Το ταξίδι του μικρού πρίγκιπα

Στο προηγούμενο άρθρο διάβασες το παραμύθι “Ο μικρός πρίγκιπας” του Αντουάν ντε Σαιντ- Εξυπερύ.  😉

Επίσης, άκουσες και ένα σχετικό τραγούδι.

Η ιστορία του μικρού πρίγκιπα είναι ένα παραμύθι διαχρονικό και συγκινεί μικρούς και μεγάλους. Είναι η κατάλληλη ιστορία με την οποία τα παιδιά, χωρίς διδακτικό τόνο, μελοδραματισμούς και υπερβολές παίρνουν μαθήματα ζωής και προβληματίζονται με την αγαπημένη φράση:

“Μόνο με την καρδιά βλέπεις καλά.Την ουσία τα μάτια δε την βλέπουν!”

 

Το παραμύθι, μπορείς να το βρεις ξανά εδώ:

-ce-bf–ce-bc-ce-b9-ce-ba-cf-81-cf-8c-cf-82–cf-80-cf-81-ce-af-ce-b3-ce-ba-ce-b9-cf-80-ce-b1-cf-82

 

Μπορείς τώρα, με τη βοήθεια των γονιών σου, να κάνεις τις δραστηριότητες που θα βρεις στους συνδέσμους που ακολουθούν:

 

Α) Στο σύνδεσμο που ακολουθεί υπάρχουν τα εξής:

   ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

 

1) Γνωριμία με την ιστορία του μικρού πρίγκιπα.

Στόχοι: Προώθηση λεξιλογίου, διαχείριση συναισθημάτων.

Άκουσε ξανά το παραμύθι και συζήτησε με τους γονείς σου για τα συναισθήματα που ένιωσες.

Τώρα προσπάθησε να θυμηθείς τι αγάπησε ο μικρός πρίγκιπας και με ποιον έγινε φίλος και κάνε τα παρακάτω φύλλα εργασίας για την ΑΓΑΠΗ και τη ΦΙΛΙΑ:

 

agapi_einai_0

 

filia_einai

 

2) Πειραματισμός με χρώματα και τεχνικές

Στόχοι: Να εκφραστούν δημιουργικά, να θυμηθούν τα βασικά χρώματα και στη συνέχεια τα δευτερεύοντα- τα οποία έχουμε ήδη κάνει στην τάξη- μέσα από το διαδραστικό βίντεο, να εξοικειωθούν με τη λειτουργία του ποντικιού αριστερό κλικ.

Τα ταξίδια του μικρού πρίγκιπα είναι γεμάτα χρώματα. Εδώ μπορείς να πειραματιστείς μέσα από το διαδραστικό πίνακα με τα βασικά χρώματα, καθώς και με τα δευτερεύοντα χρώματα, που προκύπτουν από τη μείξη των βασικών.

Πάτησε το play για να ξεκινήσεις. Όταν φτάσεις στην τελίτσα, απάντησε στην ερώτηση που προκύπτει. Για να συνεχίσεις, πάτησε ξανά το play.

 

3) Βοήθησε τον μικρό πρίγκιπα να θυμηθεί τη σειρά των πλανητών που επισκέφτηκε.

Στόχοι: Να κάνουν μια επανάληψη μέχρι τον αριθμό 7, να εξοικειωθούν με τις λειτουργίες του ποντικιού αριστερό κλικ και σύρε κι άφησε.

Εδώ υπάρχουν 7 εικόνες από τα ταξίδια του μικρού πρίγκιπα και οι αριθμοί από το 1 έως το 7.

Προσπάθησε να θυμηθείς τα ταξίδια και τοποθέτησέ τα στη σειρά, σέρνοντας κι αφήνοντας με το ποντίκι την κάθε εικόνα στο κουτάκι που βρίσκεται πάνω από τον αντίστοιχο αριθμό (το κουτάκι θα το δεις όταν αρχίσεις να σέρνεις τις εικόνες με το ποντίκι σου). Πατώντας τα κουμπάκια πάνω δεξιά μεγαλώνεις την οθόνη και κάτω δεξιά ελέγχεις τις απαντήσεις σου.

 

Για να ξεκινήσεις πατάς στον παρακάτω σύνδεσμο:

 

http://aesop.iep.edu.gr/node/7343/1919

 

 

Β) Στο σύνδεσμο που ακολουθεί υπάρχει το εξής:

 

1) Ψηφιοποιημένη ιστορία του παραμυθιού που έγινε από παιδιά της δικής σου ηλικίας.

 

Για να ξεκινήσεις πάτησε στον παρακάτω σύνδεσμο:

 

http://aesop.iep.edu.gr/node/7343/1920

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Δημιουργώντας μια ιστορία-βιβλίο

Στόχοι: Προώθηση λεξιλογίου, δημιουργική έκφραση και φαντασία, ψυχαγωγία.

 

Τώρα, επιστράτευσε τη φαντασία σου και δημιούργησε τη δική σου ιστορία, την οποία έπειτα μπορείς να την κάνεις βιβλίο.

Οι γονείς σου μπορούν να την καταγράψουν και εσύ να την εικονογραφήσεις σε λευκές κόλλες χαρτί. Στο τέλος θα συνδέσεις τις κόλλες και θα φτιάξεις το δικό σου βιβλίο. Μην ξεχάσεις τον τίτλο!

Κράτησέ το να το παρουσιάσεις στην τάξη!!!!

ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ!!!

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση