Σχολικό έτος 2024-2025
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΑΣΙΚΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ
| ΩΡΕΣ | ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ | |
| 07:45 – 08:30 | Πρόωρη υποδοχή μαθητών/τριων | |
| 08:15 – 08:30 | Υποδοχή μαθητών/τριων | |
| 08:30 – 09:15 | Ελεύθερο παιχνίδι – ενασχόληση στα κέντρα μάθησης (γωνιές) | |
| 09:15 – 10:00 | Οργανωμένες δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το Ν.Π.Σ. (Νέο Πρόγραμμα Σπουδών) ή Εργαστήρια Δεξιοτήτων ή Αγγλικά, πρόγευμα | |
| 10:00 – 10:45 | Διάλειμμα | |
| 10:45 – 11:30 | Οργανωμένες δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το Ν.Π.Σ ή Εργαστήρια Δεξιοτήτων ή Αγγλικά | |
| 11:30 – 12:10 | Ελεύθερο παιχνίδι – ενασχόληση στα κέντρα μάθησης (γωνιές) | |
| 12:10 – 12:45 | Οργανωμένες δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το Ν.Π.Σ ή Εργαστήρια Δεξιοτήτων ή Αγγλικά | |
| – Ανατροφοδότηση – Πρ/σμός της επόμενης ημέρας και πρ/σμός επόμενου εργαστηρίου | ||
| 12:45 – 13:00 | Προετοιμασία για αποχώρηση | |
| 13:00 | Αποχώρηση |
ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ
ΩΡΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ
13:00-13:40 1η διδακτική ώρα ολοήμερου προγράμματος-40’ Προετοιμασία γεύματος/γεύμα
13:40-14:20 2η διδακτική ώρα ολοήμερου προγράμματος-40’ Ανάπαυση/Ελεύθερο παιχνίδι-ενασχόληση στα κέντρα μάθησης (γωνιές)
14:20-15:00 3η διδακτική ώρα ολοήμερου προγράμματος-40’ Δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών.
15:00-15:20 Διάλειμμα
15:20-16:00 4η διδακτική ώρα ολοήμερου προγράμματος-40’ Ελεύθερο και οργανωμένο παιχνίδι, ανατροφοδότηση
15:45-16:00 Προετοιμασία για αποχώρηση
16:00 1η Αποχώρηση από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα
16:00-16:15 Διάλειμμα
16:15-16:45 5η διδακτική ώρα ολοήμερου προγράμματος-30’ Ανάπαυση/Ελεύθερο παιχνίδι-ενασχόληση στα κέντρα μάθησης (γωνιές)
16:45-17:15 6η διδακτική ώρα ολοήμερου προγράμματος-30’ Ελεύθερο και οργανωμένο παιχνίδι, ανατροφοδότηση
17:15-17:30 Προετοιμασία για αποχώρηση/2η Αποχώρηση από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα
*Η αλλαγή της διδακτικής ώρας δεν σημαίνει αλλαγή δραστηριότητας. Ο/Η νηπιαγωγός έχει την ευελιξία να προσαρμόζει τον χρόνο των οργανωμένων και ελεύθερων δραστηριοτήτων σύμφωνα με το συγκεκριμένο πλαίσιο της τάξης.