Little Inventors are at Work with Their Inventions 2024-2025

Το φετινό μας έργο είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει δραστηριότητες επιστήμης, όπου οι μαθητές θα μάθουν για τις εφευρέσεις που επιλέγουν και  τους εφευρέτες τους. Οι δραστηριότητες θα προσεγγίζουν το θέμα μέσα από τέχνη, παιχνίδια, επιστημονικά πειράματα, μαθηματικά, μουσική και ιστορίες. Η ηλικία στην οποία βρίσκονται οι μαθητές μας είναι η περίοδος κατά την οποία το παιδί αρχίζει να γνωρίζει την επιστήμη, αλληλεπιδρά με το φυσικό του περιβάλλον και οι ιδιότητές του όπως η περιέργεια, η ανακάλυψη, η εξέταση, ο σχεδιασμός και η αμφισβήτηση, φτάνουν στο αποκορύφωμά τους. Η συμπεριφορά ενός παιδιού όταν μαθαίνει κάτι είναι παρόμοια με τη συμπεριφορά ενός επιστήμονα, καθώς και οι δύο τρόποι μάθησης βασίζονται στην εξέταση και την έρευνα. Συνεπώς, «το παιδί είναι ένας μικρός επιστήμονας». Η έρευνα που διεξάγει το παιδί με τις δικές του προσπάθειες είναι εξίσου πολύτιμη με το έργο ενός επιστήμονα, και τα αποτελέσματα στα οποία καταλήγει είναι εξίσου σημαντικά.

Εικόνα1

 

παρουσίαση του έργου

Ποια είναι η Συμβολή των Επιστημονικών-Πειραματικών Δραστηριοτήτων στους μαθητές προσχολικής ηλικίας; (Απόψεις εκπαιδευτικών συνεργατών του έργου)

 

https://www.storyjumper.com/book/read/174817341/66ce47e8bf286

Οι ομάδες συνεργασίας μας (τεχνική παζλ)

Τεχνική παζλ
Τι είναι η τεχνική παζλ;

Είναι η τεχνική του Έλιοτ Άρανσον. Ο σκοπός αυτής της τεχνικής είναι να δημιουργήσει συνειδητοποίηση ότι η ομάδα είναι υπεύθυνη η μια για την άλλη. Στην αίτησή του, σε κάθε ομάδα δίνεται η ίδια ενότητα (θέμα) και τα μέλη στις ομάδες επιλέγουν ένα από τα μέρη της ενότητας (υποτίτλους). Σε αυτή τη μέθοδο διδασκαλίας τονίζονται οι δεξιότητες συνεργασίας και βασίζεται στην κοινωνική αλληλεπίδραση. Η παρούσα μελέτη είναι μια μέθοδος διδασκαλίας που βασίζεται στη συνεργασία των υποψηφίων εκπαιδευτικών. Θέλουμε να κάνουμε το έργο μας πιο ευχάριστο με την τεχνική παζλ.

Στάδια
1- Το κύριο θέμα μας: Εφευρέτες και εφευρέσεις
2- Όλες οι ομάδες επιλέγουν το υποθέμα: Η ομάδα εργάζεται πάνω στο θέμα και το συζητά. Μπορούμε να αποφασίσουμε για τις δραστηριότητες που θα γίνουν.

 

ΟΜΑΔΑ Α: Εφευρέτες και εφευρέσεις επιστήμης αστρονομίας-διαστήματος
ΟΜΑΔΑ Β: Εφευρέτες και εφευρέσεις της επιστήμης της επικοινωνίας
ΟΜΑΔΑ Γ: Εφευρέτες και εφευρέσεις της επιστήμης των μεταφορών
ΟΜΑΔΑ Δ: Διαφορετικοί εφευρέτες και εφευρέσεις της επιστήμης

3- Για να προσθέσουμε χρώμα στο έργο μας, ψηφίζουμε τις εργασίες συνεργασίας των ομάδων με μια έρευνα. Επιβραβεύουμε συμβολικά το έργο που θα λάβει τις περισσότερες ψήφους.

Ιδέες εκδηλώσεων από τις ομάδες συνεργασίας μας

Σε ένα έργο όπου η συνεργασία είναι σημαντική. Συζητήσαμε θέματα και περιεχόμενο με την επικεφαλή της ομάδας, για να αποφασίσουμε  τίτλους σελίδων και τομείς συμμετοχής στις δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν. 

1892024 1

Καθορίζουμε μαζί τον Κώδικα Δεοντολογίας του eTwinning.

