Εξερευνώντας τον Θαυμαστό Κόσμο των Μελισσών με τη βοήθεια ενός Μελισσοκόμου

Τα παιδιά είχαν μια εξαιρετικά συναρπαστική εμπειρία εξερευνώντας τον θαυμαστό κόσμο των μελισσών. Ο μελισσοκόμος κ. Γιώργος Μπέσκος και η ομάδα του παρουσίασαν στα παιδιά την κοινωνία των μελισσών και ανέδειξαν τον καθοριστικό τους ρόλο τόσο στο φυσικό περιβάλλον όσο και για την ανθρωπότητα. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ζωντανά τον κόσμο των μελισσών μέσω της “κυψέλης παρουσίασης”. Ο ενθουσιασμός και η απορία ήταν έκδηλα στα πρόσωπά τους.

Στη συνέχεια, τα παιδιά δοκίμασαν φρυγανιά με φρέσκο μέλι, ενώ γονείς και παιδιά γνώρισαν και δοκίμασαν καλλυντικά προϊόντα που προέρχονται από τη μέλισσα. Στο τέλος της εκδήλωσης, ο κ. Μπέσκος προσέφερε δωράκια στα παιδιά, και εκείνα, για να τον ευχαριστήσουν, του χάρισαν μια ομαδική ζωγραφιά και μια κατασκευή. Ήταν μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη μάθηση και χαρά.

Εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας στον κ. Γιώργο Μπέσκο, την κ. Ακινδύνα Δικαιούλια, και τον κ. Γιώργο και  κ. Καίτη Τέφογλου για την ανεκτίμητη εμπειρία που μας προσέφεραν. Ευχαριστούμε επίσης τους γονείς που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

ο15 2 1 4 3 1 51 5 1 9 8 10 6

13 11 121413 11618171819 219 12322211920

Σχολικό Δίκτυο Δράσης Ταπερίστας 2023-2024

Το σχολείο μας συμμετείχε το σχολ. έτος 2023-24 στο Σχολικό Δίκτυο Δράσης Ταπερίστας

Λίγα λόγια για το πρόγραμμα:

ΓΙΑΤΙ ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ;

  • Το δεκατιανό αποτελεί ένα σημαντικό γεύμα για τους μαθητές γιατί η επιλογή υγιεινών και ορθά, από διατροφικής άποψης, συνδυασμένων τροφών συντελεί στην απόδοση της ενέργειας που χρειάζεται κάθε μαθητής, σε ένα διάστημα αρκετών ωρών της ημέρας, όπου οι ανάγκες του οργανισμού, λόγω της αυξημένης λειτουργίας του εγκεφάλου αλλά και του σώματος, είναι έντονες.
  • Εκτός από την παράμετρο της υγείας εξίσου σημαντικό είναι και το περιβαλλοντικό όφελος από την εφαρμογή της καλής πρακτικής «Ταπερίστας» γιατί αναμένεται να συμβάλλει στη μείωση των απορριμμάτων συσκευασίας, πολλά από τα οποία δεν ανακυκλώνονται, και γενικότερα στη μείωση της κατανάλωσης.
  • Ένα άλλο σημαντικό ζήτημα που εμπλέκεται στη διαδικασία εφαρμογής της Δράσης είναι η μείωση της σπατάλης τροφής αλλά και η προτίμηση των τοπικών, αν είναι δυνατό βιολογικών, προϊόντων για την παρασκευή του δεκατιανού.

Παρακολουθείστε τις δραστηριότητες του προγράμματος!

 

2 Απριλίου Παγκόσμια ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Με χαρά γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στις 2 Απριλίου φιλοξενώντας τη φιλόλογο – συγγραφέα Μαρία Ούτα και την εικονογράφο Μαρία – Στέλλα Λεμονή Θεοδώρου. Αυτές οι ταλαντούχες δημιουργοί μας παρουσίασαν το παραμύθι “Η Ιστορία της Βάρκας”, μια πραγματική ιστορία που ενέπνευσε και εντυπωσίασε τους μικρούς μας φίλους. Αυτή η ιστορία ανθρώπων φέρνει στο φως τη δύναμη και τη φαντασία των παιδιών, καθώς και τη δυνατότητά τους να διαμορφώσουν έναν καλύτερο κόσμο. Η παρουσίαση ήταν μια μοναδική εμπειρία, γεμάτη από αφήγηση, θέατρο, ζωγραφική και κατασκευές. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και συμμετείχαν ενεργά, αναλαμβάνοντας ρόλους στους διαλόγους της αφήγησης και δημιουργώντας τις δικά τους έργα τέχνης.  Έγραψαν τις ευχές τους για έναν καλύτερο κόσμο, αποδεικνύοντας τη δύναμη της αθωότητας και της φαντασίας τους. Ευχαριστούμε θερμά τη Μαρία Ούτα και τη Μαρία – Στέλλα Λεμονή Θεοδώρου για αυτή την όμορφη και διαφορετική εμπειρία. Ανυπομονούμε για μελλοντικές συνεργασίες και νέες περιπέτειες που θα μοιραστούμε μαζί τους.

