Εδώ Πολυτεχνείο!

Πραγματοποιήθηκε συζήτηση για το τι είναι το Πολυτεχνείο και τι γιορτάζουμε στις 17 Νοέμβρη δείχνοντας και αντίστοιχο εποπτικό υλικό. Παρουσίαση βίντεο “12410 τριαντάφυλλα και 1 “. Κατασκευή Πολυτεχνείου.

315433110 1375143043254741 7689902409140782654 n 315520219 1114948768999516 2047236306802540370 n 315924500 637181831490483 6961877878746324480 n

315883586 1473294916492329 7682432527308596564 n  315285208 706461147307180 3251430580268069034 n

316749764 1544391749359703 3168212908574262393 n

 

Προσέγγιση του Πολυτεχνείου, με έμφαση στη Δημοκρατία, αναλύοντας το τραγούδι ” Τα παιδιά ζωγραφίζουν στους τοίχους”, όπως το διασκευάσαμε εμείς. Έπειτα, αναπαραστήσαμε με την βοήθεια των έργων του Ζωγράφο Keith Haring τις εικόνες του τραγουδιού.

310946252 838908990590569 8538638295031581505 n 311115396 460354332788238 1297041794704038401 n 315146237 669063148167636 7274104931839233030 n 315523844 1143421556563150 1193321654341752884 n 315902830 1068336463839413 6758603399451412374 n 317256968 1129006357753830 1292543723428630504 n

 

Στην συνέχεια τα παιδιά φιλοτέχνησαν τα δικά τους έργα.

315535482 456265179923445 348520271585853560 n

316040126 1267174840512358 9119660076142829041 n

311123373 793052598450015 2094866057327313557 n315307236 656169632905885 621340392798730985 n

Η διασκευή του τραγουδιού “Τα παιδιά ζωγραφίζουν στο τοίχο” με φωτογραφία από τους μαθητές και τα έργα τους.

 

Τέλος, ασχοληθήκαμε με την “Τενεκεδούπολη” και έπειτα πραγματοποιήθηκε συζήτηση σχετικά με αυτό, όπου παραλληλίσαμε την ζωή εκεί με αυτήν στην Ελλάδα της Χούντας. Στην συνέχεια παίξαμε κουκλοθέατρο με το ίδιο θέμα.