Πρόκειται για ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με το Beebot, όπου οι παίκτες καλούνται να αναγνωρίσουν το αρχικό γράμμα της λέξης / αντικείμενο και αφού το αναγνωρίσουν, να προγραμματίσουν το ρομπότ για να οδηγηθεί στο συγκεκριμένο γράμμα της πίστας. Είναι μια δραστηριότητα που συνδυάζει τη φωνολογική ενημερότητα και τον προγραμματισμό και απευθύνεται σε νήπια που τώρα μαθαίνουν να αναγνωρίζουν το αρχικό γράμμα λέξεων και να προγραμματίζουν το beebot.
Τα παιδιά αφού ανακαλύψουν τα 24 γράμματα της αλφαβήτας, που είναι κρυμμένα μέσα στην τάξη τα τοποθετούν στο πλέγμα. Ο παίκτης επιλέγει μία κάρτα αποστολής, η οποία τον καλεί να αναγνωρίσει το γράμμα από το όποιο αρχίζει το εικονιζόμενο αντικείμενο. Μόλις ο παίκτης βρει το γράμμα, προγραμματίζει το ρομπότ να οδηγηθεί στο αντίστοιχο τετράγωνο.
Ανακαλύψαμε- Τοποθετήσαμε- Αναγνωρίσαμε- Προγραμματίσαμε- Περάσαμε Τέλεια!!!