2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ

Blog του 2ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ

Λάκης ο Μανταλάκης!

Οκτ 20192

Τον Λάκη τον Μανταλάκη τον δημιούργησε ένα κορίτσι που εργαζόταν σε ένα εργοστάσιο που έφτιαχνε μανταλάκια. Επειδή όλα ήταν ίδια αποφάσισε να βάψει κόκκινο ένα από αυτά. Το έβαλε λοιπόν στη συσκευασία με τα υπόλοιπα και το προώθησε στην αγορά.! Ο Λάκης είχε για όνειρό του να γνωρίσει τον κόσμο και να προσφέρει παντού χαρά!

Η πρώτη που συνάντησε ήταν η κ. Αθηνά, η οποία  εξεπλάγη ευχάριστα όταν μέσα στα μανταλάκια που αγόρασε υπήρχε και ο Λάκης ο Μανταλάκης.  Άπλωνε τα ρούχα της και καμάρωνε το χρώμα του! Ο Λάκης με τους καλούς του τρόπους και το ζωηρό του χρώμα έκανε την οικογένεια χαρούμενη!

Μία μέρα, αποφάσισε να συνεχίσει το ταξίδι του. Βρέθηκε σε ένα παγκάκι όταν δίπλα του κάθισε η μικρή Φιογκούλα  που έκλαιγε απαρηγόρητη επειδή χάλασε το φερμουάρ της σχολικής της τσάντας. Ο Λάκης ο Μανταλάκης  προσφέρθηκε να τη βοηθήσει και να κλείσει την τσάντα της μανταλώνοντάς τη! Από τότε έγινε ο καλύτερος φίλος της μικρής Ελένης. Τον κουβαλούσε συνέχεια μαζί της! Στα μαλλιά της, στη μπλούζα της, στο παπούτσι της…Κάποια μέρα η δασκάλα πρότεινε στα παιδιά να κρεμάσουν τις ζωγραφιές τους. Η Ελένη εμφάνισε το Λάκη τον Μανταλάκη και σε λίγο ο Λάκης βρέθηκε ψηλά σε ένα σκοινί μαζί με άλλα μανταλάκια και παρέα με τις υπέροχες ζωγραφιές των παιδιών! Τα χρώματα, οι ζωγραφιές  και η χαρά των παιδιών πλημμύριζε το σχολείο! Τότε ο Λάκης ο Μανταλάκης αποφάσισε να συνεχίσει το ταξίδι του και το όνειρό του…

  • Επεξεργαστήκαμε συναισθηματικά την παραπάνω ιστορία με ερωτήσεις όπως
  • Ποιος δημιούργησε το Λάκη;
  • Γιατί αποφάσισε να τον δημιουργήσει το κοριτσάκι;
  • Ποιο ήταν το όνειρο του Λάκη;
  • Ποιον συνάντησε πρώτο;
  • Πώς ένιωσε η κ. Αθηνά όταν τον ανακάλυψε;
  • Ποια ήταν τα συναισθήματα της οικογένειας της κ. Αθηνάς όταν είχαν το Λάκη το Μανταλάκη; Γιατί;
  • Ποιος ήταν ο επόμενος που βοήθησε και χάρισε χαρά ο Λάκης ο Μανταλάκης;
  • Με ποιο τρόπο;
  • Γιατί έφυγε από το σχολείο της μικρής Φιογκούλας;

 

  • Ας γίνουμε παραμυθάδες και ας συνεχίσουμε το ταξίδι του Λάκη του Μανταλάκη! Τα παιδιά δημιούργησαν τη δική τους εκδοχή:

…Στη συνέχεια, ο Λάκης ο Μανταλάκης πήγε σε μία λίμνη. Εκεί, συνάντησε μία πάπια. Η πάπια, όμως, έχασε το μωράκι της στο νερό! Τότε, ο Λάκης «άνοιξε» και το έπιασε!.Όμως, χάθηκε το χρώμα του από το νερό!Η πάπια του έδωσε λίγο από το χρώμα της που ήταν το κίτρινο. Ο Λάκης ήταν πολύ χαρούμενος. Όλοι ήταν χαρούμενοι! Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!

  • Τα παιδιά ήθελαν πολύ να αποκτήσουν το δικό τους φίλο, το δικό τους Λάκη Μανταλάκη και αυτό έκαναν! Ετοίμασε ο καθένας το δικό του με το χρώμα της αρεσκείας του! Αποφάσισαν να τον έχουν πάντα μαζί τους, να του μιλάνε, να τον παίζουν και να τον φροντίζουν!

πόσο όμορφα είναι!

