Ζω καλύτερα – Ευ ζην
Τίτλος: Ο Πυξιδούλης και η Πυξιδούλα
Το 2ο εργαστήριο ξεκίνησε με τα δύο κουκλάκια, τον Πυξιδούλη και την Πυξιδούλα που μας επισκέφθηκαν και μας μίλησαν για την χώρα τους στην οποία είναι όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΊ και όλοι ΙΣΟΙ. Καναμε τον μαγικό κύκλο και γράψαμε τους κανόνες της πυξιδοχωρας. Όποιο παιδί είχε τη μπάλα έλεγε έναν κανόνα και οι υπόλοιποι τον άκουγαν προσεκτικά.
Το εργαστήρι αυτό αφορά την αποδοχή,την συνεργασία, την ομαδικότητα, την ενδυνάμωση του χαρακτήρα και την απόκτηση της αυτοεκτίμησης των παιδιών.
Τα παιδιά ζωγράφισαν τον Πυξιδούλη και την Πυξιδούλα καθώς και την Πυξιδοχώρα….
Ο Πυξιδουλης και η Πυξιδουλα μας έμαθαν να μιλάμε χωρίς λόγια αλλά με κινήσεις. Ένα παιχνίδι ενσυναίσθησης για τη νοηματική γλώσσα. Έπειτα χορέψαμε τον χορό της βροχής.
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε ομάδες και παίξαμε ένα παιχνίδι με ομαδοσυνεργατικη προσέγγιση. Κάθε ομάδα αποφάσιζε από κοινού ποιο ζωάκι θα μιμηθεί και τα υπόλοιπα παιδιά προσπαθούσαν να το μαντέψουν…
Με αφορμή το παραμύθι “Εγώ ο απίθανος”, φτιάξαμε στον καθρέφτη τον δικό μας ξεχωριστό εαυτό. Στη συνέχεια είπαμε στον Πυξιδουλη και στην Πυξιδουλα ποιο χαρακτηριστικό μας μας κάνει υπερήφανους, το δείξαμε με παντομίμα και το γράψαμε σε μια καρδιά.
Με αφορμή το παραμύθι ο Ιππόκαμπος παίξαμε ένα παιχνίδι με τα συναισθήματα. Ο Πυξιδούλης και η Πυξιδούλα μας ρώτησαν πως νιώθουμε και γιατί, παρακολουθήσαμε το βίντεο “Τι νιώθεις;” και κατόπιν ζωγραφίσαμε τη ΧΑΡΑ και τη ΛΥΠΗ.
https://www.youtube.com/watch?v=ioppyUjNquc
Ήρθε η ώρα οι φίλοι μας να επισκεφθούν άλλα σχολεία….
Μοιραστήκαμε μαζί τους τα συναισθήματα μας για το ΣΚ που μας πέρασε και χαιρετηθήκαμε….
Ζωγραφίσαμε το ουράνιο τόξο των συναισθημάτων (τα χρώματα επιλέχθηκαν με ψηφοφορία).
Ακούσαμε το τραγούδι των συναισθημάτων και κάναμε τις ανάλογες εκφράσεις.
https://www.youtube.com/watch?v=502wgxRwtY8
Τέλος, τα παιδιά έφτιαξαν τη μάσκα των συναισθημάτων.






























