Δραστηριότητες Σεπτεμβρίου 2023
Ο καθένας μόνος του μπορεί, όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα!
Έναρξη σχολικής χρονιάς 2023-24 – Αγιασμός
Ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς,
θα πραγματοποιηθεί
τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023
και ώρα 09:30
στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!
Το Καλοκαιρι έφτασε !!
Φτάνοντας στο αγαπημένο μας καλοκαιράκι …. και εν όψει της γιορτής λήξης της σχολικής χρονιάς ο ενθουσιασμός μας μεγάλος και οι ετοιμασίες μας πολλές!!!
Ετοιμάσαμε το σχολείο μας……….
Ο εξωτερικός μας χώρος βάφτηκε!!!
Οι πόρτες μας στολίστηκαν με μέδουσες, χελώνες που έφτιαξαν τα παιδιά στα πλαίσια των δεξιοτήτων για τον βυθό και πολλά ψαράκια !!!
Οι καλοκαιρινές μας δημιουργίες στολίστηκαν και αυτές !!!
Τα παιδιά μας έφτιαξαν τις προσκλήσεις της γιορτής και τις καλοκαιρινές τους κάρτες !!
Τα σκηνικά για τη γιορτή μας στήθηκαν !!!
Οι γονείς μας ήρθαν και η γιορτή μας ξεκίνησε !!!
Ένα από τα πιο σημαντικά σχέδια δράσης είναι αυτό της μετάβασης των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο και εμείς την τελευταία μέρα πήγαμε στο δημοτικό !!
Βασικός Στόχος του προγράμματος είναι να υποστηρίξουμε την είσοδο και προσαρμογή των νηπίων στο δημοτικό σχολείο προετοιμάζοντας τα συστηματικά, συνολικά και οργανωμένα.
Τέλος, την τελευταία μέρα μοιράσαμε τις σακούλες με όλες τις αναμνήσεις της χρονιάς !!!
Καλό Καλοκαίρι σε όλους !!! ήταν μια υπέροχη και δημιουργική χρονιά!!!θέλω να ευχαριστήσω πρώτα από όλα τα εξαιρετικά παιδάκια μας και τους υπέροχους γονείς τους ,καθώς και τις αγαπημένες μου συναδέλφους
Φραουλογρανίτες!!!
Για να γιορτάσουμε το καλοκαίρι που ήρθε, φτιάξαμε υπέροχες φραουλογρανίτες!
Με τη δραστηριότητα της μαγειρικής τα παιδιά καλλιεργούν δεξιότητες και προσεγγίζεται η μάθηση ολιστικά. Μαθαίνουν να απαριθμούν αντικείμενα, να κάνουν μετρήσεις, να ταξινομούν υλικά, να έρχονται σε πρώτη επαφή με τα κλάσματα (π.χ. Τα ¾ της κούπας), να προσεγγίζουν γεωμετρική μεγέθη. Γνωρίζουν τις φυσικές καταστάσεις (π.χ. υγρό, στερεό, αέριο), αλλά και την μετατροπή από μία κατάσταση σε άλλη, καθώς και την μείξη υλικών. Συμμετέχοντας στη διαδικασία της μαγειρικής, τα παιδιά μαθαίνουν βασικούς κανόνες υγιεινής στον χειρισμό των τροφίμων (π.χ. πλένουμε χέρια, καθαρίζουμε επιφάνειες, πλένουμε φρούτα και λαχανικά). Καλλιεργούν κινητικές, νοητικές και κοινωνικές δεξιότητες, αφού ενώ μαγειρεύουν πρέπει να συντονίσουν κινήσεις, να κρίνουν και να βρουν λύσεις σε πιθανά θέματα που μπορεί να προκύψουν, αλλά και να συνεργαστούν με τους συμμαθητές τους.
Πρόκειται για μία αφάνταστα διασκεδαστική δραστηριότητα για τα παιδιά, με έναν ευγενή τελικό σκοπό: Να απολαύσουμε όλοι μαζί ένα φρέσκο και υγιεινό γεύμα φτιαγμένο από τα χεράκια μας!
Στην αρχή κάτσαμε ολοι μαζί και συζητήσαμε τι υλικά θα χρειαστούμε, τα ζυγίσαμε και μετρήσαμε πόσες φράουλες θα χρησιμοποιήσουμε σε κάθε ποτήρι !!!
Στη συνέχεια λιώσαμε τις φράουλες !!!
Ενώσαμε τις φράουλες με το σιρόπι της Ζάχαρης
Ανακατέψαμε καλά το μείγμα μας!!!!
Το βάλαμε στα ατομικά μας ποτηράκια!!!
Τα πήγαμε στην κατάψυξη να παγώσουν!!
Τα δοκιμάσαμε και ήταν μοναδικά γιατί τα έφτιαξαν τα παιδιά !!!
