Συζήτηση με τα παιδιά για το τι κάνουμε την νύχτα και τι κάνουμε την μέρα.
Βίντεο για την Εναλλαγή Μέρας- Νύχτας https://www.youtube.com/watch?v=b4nABvE6cAE
Ατομική κατασκευή “Εναλλαγής Μέρας- Νύχτας”
Ψυχοκινητικό παιχνίδι: Σηκώνονται 3 παιδιά. Το ένα παριστάνει τον ήλιο και κρατάει έναν φακό, το άλλο το φεγγάρι και το τρίτο τον ήλιο. Με τη μουσική στριφογυρίζουν και μόλις σταματήσει η μουσική, πρέπει να πουν αν έχουν μέρα ή νύχτα, ανάλογα με το ποιον βλέπει ο ήλιος.
Ανάγνωση παραμυθιού «ο ουρανός» και συζήτηση για τις φάσεις της Σελήνης. Παρουσιάζουμε στους μαθητές τις φάσεις της σελήνης μέσα από τα μπισκότα oreo, τα λεγόμενα «γλυκά φεγγάρια».
Παρακολουθήσαμε σε βίντεο την περιστροφή της γης γύρω από τον Ήλιο. https://www.youtube.com/watch?v=x33pLP1kYis
Παρακολουθήσαμε σε βίντεο την περιστροφή της Σελήνης γύρω από τη Γη
https://www.youtube.com/watch?v=m4RtLA8MlKo
Τραγουδήσαμε το τραγούδι: ΕΝΑΣ ΗΛΙΟΣ,ΜΙΑ ΓΗ,ΕΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙ του Κότσιρα.
https://www.youtube.com/watch?v=PrA-rBfGzzo
Μιλήσαμε για την σκιά. Με την βοήθεια του φακού κάναμε διάφορες σκιές με τα χέρια μας.
Παρατηρήσαμε τον πίνακα “έναστρη νύχτα “του Βανκ Γκονκγ. Είδαμε μέσα από βίντεο το έργο να ζωντανεύει, κάνοντας με τα χέρια μας και εμείς τις αντιστοιχες κινήσεις. https://youtu.be/xoZwB8UPY-M
Προσπαθήσαμε να κάνουμε κι εμείς το στροβιλισμό μέσα σε μια γυάλα με γάλα και χρώματα τέμπερας.
Ομαδική εργασία «Έναστρη νύχτα».
Μιλήσαμε για την δημιουργία του σύμπαντος και των πλανητών. Είδαμε 1 εκπαιδευτικό βίντεο και μια ηχοιστορία σχετικά με τους πλανήτες https://www.youtube.com/watch?v=cVn49SAu6xo . Είδαμε τι χρώμα έχει κάθε πλανήτης και που είναι η θέση του σε σχέση με τον ήλιο. Ατομική κατασκευή με τους πλανήτες και την θέση τους από τον ήλιο.
Ομαδική κατασκευή του σύμπαντος με πλαστελίνη
Μιλήσαμε για τους αστροναύτες και την έννοια της βαρύτητας αναπαριστώντας κινήσεις με τα σώματα μας σαν να είμαστε στο διάστημα.
Ατομική κατασκευή “πύραυλος” με την παλάμη
Ακούμε το τραγούδι «μια γιορτή στη γειτονιά του ήλιου». Ταξιδέψαμε στους πλανήτες με την μέλισσα bee bot.
Παίξαμε ένα παιχνίδι διπλής εισόδου με πλανήτες και αστροναύτες.
Πραγματοποιήθηκε κινητικό παιχνίδι «ταξιδεύω στους πλανήτες» με σκοπό την καλύτερη εμπέδωσε.
Φτιάξαμε μάσκες εξωγήινων και χορέψαμε διαστημικό χορό.





























