Δημιουργικές δραστηριότητες(Εκπαιδευτική Μολυβοθήκη)

Παίρνουμε ένα χάρτινο πιατάκι και κάνουμε με το ψαλίδι γραμμές. Έπειτα παίρνουμε γλωσσοπίεστρα και σημειώνει το παιδί τόσες τελίτσες όσες του λέει σε κάθε σημείο το πιάτο. Για παράδειγμα, κάνε 5 τελίτσες στο γλωσσοπίεστρο και βάλτο στην εσοχή που λέει τον αριθμό 5.
Εξασκούμε :
1.Παρατηρητικότητα   2.Λεπτή κινητικότητα  3.Μαθηματικές έννοιες  4.Ακολουθία εντολών 5.Κατανόηση/αντίληψη
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Ενθαρρύνοντας το παιδί(Εκπαιδευτική Μολυβοθήκη)

Ενισχύσουμε την παρατηρητικότητα μας με τη βοήθεια του καθρέφτη όπου τον τοποθετούμε δίπλα από το ζωγραφισμένο αντικείμενο και έτσι μας εμφανίζει το άλλο μισό του αντικειμένου. Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

#ΜένουμεΣπίτι και ακούμε την Κάρμεν Ρουγγέρη να αφηγείται παραμύθια και την Ελληνική Μυθολογία

Μια υπέροχη πρωτοβουλία ανέλαβε ο Δήμος Ξάνθης για την ψυχαγωγία των παιδιών τόσο του δήμου όσο και ολόκληρης της Ελλάδας τώρα που #ΜένουμεΣπίτι.

Κάθε μεσημέρι στις 12 οι λιλιπούτειοι και όχι μόνον λάτρεις των όμορφων ιστοριών θα ταξιδεύουν στον μαγικό κόσμο των παραμυθιών και της Ελληνικής Μυθολογίας με την φωνή της αγαπημένης Κάρμεν Ρουγγέρη.

Με σύνθημα «Στα παιδιά που αγαπώ, παραμύθια εδώ θα πω», η Κάρμεν Ρουγγέρη θα αφηγείται όμορφες ιστορίες κάθε ημέρα στις 12 το μεσημέρι στο YouTube αλλά και στο facebook

Το ημερολόγιό μας

Για να έχουν τα παιδιά την αίσθηση του χρόνου που περνάνε στο σπίτι,σας προτείνουμε μια δραστηριότητα ρουτίνας με την οποία αρχίζαμε κι εμείς την ημέρα μας στο σχολείο.Σ’ένα απλό χαρτί γράψτε από πάνω τον μήνα και το έτος και χωρίστε το σε τετράγωνα ,γράφοντας τις ημέρες της εβδομάδας.Σε μικρά χαρτιά γράφουν τα παιδιά την ημερομηνία και δίπλα ζωγραφίζουν τον καιρό.Σ΄ένα άλλο χαρτί μπορούν να ζωγραφίσουν την εποχή.Στη συνέχεια «διαβάζουν»..Σήμερα είναι..π.χ.Τετάρτη 6 Απριλίου 2020,έξω έχει συννεφιά,η εποχή μας είναι η Άνοιξη …