Στόχος του σχεδίου ήταν η βελτίωση της λειτουργικότητας και της αισθητικής των χώρων του σχολείου, ο εμπλουτισμός του εξοπλισμού του και η ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων/κηδεμόνων τους για τη σημαντικότητα του χώρου του σχολείου στην αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς πραγματοποιήθηκαν οι εξής δράσεις για την επίτευξη του στόχου:
– Καθαριότητα του σχολείου από γονείς και κηδεμόνες.

– Ελαιοχρωματισμός των εσωτερικών χώρων του σχολείου με όμορφα χρώματα.

– Εργασίες συντήρησης και επισκευές από γονείς – κηδεμόνες.

– Αναπαλαίωση και ελαιοχρωματισμός παλαιών επίπλων.

– Μετατροπή του γραφείου σε αίθουσα διδασκαλίας.

– Μετατροπή του διαδρόμου του σχολείου σε play room, κατάλληλου για το παιχνίδι μαθητών/ τριών τον χειμώνα που δεν είναι εφικτό να βγουν στην αυλή για το διάλειμμα.
Πριν και μετά:

– Δημιουργία νέων κέντρων δραστηριοτήτων στις αίθουσες διδασκαλίας (γωνιά μουσικών οργάνων, κουζίνας, μανάβικου, πάγκου εργασίας, οικοδομικού υλικού, παζλ, επιτραπέζιων παιχνιδιών).
– Εμπλουτισμός του σχολείου με επιτραπέζια και διάφορα παιχνίδια και παζλ από δωρεές.

– Εμπλουτισμός του σχολείου με καινούργια έπιπλα (ντουλάπα, βιβλιοθήκες, γραφείο, ράφια, ντουλάπι, συρταριέρες) από δωρεές.

– Εμπλουτισμός του σχολείου με παιχνίδια για τον αύλειο χώρο (τραμπάλες, κορίνες, στεφάνια, μπάλες).

– Εμπλουτισμός της βιβλιοθήκης του σχολείου με περισσότερα από 150 βιβλία.

– Δημιουργία Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων με την υποστήριξη του εκπαιδευτικού προσωπικού.

– Προαγωγή της συνεργασίας μεταξύ σχολείου – μαθητών/τριών – γονέων – κηδεμόνων, δημιουργία κλίματος συνεργασίας και αμοιβαίου σεβασμού.
– Αισθητική αναβάθμιση των χώρων του σχολείου.
– Δημιουργία ελκυστικού περιβάλλοντος για μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικούς. …