Στα πλαίσια της ενασχόλησής μας με την ύπαρξη του διαφορετικού και την προσπάθεια κατανόησης και κατ΄ επέκταση αποδοχής των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του, μιλήσαμε για τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης.Διαπιστώσαμε ότι η απώλεια της όρασης έχει οξύνει τις υπόλοιπες αισθήσεις τους , ιδιαιτέρως την ακοή.Αναρωτηθήκαμε για την ικανότητα τους να διαβάζουν και έτσι μάθαμε για τον Braille και το σύστημα ανάγνωσης που εφηύρε,όπου “διαβάζεις” μέσω της αφής .Αναρτήσαμε στην τάξη το αλφάβητο και μάθαμε για το εξάστιγμο , το οποίο αποτελείται από έξι κουκίδες και δύο στήλες. Κάθε κουκίδα ανάλογα με τη θέση της στο εξάστιγμο αντιστοιχεί σε κάποιο γράμμα.Για να το κατανοήσουν καλύτερα τα παιδιά ,παίξαμε ένα παιχνίδι. Φέραμε μια αυγοθήκη με έξι θήκες και έξι μπάλες . τοποθετώντας την μπάλα στην πάνω αριστερά θήκη . έχουμε το γράμμα “Α” , προσθέτοντας άλλη μία ακριβώς από κάτω σχηματίζουμε το γράμμα “Β” κ.ο κ. Στη συνέχεια τα παιδιά φόρεσαν μάσκα ύπνου και προσπάθησαν να ¨διαβάσουν¨ μέσω της αφής , ενθουσιάστηκαν με το παιχνίδι . παραδεχτήκαν όμως τη δυσκολία του.Καταλήξαμε ότι είναι άξιοι θαυμασμού αυτοί που το επιτυγχάνουν και σίγουρα διαθέτουν μεγάλη δύναμη θέλησης!! Ακολούθησε το ξεφύλλισμα ενός βιβλίου γραμμένου στη γραφή Braille , ,όπου διαπιστώθηκε το ανάγλυφο της γραφής.