 

Η Σερενάτα στο Κανταδοχώρι

ΑΦΙΣΑ ΜΑΡΩ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ

Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε προς τον Πολιτιστικό Σύλλογο Ευξεινούπολης και ιδιαίτερα προς την κυρία Δήμητρα Θεοδωράκη, για την πρόσκληση και την ευκαιρία που μας προσέφεραν να συμμετάσχουμε στην υπέροχη εκδήλωση γεμάτη μουσική. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί η μεγάλη τιμή που αποτελεί για το σχολείο μας η γνωριμία με την καταξιωμένη μουσικό και συγγραφέα κυρία Μάρω Θεοδωράκη

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολ. έτος 2024-25

24 245301 transparent kid clip art kids clipart removebg preview

Οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από

1-20 Μαρτίου 2024

  • Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς.
  • Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές γεννημένοι  το 2020

Ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

 Είσοδος στη σελίδα της  εφαρμογής

 (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

  • Αίτηση εγγραφής  ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (13:00 -16:00)  και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.ΑΙΤΗΣΗ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ-1
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.)atomikodeltio συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
  • Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα (μια υπεύθυνη δήλωση του ν.105, με τα στοιχεία του έτερου γονέα, που να βεβαιώνει οτι εγκρίνει την φοίτηση του παιδιού του στο συγκεκριμένο νηπιαγωγείο)
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

  • Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό  η Προϊσταμένη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.
  • Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

mail@2nip-efxin.mag.sch.gr

Τηλέφωνο:2422022293

Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού: 1 – 20 Μαρτίου, 12:00 μ.μ. –13:30μ.μ.

 

Εργαστήριο “Ζωγραφίζω το δεκατιανό μου” (Πρόγραμμα “Ταπερίστας”

Σήμερα υλοποιήθηκε στο σχολείο μας το διαδικτυακό εργαστήριο «Ζωγραφίζω το δεκατιανό μου», στο πλαίσιο του προγράμματος «Ταπερίστας».Τα παιδιά ενημερώθηκαν από τον κύριο Πουλημενέα Δημήτριο, Διδάκτωρα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής για την υγιεινή διατροφή  μέσω διαδραστικών παιχνιδιών. Τα παιδιά αντιλήφθηκαν την διατροφική αξία ενός ισορροπημένου  δεκατιανού και κλήθηκαν να ζωγραφίσουνσαν το δεκατιανό που προτιμούν. Στο εργαστήριο συμμετείχαν και γονείς των παιδιών. Οι γονείς είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τον κ. Πουλημενέα και να λύσουν τις απορίες τους σε θέματα που ρους απασχολούν.

IMG20240227095841

321

111426103224 719134950041179 7612078427567125988 n

426206809 393628253410701 2377195371342446443 n 426532791 369366275986141 8096709151852813593 n

IMG20240227095452

IMG20240227095512 IMG20240227095059

IMG20240227095530

IMG20240227103837IMG20240227103543 IMG20240227113633 IMG20240227113424 IMG20240227113035 IMG20240227104006 IMG20240227102908 IMG20240227103937 IMG20240227103559 IMG20240227113748

 

 

“Βιβλία σε Ρόδες -“Πρόγραμμα φιλαναγνωσίας

Σήμερα αποχαιρετίσαμε την κινητή θεματική και δανειστική βιβλιοθήκη “Βιβλία σε ρόδες”. Είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε τα βιβλία για ένα μήνα στο σχολείο μας. Τα παιδιά ενθαρρύνθηκαν να ξεφυλλίσουν να ακούσουν τα βιβλία να «ταξιδέψουν» μαζί τους να αναγνωρίσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τους προκαλούν και να τα μοιραστούν. Η ύπαρξη διαφορετικών βιβλίων γύρω από το ίδιο θέμα «Όλοι ένας κόσμος» πρόσφερε στα παιδιά ποικιλία πληροφοριών και ερεθισμάτων δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αναπτύξουν κριτική σκέψη. Τα παιδιά δανείστηκαν τα βιβλία στο σπίτι και μοιράστηκαν την απόλαυση του διαβάσματος με την οικογένειά τους.

1β

εικόνα Viber 2024 02 07 23 17 26 686

εικόνα Viber 2024 02 07 23 17 24 328

IMG20240206101301

IMG20240206101148

IMG 20240213 221917

IMG 20240213 223045

IMG 20240213 223124