Το φετινό μας έργο είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει δραστηριότητες επιστήμης, όπου οι μαθητές θα μάθουν για τις εφευρέσεις που επιλέγουν και τους εφευρέτες τους. Οι δραστηριότητες θα προσεγγίζουν το θέμα μέσα από τέχνη, παιχνίδια, επιστημονικά πειράματα, μαθηματικά, μουσική και ιστορίες. Η ηλικία στην οποία βρίσκονται οι μαθητές μας είναι η περίοδος κατά την οποία το παιδί αρχίζει να γνωρίζει την επιστήμη, αλληλεπιδρά με το φυσικό του περιβάλλον και οι ιδιότητές του όπως η περιέργεια, η ανακάλυψη, η εξέταση, ο σχεδιασμός και η αμφισβήτηση, φτάνουν στο αποκορύφωμά τους. Η συμπεριφορά ενός παιδιού όταν μαθαίνει κάτι είναι παρόμοια με τη συμπεριφορά ενός επιστήμονα, καθώς και οι δύο τρόποι μάθησης βασίζονται στην εξέταση και την έρευνα. Συνεπώς, «το παιδί είναι ένας μικρός επιστήμονας». Η έρευνα που διεξάγει το παιδί με τις δικές του προσπάθειες είναι εξίσου πολύτιμη με το έργο ενός επιστήμονα, και τα αποτελέσματα στα οποία καταλήγει είναι εξίσου σημαντικά.
παρουσίαση του έργου
Ποια είναι η Συμβολή των Επιστημονικών-Πειραματικών Δραστηριοτήτων στους μαθητές προσχολικής ηλικίας; (Απόψεις εκπαιδευτικών συνεργατών του έργου)
https://www.storyjumper.com/book/read/174817341/66ce47e8bf286
Οι ομάδες συνεργασίας μας (τεχνική παζλ)
Τεχνική παζλ
Τι είναι η τεχνική παζλ;
Είναι η τεχνική του Έλιοτ Άρανσον. Ο σκοπός αυτής της τεχνικής είναι να δημιουργήσει συνειδητοποίηση ότι η ομάδα είναι υπεύθυνη η μια για την άλλη. Στην αίτησή του, σε κάθε ομάδα δίνεται η ίδια ενότητα (θέμα) και τα μέλη στις ομάδες επιλέγουν ένα από τα μέρη της ενότητας (υποτίτλους). Σε αυτή τη μέθοδο διδασκαλίας τονίζονται οι δεξιότητες συνεργασίας και βασίζεται στην κοινωνική αλληλεπίδραση. Η παρούσα μελέτη είναι μια μέθοδος διδασκαλίας που βασίζεται στη συνεργασία των υποψηφίων εκπαιδευτικών. Θέλουμε να κάνουμε το έργο μας πιο ευχάριστο με την τεχνική παζλ.
Στάδια
1- Το κύριο θέμα μας: Εφευρέτες και εφευρέσεις
2- Όλες οι ομάδες επιλέγουν το υποθέμα: Η ομάδα εργάζεται πάνω στο θέμα και το συζητά. Μπορούμε να αποφασίσουμε για τις δραστηριότητες που θα γίνουν.
ΟΜΑΔΑ Α: Εφευρέτες και εφευρέσεις επιστήμης αστρονομίας-διαστήματος
ΟΜΑΔΑ Β: Εφευρέτες και εφευρέσεις της επιστήμης της επικοινωνίας
ΟΜΑΔΑ Γ: Εφευρέτες και εφευρέσεις της επιστήμης των μεταφορών
ΟΜΑΔΑ Δ: Διαφορετικοί εφευρέτες και εφευρέσεις της επιστήμης
3- Για να προσθέσουμε χρώμα στο έργο μας, ψηφίζουμε τις εργασίες συνεργασίας των ομάδων με μια έρευνα. Επιβραβεύουμε συμβολικά το έργο που θα λάβει τις περισσότερες ψήφους.
Ιδέες εκδηλώσεων από τις ομάδες συνεργασίας μας
Σε ένα έργο όπου η συνεργασία είναι σημαντική. Συζητήσαμε θέματα και περιεχόμενο με την επικεφαλή της ομάδας, για να αποφασίσουμε τίτλους σελίδων και τομείς συμμετοχής στις δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν.
Καθορίζουμε μαζί τον Κώδικα Δεοντολογίας του eTwinning.
We present our team
Έγγραφα γονικής άδειας
Έγγραφο Ασφάλειας Διαδικτύου και Δεοντολογίας/Ηλεκτρονικής Ασφάλειας eTwinning
Δικαιώματα του Παιδιού
First Webinar with partners
Διαδικτυακό σεμινάριο μαθητών στην αρχή του έργου
First student survey
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeb-wFB7fd8pSGvDwUynBicP3VtUIjuHYKZbdqtRbPYQ-eddw/viewform?usp=sf_link
Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα
https://wakelet.com/i/invite?code=h1enj4tv
Βιβλίο δραστηριοτήτων επιστήμης εφευρετών και εφευρέσεων Sky-Space (Δεκέμβριος)
Βιβλίο δραστηριοτήτων επιστήμης εργαλείων επικοινωνίας εφευρέτες και εφευρέσεις (Ιανουάριος)
Κοινό βίντεο των συμμετεχόντων στο έργο
Φτιάχνουμε τη μασκότ του έργου μας
Επιλέγουμε τη μασκότ του έργου μας
Κέντρο Επιστημών στην τάξη μας
Ποιος είναι ο Εφευρέτης/Επιστήμονας; Τι είπαν οι μαθητές μας;
Παγκόσμια Εβδομάδα Παιδικού Βιβλίου (11-17 Νοεμβρίου)
Εικόνες από τα Παραμύθια που διαβάζουμε στους μαθητές μας κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας Εβδομάδας Παιδικού Βιβλίου.
Ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού (20 Νοεμβρίου)
Secrets of Space: Inventors Who Changed the World-Galileo(Telescope)-N. Άρμστρονγκ(Σελήνη)/Ο ορισμός του Γαλαξία
Παρατηρητήριο Γαλαξιών-Επιστήμη-Παρατήρηση- Πείραμα ημέρας και νύχτας
Παρατηρούμε τα αστέρια χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο εργαλείου web .
Παρατηρούμε το γαλαξία ανάλογα με την τοποθεσία μας.
https://stellarium-web.org/p/calendar
Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με την εμπειρία στο Stellarium. Εξερεύνησαν τους πλανήτες Δία, Κρόνο και Ερμή, παρατηρώντας τις φάσεις της Σελήνης με μεγάλη περιέργεια. Γοητεύτηκαν από τα φεγγάρια των πλανητών και ξεκίνησαν ένα μαγικό ταξίδι στο διάστημα χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους.
Εδώ είναι μια πρόταση για μια ταινία που εξηγεί το φαινόμενο της ημέρας και της νύχτας.
Η τέχνη συναντά το χώρο – Σχεδιάζουμε Πλανήτες και Γαλαξίες – Συνεργασία
Οι στολές των αστροναυτών: Ας φτιάξουμε ένα για το δικό μας διαστημικό ταξίδι!
Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να ντύσουμε τον αστροναύτη διασκεδάζοντας μέσα από το παρακάτω ψηφιακό παιχνίδι αντιστοίχισης
Εισαγωγή Εργαλείων Επικοινωνίας/Nikola Tesla (Ραδιόφωνο)-Alan Kay (Laptop)-Alexander Graham Bell (Τηλέφωνο)-Ιανουάριος