Τέλος , ζωγραφίσαμε τη συνταγή γιατί μας άρεσε πολύ!!
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα ¨Τον Κ.Ο.Κ. ακολουθώ, με ασφάλεια κυκλοφορώ” στο 2ο Νηπιαγωγείο, μας επισκέφτηκε η ομάδα Συν Κίνησις, όπου τα παιδιά γνώρισαν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και τη σημαντικότητα του. Πιο συγκεκριμένα, τα παιδιά μας έμαθαν για ζητήματα σωστής κυκλοφοριακής συμπεριφοράς, έμαθαν να κυκλοφορούν στο δρόμο ως πεζοί παρακολουθώντας το φωτεινό σηματοδότη και τονίστηκε η αναγκαιότητα της χρήσης του κράνους και της ζώνης ασφαλείας. Τέλος, εφαρμόσαμε όσα μάθαμε, κάνοντας τους πεζούς, τα ποδήλατα και τ’ αυτοκίνητα !!!
Ευχόμαστε οι γνώσεις που απέκτησαν τα παιδιά μας να εμπεδωθούν και να γίνουν πράξη συμβάλλοντας, έτσι, στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και στην προστασία της ζωής μας!!!
ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΣΤΟ 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Το καρναβάλι έχει τις ρίζες του στην αρχαιότητα. Οι μάσκες που φοράμε τις Απόκριες, δεν είναι άλλο από μια εξέλιξη των αρχαίων προσωπείων που φορούσαν οι ηθοποιοί, όταν έπαιζαν στις θεατρικές παραστάσεις που δίνονταν προς τιμήν του θεού Διονύσου.
Μια μέρα έμεινε και το τρελό ξεφάντωμα πλησιάζει… Η έναρξη του τριωδίου και τα αποκριάτικα έθιμα που είναι πλούσια στην πατρίδα μας και διαφέρουν από περιοχή σε περιοχή, μας δίνουν την ευκαιρία για γνώσεις, μα κυρίως για ΠΟΛΥ παιχνίδι με τα παιδιά.
Η γλώσσα των Αγγλικών
Η γλώσσα των Αγγλικών εισάγεται επίσημα στο πρόγραμμα του 2ου Νηπιαγωγείου Αθηνών και με την κυρία Σοφία Μαρταβατζή τα παιδιά έχουν μια ευχάριστη πρώτη επαφή και μία θετική προδιάθεση για την αγγλική γλώσσα. Τα παιδιά μαθαίνουν την Αγγλική γλώσσα με παιγνιώδη τρόπο μέσα από δραστηριότητες επικοινωνιακού χαρακτήρα, παιχνίδια, τραγουδάκια και τη ζωγραφική.
Η πρώτη μας επαφή με τα χρώματα και τα σχήματα .
Προσπαθήσαμε να μάθουμε νέο λεξιλόγιο μέσα από παιχνίδια, μουσικοκινητικές και ζωγραφικές δραστηριότητες.
Ακούσαμε και χορέψαμε ένα τραγουδάκι για τα σχήματα ……….
Τρύγος
Ο τρύγος είναι ένα θέμα για το νηπιαγωγείο που διδάσκεται στην αρχή της σχολικής χρονιάς (Σεπτέμβριο-Οκτώβριο) και σηματοδοτεί κατά το μήνα Σεπτέμβριο το τέλος του καλοκαιριού και την αρχή του φθινοπώρου. Τα παιδιά μαθαίνουν για τη σημασία του τρύγου και του σταφυλιού αποκτώντας γνώσεις μέσω βιωματικών και γνωστικών εμπειριών. Το νηπιαγωγείο μας προσέγγισε τον τρύγο μέσω πληροφοριών και εικόνων για το αμπέλι, τον τρύγο, το σταφύλι, το πάτημα των σταφυλιών στο πατητήρι, το θεό Διόνυσο καθώς και μέσα από την Τέχνη και κυρίως μέσα από την ποίηση, το τραγούδι, το ζωγραφικό πίνακα, τις κατασκευές, μέσα από το μύθο του Αισώπου. Πιο συγκεκριμένα, τα νήπια και τα προνήπια δοκιμάζουν σταφύλια, σταφίδες και μουστοκούλουρα. Καλούνται να τα αναγνωρίσουν, να τα ονοματίσουν και να τα περιγράψουν. Τέλος, παρατηρούν και μαθαίνουν για το κρασί και το ξύδι.
Παρακάτω θα δείτε φωτογραφίες από τις δράσεις μας:
ΜΑΘΑΙΝΩ – ΔΡΩ
ΤΟ ΠΑΤΗΤΗΡΙ ΜΑΣ……
ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΣ…..
ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΑΣ……….
2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΘΗΝΑΣ