Κατασκευές και ετοιμασίες για την Γιορτή της Μητέρας

Την Κυριακή στις 14 Μαΐου είναι η γιορτή της Μητέρας.

 Γιορτάζουν όλες οι μανούλες στο κόσμο, γι’ αυτό λοιπόν στο νηπιαγωγείο μας, φτιάξαμε διάφορα δωράκια για να δείξουμε πόσο τις αγαπάμε.

Οι γλάστρες με λουλούδια, οι καρδούλες και τα διπλώματα καλύτερης μητέρας είχαν την τιμητική τους.

Συγκεκριμένα,οι μαθητές μας χρωμάτισαν καρδούλες, όπου από πίσω κολλήσαμε το ποίημα μας για την γιορτή που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή στις 12 Μαΐου προς τιμήν των μαμάδων μας.

Έπειτα, φτιάξαμε την γλάστρα με λουλουδάκια που θα χαρίσουμε στη μαμά μας.
Στη συνέχεια, ετοιμάσαμε τις προσκλήσεις για την γιορτή μας και τα διπλώματα καλύτερης μαμάς. Κατόπιν, ζωγραφίσαμε την μαμά μας κι εμάς, χρωματίσαμε μία καρδιά από λουλούδια και γράψαμε «ΜΑΝΟΥΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ».

Τέλος, χωριστήκαμε σε ομάδες και «στολίσαμε» με κομμάτια από γλασέ χαρτόνι, το πανό για την γιορτή μας, το οποίο γράφει «ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ».

IMG 9968 IMG 9994 IMG 0018 IMG 0019 IMG 0020 IMG 0021 IMG 0135 IMG 0136

IMG 0134

IMG 0139

 

Εκκλησιασμός και πασχαλινές κατασκευές

Σήμερα, οι μαθητές μας συμμετείχαν στον εκκλησιασμό της ενορίας του σχολείου μας. Κατόπιν, επιστρέψαμε στο νηπιαγωγείο κ ζωγραφίσαμε το βιβλιαράκι για το Πάσχα, όπου απεικονίζονται τα έθιμα που τηρούμε κατά τις ημέρες του Πάσχα. Τέλος, χρωματίσαμε την Σταύρωση του Χριστού.

EC2E64E0 CDD9 48B0 A521 31C51222F8F7
1399F8A4 716F 4292 89C1 35A794BDA92B 708643BC D403 495B AA9E A3A0B56A3A95 F47E2AF5 0993 42E0 BE81 8970BEFA21B5

Οι μαθητές και το προσωπικό του 2ου Νηπιαγωγείου Αλεξάνδρειας, σας εύχονται Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα! Το Άγιο Φως της Ανάστασης να χαρίζει σε εσάς και τις οικογένειές σας γαλήνη, αγάπη και ψυχική ηρεμία!

Πασχαλινές δραστηριότητες για παιδιά στο σπίτι

karta pasxa

Οι διακοπές του Πάσχα είναι επιτέλους εδώ! Τα παιδιά μένουν σπίτι και ξεκουράζονται, αλλά το αιώνιο ερώτημα παραμένει: Πώς μπορούν να περάσουν την ώρα τους ευχάριστα και δημιουργικά ώστε να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος τους στην τηλεόραση και στις οθόνες;

Παρακάτω παρατίθενται μερικές δραστηριότητες με τις οποίες μπορεί να απασχοληθεί ευχάριστα όλη η οικογένεια αυτές τις άγιες μέρες.

Βγάλτε οικογενειακές φωτογραφίες

Το φυσικό, λαμπερό φως της άνοιξης είναι η εγγύηση για να βγάλετε τια καλύτερες λήψεις σε εξωτερικούς χώρους. Μην ξεχνάτε να ζητάτε πού και πού από κάποιον να σας βγάζει φωτογραφίες όλους μαζί ή χρησιμοποιήστε την αυτόματη λειτουργία, γιατί διαφορετικά θα πέσετε στην παγίδα που έχουν πέσει πολλές μαμάδες, να μη βρίσκονται δηλαδή σχεδόν σε καμία φωτογραφία αφού συνήθως είναι πίσω από την κάμερα. Για να είστε σίγουροι ότι τα μικρά παιδιά κοιτάζουν το φακό και όχι κάπου αλλού, βάλτε από πάνω ένα εντυπωσιακό αυτοκόλλητο.

Βάψτε αυγά

Το έθιμο θέλει τη Μ. Πέμπτη να είναι αφιερωμένη στο βάψιμο των αυγών. Είναι μια παράδοση που κρατάει πολλά χρόνια και μια εύκολη διαδικασία στην οποία μπορούν να συμμετέχουν ακόμα και τα πιο μικρά παιδιά, οπότε γιατί να τη στερηθείτε. Για να μην έχετε (πολλά) ατυχήματα (βλ. σπασμένα αυγά) βάψτε τα μόνη/μόνος σας το πρωί πριν ξυπνήσουν και στη συνέχεια αφήστε τα παιδιά να τα διακοσμήσουν με αυτοκόλλητα και χαλκομανίες –πάντα με την επίβλεψή σας.

Κάντε βόλτες στη θάλασσα

Μπορεί το νερό να είναι ακόμα κρύο για να κάνει κανείς μπάνιο (αν και σίγουρα κάποιοι θα το τολμήσουν) όμως η παραλία είναι το ιδανικό μέρος για να αφήσετε το παιδί να νιώσει ελεύθερο, χωρίς να το περιορίζετε ώστε να μη λερωθεί ή να μη χτυπήσει. Επίσης, είναι το καλύτερο μέρος για να χαλαρώσετε και να αφήσετε το μυαλό να ταξιδέψει.

Διαβάστε παραμύθια

Οι εκδοτικοί οίκοι διαθέτουν μεγάλη ποικιλία με παραμύθια που έχουν ως κεντρικό θέμα το Πάσχα, για παιδιά κάθε ηλικίας.

Φυτέψτε λουλούδια

Μετά από έναν δύσκολο χειμώνα, δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από το να φέρουμε ένα μέρος της φύσης στον κήπο ή το μπαλκόνι μας. Τώρα είναι η κατάλληλη εποχή για να μεταφυτέψετε, να καθαρίσετε τα αγριόχορτα από τις γλάστρες σας και να αποκτήσετε μερικά καινούρια λουλούδια. Φυσικά, θα σας βοηθήσουν οι μικροί κηπουροί σας.

Φτιάξτε πασχαλινές κατασκευές

Διακοσμήστε το σπίτι με ψεύτικα χρωματιστά αυγά, κουνελάκια από χαρτόνι και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε που θα φτιάξετε μόνοι σας. Εξοπλιστείτε με μερικά απλά υλικά χειροτεχνίας και αναζητήστε ιδέες στο διαδίκτυο. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε μερικές ιδέες.

Φτιάξτε πασχαλινά γλυκά

Εκτός από τα πασχαλινά κουλούρια (εδώ θα βρείτε μια εξαιρετικά εύκολη συνταγή), μπορείτε να μπείτε στην κουζίνα και να κάνετε πολλές γλυκές παρασκευές. Ακόμα και μια απλή συνταγή για μπισκότα μπορεί να γίνει γιορτινή, αρκεί να τα κόψετε με κουπ-πατ σε σχήμα λαγού ή αυγού. Δείτε κι εδώ πώς θα κάνετε τρούφες με oreo σε σχήμα αυγού. Εδώ θα βρείτε ιδέες για να ένα πολύ όμορφο και ιδιαίτερο πασχαλινό τραπέζι. 

Σας ευχόμαστε να περάσετε πολύ όμορφα και δημιουργικά τις ημέρες του Πάσχα!

Καλή Ανάσταση!

Πηγή: Μερικά απλά και διασκεδαστικά πράγματα να κάνετε με τα παιδιά σας το Πάσχα – MamaMia.gr

Εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα

3ος Θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ- Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη

Υποθεματική: Ανθρώπινα δικαιώματα

Τίτλος Προγράμματος: Εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα

Χρονικό διάστημα υλοποίησης: Φεβρουάριος- Μάρτιος

Παρακάτω παρουσιάζονται κάποιες από τις δράσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων του συγκεκριμένου προγράμματος.

969F0458 2CFD 4C5F B83E 761ED227EB59 94C51CCE F460 4737 986C 88FDA88B5321 1134C08E E1FB 46B1 A9DF 26EEAA379FCB

3D4DB02D 79AB 4FA0 BDB7 5E689C5E6B97 DB1A9E62 DFF0 4041 89FA 5CD294F98501

5F668161 F5FB 4CCA BAB7 E9A4088758B7
IMG 0162

Πασχαλινή δράση

Σήμερα, έλαβε χώρα στο σχολείο μας πασχαλινή δράση σε συνεργασία με τους μαθητές της ΔΥΕΠ. Συγκεκριμένα, οι μαθητές της ΔΥΕΠ επισκέφτηκαν το νηπιαγωγείο μας και φτιάξαμε όλοι μαζί πασχαλινά κουλουράκια. Κατόπιν, φάγαμε όλοι μαζί το δεκατιανό μας και δοκιμάσαμε τα κουλουράκια που είχαμε φτιάξει. Στη συνέχεια, παίξαμε στον αύλειο χώρο του σχολείου, πασχαλινό κυνήγι αυγών και κουταλοδρομίες με σοκολατένια αυγά. Τα παιδιά αλληλεπίδρασαν και απόλαυσαν κάθε στιγμή αυτής της δράσης.

7B46F5D8 E090 49D1 A08D 483C379E3712 DD1A69AC EDC6 47BC A275 4D02928B3AAC 7866EA8B EBB1 44B6 8BEA 9B65CE148FCF A8960AC5 FC7B 4A4B 8218 D2F7E8E91013 4E55BDAF ECBC 4FED B353 E7FC2BFB50F4FC9F0E6A 5271 4A22 93F6 444DFE15A61AC506164A 817D 4CD5 94AE DB005D3D27E68EC523A7 304A 44DF A99D 20B685339C8A181860E5 3986 4636 81C6 03543BD7B62A8432C37C E799 4219 8592 19AB2814053802272216 DD0F 441D 8EC2 45002DDE92918EDE7D20 5CCC 4E5B BA9C D0C0F3605314
1FF76AC9 6577 4D5E AC8F 9FA15DBEEB39

(περισσότερα…)

Πασχαλινές κατασκευές

Το Πάσχα πλησιάζει και οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας ασχολήθηκαν με τις πασχαλινές κατασκευές. Συγκεκριμένα, έφτιαξαν πασχαλινά καλαθάκια και τοποθέτησαν μέσα τα αυγά που έβαψαν, όπως προστάζει το έθιμο. Επίσης, έφτιαξαν κάρτες, όπου έγραψαν τις ευχές τους για το Πάσχα!Τέλος, ζωγράφισαν τις σακούλες τους κι έβαλαν μέσα τις κατασκευές τους. Μέσα στη σακούλα, τους περίμενε μια έκπληξη…ένα σοκολατένιο πασχαλινό αυγό!

1D864C06 EDA1 45CB 97FF D3F0BAC9087D 8F48085F 2015 474B B7FD B9EA549AE3E3 BAFB5325 EBF6 4B11 88AC AEB74BDB4ABF 2D2A0B22 D64C 42B6 8E2E 69153C1651B2 8E6C2FF5 32B1 4AA2 80B8 D0F21EA1AEB3

1160E9DF FE62 4E63 BBC0 5ACEE9338CED

E490868C DF92 47AB AFC0 13258F47D7EC 6EE275E9 6F8D 401C 93B8 DB9E04ED5558 E63A4CF1 61FD 450C A6F7 6E689074076E

 

Γιορτή 25ης Μαρτίου 1821

Στις 24 Μαρτίου 2023 έλαβε χώρα η εκδήλωση που ετοιμάσαμε με τους μαθητές μας για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου 1821!

Τις προηγούμενες μέρες, τα παιδιά έκοψαν κι ετοίμασαν τις προσκλήσεις που δώσαμε στους γονείς. Επίσης, έφτιαξαν το σκηνικό της γιορτής, κολλώντας γκοφρέ και γλασέ χαρτονάκια στο «1821». Γύρω από το 1821, κολλήσαμε τα πορτρέτα των ηρώων του 1821, που ζωγράφισαν οι μαθητές μας.

313C6FCD FE7A 4FDB BCA0 12EF4A2B3660 0BE76FBA 0AD8 4E7C 88D6 949574E475E4 8F11151E 879A 4B53 9E00 3630FD365B20

99BDDAE9 1A47 4EEE 9548 1759427C278E 0E981FD8 EEA1 4A9E BE1B 1A90718B7EE4
95D2CDBB A632 436A B9C4 A64E1C3E34A3
CDE12D15 6C90 424C 95D4 5FADEFE4CE0A

Η 25η Μαρτίου αποτελεί διπλή γιορτή,τόσο εθνική όσο και θρησκευτική. Για τον λόγο αυτό, τα παιδιά μέσα από τα ποιήματά τους, αναφέρθηκαν στον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και εξιστόρησαν τα γεγονότα που συνέβησαν στην ελληνική επανάσταση του 1821!Στο τέλος, τραγούδησαν τον εθνικό ύμνο στη νοηματική γλώσσα.
53E8A5D5 A0BC 4109 BD47 469C9C1D42CD 244B5EA8 E79E 4EC7 9F32 311CEDB3B38C 2BC8668B BEFD 490C ACFF B9EE1EDB975B 73B3243E AD75 4E73 A291 9C4A0976B9FD
A4C68393 6612 49C5 B654 DAF9507BE391 749D42F2 83AA 4EAF A9BC 9C017195EBCB

Κατασκευές για την 25η Μαρτίου 1821

Η 25η Μαρτίου είναι θρησκευτική αλλά και εθνική εορτή. Ο απανταχού ελληνισμός τιμά τους προγόνους του και γιορτάζει την έναρξη της επανάστασης του 1821 ενάντια στον τουρκικό ζυγό. Παράλληλα, τιμά την ορθόδοξη πίστη, εορτάζοντας την επέτειο αναγγελίας της γέννησης του Ιησού Χριστού.

Παρακάτω παρατίθενται οι δραστηριότητες που κάναμε με τα παιδιά για την διπλή μας εορτή!

BBAE4B22 90DC 4C41 ACA3 2705C17D5D56 FDF9C7B5 B10F 40C5 819E F9026A8CD317 1DEFB74E EB4A 46F5 A830 2D7D900FD39E 97DFA8C7 0688 4EA8 AB06 9B6751ABCA93 FED6703E 79EB 4F0B 9FEF 06C9155F19E8 86CE1D77 B82E 40EA AAC1 18B2B1EAA99B B9B5A990 0F15 4353 890A 23FE1FCA3829 76D1E8C7 7C21 45A4 A88F C2FF181DEB54 2ED9B3AD EC79 4322 BB78 26D40415713C 4A04F5C8 102D 499D B8B7 1F2C2C5BF89F 7DAE4699 3BC0 441C 9A34 8FC2C2B56289 6BC4582B 026B 41A1 878D 35E492C82A3D 2A205E8D 6EF7 4D4C BD7B CF8FB3059CD4

Οπτικοκινητικός Συντονισμός: Η σημασία του και ασκήσεις για την ενίσχυσή του

συντονισμος

Τι ονομάζουμε οπτικοκινητικό συντονισμό;
Είναι ο ταυτόχρονος συντονισμός του ματιού και του μέλους που πραγματοποιεί την κίνηση (συνήθως το χέρι), ώστε να εκτελεστεί μια συγκεκριμένη λειτουργία σωστά, συντονισμένα και με ακρίβεια. Πρόκειται για μια σύνθετη διανοητική ικανότητα, μιας και οι κινήσεις του μέλους κατευθύνονται από τα οπτικά ερεθίσματα που λαμβάνει ο εγκέφαλος από το οπτικό σύστημα.

