Προβολή οπτικοακουστικού βίντεο με τίτλο: «Μια φορά και έναν καιρό ήταν η ζωή: τα δόντια» και συζήτηση με αφορμή αυτό για τα μικρόβια, την ζάχαρη και τις τρύπες που δημιουργούνται στα δόντια από τα μικρόβια και προβληματισμός σχετικά με το πώς μπορούμε να προφυλάξουμε τα δόντια μας. Πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τους μαθητές για το τι γνωρίζουν σχετικά με τα δόντια. Καταγράφονται οι γνώσεις των μαθητών για να δημιουργήσουμε το ιστόγραμμα.
Πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τους μαθητές για το τι θέλουμε να μάθουμε για τα δόντια. Καταγράφονται οι ερωτήσεις των μαθητών. Επίσκεψη οδοντιάτρου. Οι μαθητές ρώτησαν όλες τις απορίες που είχαν σχετικά με τα δόντια και ο οδοντίατρος μας τα εξήγησε όλα.
Αφήγηση του παραμυθιού: «Σοκολάκης και Ζαχαρούλα» και διδακτική αξιοποίησή του για να μιλήσουμε για τις τροφές που βλάπτουν τα δόντια. Ατομική Κατασκευή φιγούρα αγόρι- κορίτσι και δόντια από φασόλια.
Ατομική Κατασκευή Δόντι
Ομαδική εργασία σχετικά με τις τροφές που βλάπτουν τα δόντια και τις τροφές που δε τα βλάπτουν.
Προβολή βίντεο «η πεινασμένη κάμπια». Έπειτα, τοποθετήθηκαν στο πάτωμα υγιεινές και ανθυγιεινές τροφρές. Οι μαθητές διάλεγαν από το πάτωμα μόνο τις υγιεινές τροφές και τάιζαν μια κάμπια κατασκευασμένη από ρολό χαρτί.
Βιωματικό παιχνίδι «Λαβύρινθος με υγιεινές τροφές».
Ατομική κατασκευή δόντι με οδοντόβουρτσα και οδοντόκρεμα.
Αφήγηση του παραμυθιού: «Η Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας» και διδακτική αξιοποίησή του για να μιλήσουμε για την κυρία τερηδόνα και τη βλάβη που προκαλεί στα δόντια. Ζωγραφική Παραμυθιού. Τοποθέτηση οδοντικού νήματος σε πλαστικά τουβλάκια (τα οποία θα αποτελούν τα δόντια) και προσπάθεια αφαίρεσης της πλαστελίνης που υπάρχει ανάμεσα στα δόντια, με το οδοντικό νήμα.
Ιστόγραμμα για το τι μάθαμε για τα Δόντια
