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 22 193001

 

We present our team

Εικόνα2

Έγγραφα γονικής άδειας

IMG20240930162532

Έγγραφο Ασφάλειας Διαδικτύου και Δεοντολογίας/Ηλεκτρονικής Ασφάλειας eTwinning

unnamed file

Δικαιώματα του Παιδιού

First Webinar with partners

Εικόνα3

Διαδικτυακό σεμινάριο μαθητών στην αρχή του έργου

collage 19

First student survey

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeb-wFB7fd8pSGvDwUynBicP3VtUIjuHYKZbdqtRbPYQ-eddw/viewform?usp=sf_link

 

Εικόνα4

Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 20 234641

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 20 234735

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 20 234838

https://wakelet.com/i/invite?code=h1enj4tv

 

Βιβλίο δραστηριοτήτων επιστήμης εφευρετών και εφευρέσεων Sky-Space (Δεκέμβριος)


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Βιβλίο δραστηριοτήτων επιστήμης εργαλείων επικοινωνίας εφευρέτες και εφευρέσεις (Ιανουάριος)


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Κοινό βίντεο των συμμετεχόντων στο έργο

Φτιάχνουμε τη μασκότ του έργου μας

collage 1 8

img20241014152544 removebg preview 0

img20241018162503

Επιλέγουμε τη μασκότ του έργου μας

Mascot Survey

 

Κέντρο Επιστημών στην τάξη μας

prostheste epikefalida

Ποιος είναι ο Εφευρέτης/Επιστήμονας; Τι είπαν οι μαθητές μας;

1 16

2 14

Παγκόσμια Εβδομάδα Παιδικού Βιβλίου (11-17 Νοεμβρίου)

Εικόνες από τα Παραμύθια που διαβάζουμε στους μαθητές μας κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας Εβδομάδας Παιδικού Βιβλίου.

collage 16 collage 17


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

 

 

Ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού (20 Νοεμβρίου)

6

Secrets of Space: Inventors Who Changed the World-Galileo(Telescope)-N. Άρμστρονγκ(Σελήνη)/Ο ορισμός του Γαλαξία

welcome to space

Παρατηρητήριο Γαλαξιών-Επιστήμη-Παρατήρηση- Πείραμα ημέρας και νύχτας

Παρατηρούμε τα αστέρια χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο εργαλείου web .

Παρατηρούμε το γαλαξία ανάλογα με την τοποθεσία μας.

https://stellarium-web.org/p/calendar

 

 

ekran goruntusu 2024 11 09 143915

Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με την εμπειρία στο Stellarium. Εξερεύνησαν τους πλανήτες Δία, Κρόνο και Ερμή, παρατηρώντας τις φάσεις της Σελήνης με μεγάλη περιέργεια. Γοητεύτηκαν από τα φεγγάρια των πλανητών και ξεκίνησαν ένα μαγικό ταξίδι στο διάστημα χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους.

piZap 5

Εδώ είναι μια πρόταση για μια ταινία που εξηγεί το φαινόμενο της ημέρας και της νύχτας.

 

 

collage 1piZap 6

collage 1 1

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 22 234335

Η τέχνη συναντά το χώρο – Σχεδιάζουμε Πλανήτες και Γαλαξίες – Συνεργασία

img 20241229 212504

Οι στολές των αστροναυτών: Ας φτιάξουμε ένα για το δικό μας διαστημικό ταξίδι!

collage 16IMG20241209152331 removebg preview 1

IMG 20241210 005926

Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να ντύσουμε τον αστροναύτη διασκεδάζοντας μέσα από το παρακάτω ψηφιακό παιχνίδι αντιστοίχισης

Katerina Bothou 2nd Kindergarten Efxinoupoli Greece

Εισαγωγή Εργαλείων Επικοινωνίας/Nikola Tesla (Ραδιόφωνο)-Alan Kay (Laptop)-Alexander Graham Bell (Τηλέφωνο)-Ιανουάριος

 

Αγαπητοί φίλοι, ήρθε η ώρα να φτιάξουμε το δικό μας Ραδιόφωνο, Laptop και Τηλέφωνο με τους μαθητές μας! alain kay

img20250121173628

katerina bothou 2nd kindergarten efxinoupoli greece 1

i communicate with my friends by phone laptop 0 1   radio 1 tele

i communicate with my friends by phoneradio 1katerina bothou 2nd kindergarten efxinoupoli greece 2 laptop 0 1 our laptop