Γιατί είναι σημαντικός ο οπτικοκινητικός συντονισμός και η διαταραχή του τι μπορεί να προκαλέσει;

Ο οπτικοκινητικός συντονισμός παίζει σημαντικό ρόλο για την ομαλή ανάπτυξη του παιδιού και τον συναντάμε σχεδόν σε όλες τις δραστηριότητες (αδρής και λεπτής κινητικότητας) που πραγματοποιούνται μέσα στη μέρα. Πιο συγκεκριμένα:

–>Συνδέεται σημαντικά με την ιδιοαντίληψη, να μπορεί δηλαδή το παιδί βάση τον οπτικών ερεθισμάτων που λαμβάνει να κατανοήσει που βρίσκεται το σώμα του στον χώρο.                                                                                                                                                      –>Είναι βασική δεξιότητα για το παιχνίδι
–>Στα αθλήματα που μπορεί να συμμετέχει το παιδί
–>Σε δραστηριότητες όπως ένδυση/απόδυση, σίτιση, μαγειρική
–>Για την εξέλιξη της ανάγνωσης, της σωστής γραφής, της ζωγραφικής
–>Για τη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών όπως υπολογιστές και κινητά

Τα παραπάνω ήταν κάποια από τα παραδείγματα, καθώς σχεδόν όλες οι δραστηριότητες που πραγματοποιούνται μέσα στη μέρα απαιτούν οπτικοκινητικό συντονισμό και διαταραχή αυτού δυσκολεύει αρκετά τη καθημερινότητα, έχοντας επιπτώσεις στην συναισθηματική ευημερία, καθώς και στην φυσιολογική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού, με συμπτώματα όπως κόπωση, ματαίωση, παραίτηση, απομόνωση, διάσπαση, χαμηλές μαθησιακές επιδόσεις.

Θα πρέπει να αναφερθεί ότι η διαταραχή του οπτικοκινητικού συντονισμού, δε σημαίνει ταυτόχρονα και διαταραχή της όρασης ή διαταραχή του κινητικού προγραμματισμού. Ένα παιδί με τέλεια λειτουργία οπτικού συστήματος και σωστή λειτουργία και έλεγχο των μυών του, μπορεί να αντιμετωπίζει δυσκολία στον οπτικοκινητικό συντονισμό. Η διαταραχή έγκειται στο γεγονός ότι τα δύο συστήματα, οπτικό και σωματοαισθητικό, δεν μπορούν να δουλέψουν ταυτόχρονα.

Βέβαια, παθολογίες των οφθαλμών ή των μυών, διαταραχή της οπτικής αντίληψης, τραυματισμοί του εγκεφάλου, μπορούν να οδηγήσουν σε δυσκολία του οπτικοκινητικού συντονισμού.

Παρακάτω ακολουθούν ασκήσεις για την ενίσχυση του οπτικοκινητικού συντονισμού στο σπίτι!

  • Μπαλάκι αναπήδησης: το παιδί κρατάει ένα μικρό μπαλάκι, στο μέγεθος της παλάμης του, με το χέρι που το βολεύει και το πετάει στο έδαφος. Όταν αυτό αναπηδήσει, το παιδί προσπαθεί με το ίδιο χέρι που το πέταξε να το πιάσει. Επαναλαμβάνει μέχρι να πιάσει το μπαλάκι δέκα φορές.
  • Πάσες με τη μπάλα: παίξτε πασούλες με το παιδί, προσπαθώντας να πιάσει τη μπάλα και να τη πετάξει πάλι σε εσάς.
  • Χάντρες σε κλωστή: το παιδί περνάει χάντρες σε κορδόνι ή κλωστή.
  • Όνομα από ψηφιδωτό: κόψτε γκοφρέ χαρτί ή χαρτοπετσέτες σε μικρά κομμάτια. Το παιδί θα πρέπει να φτιάξει μικρά μπαλάκια χρησιμοποιώντας και τα δυο του χέρια και ύστερα να τα κολλήσει σε ένα χαρτί, όπου πάνω του θα είναι γραμμένο το όνομα του με μεγάλα γράμματα.
  • Κόψιμο με ψαλίδι: δώστε στο παιδί να κόψει με το ψαλίδι διάφορες γραμμές, σχήματα και σχέδια.
  • Μεταφορά υγρὠν: το παιδί μεταφέρει νερό από το ένα ποτήρι σε ένα άλλο, προσέχoντας να μη χυθεί το νερό απ᾽ έξω.
  • Αντιγραφή σε υπολογιστή: δώστε στο παιδί ένα κείμενο να το αντιγράψει στον υπολογιστή χρησιμοποιώντας το πληκτρολόγιο.
  • Γραφοκινητικές ασκήσεις ιχνηλασίας: δώστε στο παιδί εκτυπωμένα σχέδια για να τα ιχνηλατήσει με μαρκαδόρο ή μολύβι, προσέχοντας να μη βγαίνει από τις γραμμές.
  • Ζωγραφική με δακτυλομπογιές: εκτυπώστε σχέδια και δώστε τα στο παιδί να τα ζωγραφίσει με δακτυλομπογιές ή πινέλα, τονίζοντας να προσπαθεί να μη βγει έξω από το περίγραμμα.
  • Παιχνίδι με πλαστελίνη: ζητήστε από το παιδί να φτιάξει διάφορα με τη πλαστελίνη του, όπως το όνομα του, τα σχήματα που ξέρει, ένα σπιτάκι κ.α.

    Πηγή: Μαρία Κυριαζή, Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια S.I. – Συγγραφέας – OT blogger ergotherapeiakids.blogspot.gr

    https://ergotherapeiakids.blogspot.com/2021/01/blog-post_27.html?m=1

Εγγραφές μαθητών/τριών στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2023 – 2024

Αγαπητοί γονείς

Οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022 – 2023, θα πραγματοποιηθούν  κατά το διάστημα 1 έως 20 Μαρτίου 2023, για τους μαθητές/τριες που έχουν γεννηθεί το έτος 2019 (προνήπια).

       Η επανεγγραφή των μαθητών/τριών που έχουν γεννηθεί το έτος 2018 (νήπια) γίνεται αυτεπάγγελτα.  Επικοινωνήστε ωστόσο με το νηπιαγωγείο για επιβεβαίωση, ή επιθυμία αλλαγής, του Τμήματος που θα παρακολουθήσει το παιδί (Βασικό Υποχρεωτικό, Προαιρετικό Ολοήμερο , Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοημέρου).

Οι μαθητές που έχουν γεννηθεί το έτος 2017 , εγγράφονται στην Α’ Δημοτικού. Για την εγγραφή οι γονείς  θα παραλάβουν  ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΝΗΠΙΟΥ.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ

Η αίτηση εγγραφής γίνεται ηλεκτρονικά από τον ένα Γονέα/ Κηδεμόνα του παιδιού μέσω της εφαρμογής

 https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

(υπάρχουν χρήσιμες οδηγίες στο τέλος της ανακοίνωσης και στην είσοδο της εφαρμογής μαζί με αναλυτικά  βήματα)

με χρήση των κωδικών taxisnet για την είσοδο στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr)  και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Θα χρειαστεί  η συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας (κινητό μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του και  e-mail).

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

  • τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
  • τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή  εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
  • εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα,  στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχήςκαι στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου
  • τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
  • επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

           ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

  • Μετά την κατάθεση της αίτησης και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας για ατομικά ραντεβού θα προσκομίζονται στo Νηπιαγωγείο τα παρακάτω δικαιολογητικά :
    • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.) το οποίο συμπληρώνεται από παιδίατρο (1η σελίδα)
    • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚ Α’ 142) και από το άρθρο 74 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ Α’ 13))
    • Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
      Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στοΝηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ
    • Έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόναμε υπεύθυνη δήλωσή του, η οποία θα πρέπει να κατατεθεί στο Νηπιαγωγείο πριν την οριστικοποίηση – τελική υποβολή της αίτησης εγγραφής.
    • Αίτηση εγγραφής για το τμήμαΠρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου, εφόσον έχει γίνει αντίστοιχη επιλογή φοίτησης του νηπίου.

    (Τα έντυπα επισυνάπτονται ακολούθως του άρθρου.)

    Προϋποθέσεις εγγραφής στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (13:00 – 16:00) και στο νέο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοημέρου Νηπιαγωγείου (13:00-17:30)

    Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής  αίτησης/ δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.   Σύμφωνα με όσα ορίζονται στην, με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του Υπ. Παι. Θρ. γίνονται δεκτές όλες ανεξαιρέτως οι αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις .

    Οι εγγραφές των μαθητών/ τριών στο Αναναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοημέρου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης – δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ.πρωτ. 106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

    Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

    Επίσης δύναται η δυνατότητα συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30) με τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

    1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
    2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
    3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
    4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17:30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

     

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ: 2333023106
  • E MAIL ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ : mail@2nip-alexandr.ima.sch.gr
  • ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 12:00 – 13:00


Επισυνάπτονται  σχετικά:

1. ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/docs/manual_parents.pdf

Στην αρχική σελίδα της ΠΡΩΤΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ( https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ ) υπάρχουν χρήσιμες πληροφορίες στις:

– Συχνές ερωτήσεις  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/faq

– Διευκρινίσεις  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/info

2. ΑΔΥΜ (στο σχολείο χρειάζεται μόνο η πρώτη σελίδα)

3. Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα, ή και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου ( εκτυπώνουμε και συμπληρώνουμε τις παρακάτω αιτήσεις και τις δίνουμε στο σχολείο κατά το ραντεβου της εγγραφής)

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ (που πρόκειται να εγγράψουν τα παιδιά τους στο Νηπιαγωγείο)

Αγαπητοί γονείς,

με την ευκαιρία της εγγραφής του παιδιού σας στο Νηπιαγωγείο θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα παρακάτω:

  1. Τα παιδιά που φοιτούν στο Νηπιαγωγείο είναι απαραίτητο να κατέχουν τις ακόλουθες δεξιότητες:
  • Να πηγαίνουν μόνα τους στην τουαλέτα και να μπορούν να πλένουν τα χέρια τους.
  • Να ντύνονται και να ξεντύνονται μόνα τους.
  • Να αναγνωρίζουν και να φροντίζουν τα πράγματά τους.
  • Να μπορούν ν’ ανοίγουν και να κλείνουν την τσάντα τους.
  • Να τρώνε μόνα τους.
  • Να απαντούν όταν τα καλούν με τ’ όνομά τους.
  1. Συζητάμε με το παιδί μας ότι τώρα μεγάλωσε και θα φοιτήσει σε ένα σχολείο για μεγάλα παιδιά. Γι’ αυτό θα πρέπει :
  • Να παίζει με τα άλλα παιδιά.
  • Να μοιράζεται τα πράγματα του Σχολείου με τα άλλα παιδιά.
  • Να ακούει και να ακολουθεί τις οδηγίες της/του νηπιαγωγού.
  1. Η φοίτηση είναι υποχρεωτική (τηρείται παρουσιολόγιο) και γι’ αυτό είναι απαραίτητο τα παιδιά να φοιτούν κανονικά.
  1. Να τηρείται η ώρα προσέλευσης (8.15΄-8.30΄) και αποχώρησης (υποχρεωτικό πρόγραμμα 13.ο0΄, προαιρετικό πρόγραμμα 16.00΄ ΚΑΙ για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου 17:30΄). Η προσέλευση για τα παιδιά της πρωινής ζώνης είναι 7.45΄ – 8.00΄ και επιτρέπεται μόνο για τα παιδιά του προαιρετικού προγράμματος.
  1. Δεν επιτρέπεται η αλλαγή τμήματος κατά τη διάρκεια της χρονιάς και γι΄ αυτό θα πρέπει να είστε σίγουροι για την ώρα αποχώρησης του παιδιού σας (13.00΄, 16.00΄, 17:30΄). Δίνουμε ωστόσο τη δυνατότητα σταδιακής προσαρμογής των παιδιών το Σεπτέμβριο μήνα ώστε να εξοικειωθούν με το ωράριο του σχολείου.

Ελπίζουμε ότι με τη δική σας συνεργασία θα διευκολύνουμε την ομαλή μετάβαση του παιδιού σας από το σπίτι στο νηπιαγωγείο.

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας!

Το εκπαιδευτικό προσωπικό του 2ου Νηπιαγωγείου Αλεξάνδρειας