για συζήτηση σχετικά με το τι είναι το δάσος, ποια είδη ζουν σε αυτό, ποια είναι τα οφέλη του και πώς επηρεάζει τη διατροφή μας. Μέσα από βιωματικές ερωτήσεις, εξερεύνησαν τον ρόλο των δασών στην παραγωγή τροφίμων, στη γονιμότητα του εδάφους, στη βιοποικιλότητα και στη διατήρηση των επικονιαστών.
https://www.youtube.com/watch?v=ryEmAkssI18
Επιπλέον, διαβάσαμε την ιστορία “Μια μέρα στο δάσος”, η οποία γράφτηκε από τους τους μαθητές/τριες του σχολείου μας. Στην ιστορία, τα παιδιά περιγράφουν την εμπειρία τους σε ένα μαγευτικό δάσος, όταν ξαφνικά βλέπουν φωτιά και, με υπευθυνότητα και συνεργασία, καλούν την πυροσβεστική, μαθαίνοντας έτσι τη σημασία της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος.
Για να διαβάσετε την ιστορία πατήστε εδώ https://www.storyjumper.com/book/read/174338691/668464cad050d
Ακολούθησε ομαδική εργασία και δημιουργία μιας μακέτας δάσους, όπου τα παιδιά απεικόνισαν με τη δική τους φαντασία την ομορφιά και την αξία του φυσικού περιβάλλοντος και έστειλαν το μήνυμα τους
“Δάσος ανάσα ζωής”
Η δράση ολοκληρώθηκε με μουσικοκινητική δραστηριότητα, όπου τα παιδιά τραγούδησαν για το δάσος αναγνωρίζοντας τα ζώα και κινήθηκαν στο ρυθμό ενισχύοντας τη σύνδεσή τους με τη φύση μέσα από τη μελωδία.
Μουσική διασκευή του U and I in mUsIc από το πρωτότυπο walking in the jungle Μουσική διασκευή / Τραγούδι / σύνταξη βίντεο: Ελευθερία Βογιατζάκη Στίχοι : Ελένη Βογιατζάκη
Με τέτοιες δράσεις, το σχολείο μας στοχεύει στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών, καλλιεργώντας τη γνώση και την αγάπη τους για τη φύση.
Το δάσος μας προσφέρει ζωή – ας το προστατεύσουμε!

