  • Παίξαμε ένα μουσικοκινητικό παιχνίδι τοποθετώντας το Λάκη σε διάφορα σημεία του σώματος τους(μπλούζα, μαλλιά, δαχτυλάκι, παντελόνι, παπούτσια, αυτί κ.ά.) ή κάναμε ισορροπία(πάνω στην παλάμη, στην πλάτη κ.ά.)

  • Πήραμε πολλά μανταλάκια και γίναμε 2 ομάδες, 2 κύκλοι. Ποια ομάδα θα βάλει τα πιο πολλά μανταλάκια στο παιδί που προκαθόρισαν τα μέλη να είναι στη μέση του κύκλου;

  • Ζευγάρια! Το ένα παιδί με κλειστά μάτια προσπαθεί να βρει τα 3 μανταλάκια στο σώμα του ζευγαριού του, τα οποία τοποθετήθηκαν από τους συμμαθητές του.

 

  • Ποια ομάδα θα απλώσει τα περισσότερα ρούχα;

 

  • Ο Λάκης ο Μανταλάκης”ενώνει”!

 

  • Ποια ομάδα θα τοποθετήσει τα περισσότερα μανταλάκια στο στεφάνι της;

 

  • Τα κρυμμένα μανταλάκια!

 

  • 2 ομάδες! Η κάθε ομάδα αποτελείται από 2 παιδιά και έχει μπροστά του ένα πιάτο με αντικείμενα της τάξης μας. Τα παιδιά πρέπει με το Λάκη το Μανταλάκη τους να μεταφέρουν όλα τα αντικείμενα σε ένα άλλο άδειο πιάτο που βρίσκεται πιο πέρα! Προσοχή! Δεν πρέπει να βοηθηθούν από το άλλο χέρι τους! Πρέπει απλά να συνεργαστούν τα μέλη των ομάδων για να τα καταφέρουν! Η ομάδα που τελειώνει πρώτη κερδίζει!

Καλό παιχνίδι! εύχονται τα μέλη των ομάδων!

 

  • Παιδιά, ο Λάκης ο Μανταλάκης είχε για όνειρό του να ταξιδέψει και να χαρίσει χαρά στον κόσμο! Το δικό σας όνειρο ποιο είναι;
  • Να κάνω βόλτα με το ποδήλατο με τη μαμά μου, τον μπαμπά μου και τη γιαγιά μου!
  • Να παίζω στην τάξη με τους φίλους μου!
  • Να παίζω με τους εξωγήινους!
  • Να πηγαίνω παιδότοπο και διακοπές με τη μαμά, τον μπαμπά και τη Γεωργία!
  • Να είναι πάντα Χριστούγεννα!
  • Να παίζω με τον Αντρέα!
  • Να παίζω με τα αδερφάκια μου και να έχω γενέθλια!
  • Να παίζω με τα στρουμφάκια!

Τα παιδιά ζωγράφισαν τα όνειρά τους και τα κρέμασαν στην τάξη με άλλα μανταλάκια γιατί τον Λάκη τους ήθελαν να τον πάρουν στο σπίτι!

 

 

Αξιολόγηση

Στο παραπάνω πρόγραμμα προσεγγίσαμε τις εξής μαθησιακές περιοχές: Γλώσσα, Μαθηματικά, Περιβάλλον και Τέχνες. Στόχος ήταν η ανάπτυξη αξιών όπως η φιλία και η συνεργασία μεταξύ των παιδιών. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό αν σκεφτούμε το κλίμα αποδοχής και χαράς που επικρατεί στην τάξη αν και πέρασαν μόλις 10 ημέρες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, Τεύχος 122, Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2018

από κάτω από: ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2019-2020| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Λάκης ο Μανταλάκης!    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Οκτώβριος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Μελλοντικές εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν μελλοντικά γεγονότα για αυτή την ομάδα.

IMG_1998

Το 2ο  Νηπιαγωγείο Χαλάστρας βρίσκεται στην Χαλάστρα Θεσσαλονίκης και ανήκει στον Καλλικρατικό δήμο ΔΕΛΤΑ. Αποτελείται από 2 τμήματα:
Το Πρωινό Τμήμα 1

και το Πρωινό Τμήμα 2

Λειτουργεί Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα

καθώς και Τμήμα Ένταξης.

Εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί με οργανική θέση:
Αικατερίνη Καμπούρη – νηπιαγωγός στο Πρωινό Τμήμα 1,

Κλειαρέτη Πανίδου –νηπιαγωγός στο Πρωινό Τμήμα 2,

Ευμορφία Οικονόμου – Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου και νηπιαγωγός στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων