1η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

Η 1η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί παγκοσμίως ως Ημέρα της Τρίτης Ηλικίας. Για το λόγο αυτό και εμείς αφιερώσαμε την ημέρα αυτή στους αγαπημένους μας παππούδες και γιαγιάδες.

Η αφήγηση του παραμυθιού “Ο παππούς και η γιαγιά θέλουνε μια αγκαλιά” έδωσε την δυνατότητα στα παιδιά να μοιραστούν στιγμές της καθημερινότητας που περνάνε με τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους και να μιλήσουν για  όλα όσα κάνουν μαζί τους. Ωστόσο, συζητήσαμε και για τις ανάγκες τους και το πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε, να αγαπάμε, να βοηθάμε και να μην ξεχνάμε τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας.

o pappoys kai h giagia theloyne mia agkalia

Για να εκφράσουν την αγάπη τους στους παππούδες τους τα παιδιά αποφάσισαν να τους χαρίσουν μία ζωγραφιά,

IMG 20251003 220047 IMG 20251003 215936

ενώ κατασκεύασαν και καρδούλες πάνω σε γλωσσοπίεστρα, στις οποίες στόλισαν με βαμβάκι τις φιγούρες του παππού και της γιαγιάς.

   IMG 20251015 192334   IMG 20251015 192303

IMG 20251015 175759   IMG 20251015 192212

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2025 – 2026

Το Εκπαιδευτικό Προσωπικό του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2025 – 2026 αποτελείται από τις:

1. Κατσιλάκη Χαρίκλεια (Υπεύθυνη εκπαιδευτικός του τμήματος 1)

2. Διαμάντη Μαρία (Υπεύθυνη εκπαιδευτικός του τμήματος 2)

3. Γκέσιου Γεωργία (Υπεύθυνη εκπαιδευτικός του τμήματος 3)

4. Λώλου Λίλα (Υπεύθυνη εκπαιδευτικός του τμήματος 4)

5. Ταναμπάση Πωλίνα (Υπεύθυνη εκπαιδευτικός του τμήματος 5 – Αναπληρώτρια Διευθύντρια)

6. Γκαβάνη Παρασκευή (Υπεύθυνη εκπαιδευτικός του τμήματος ένταξης)

7. Λυμούση Άννα (Εκπαιδευτικός ΠΕ60)

8. Κοϊδη Νίνα (Υπεύθυνη εκπαιδευτικός του τμήματος ΔΥΕΠ 1)

9. Ζέγα Γεωργία (Υπεύθυνη εκπαιδευτικός του τμήματος ΔΥΕΠ 2)

10. Ζάπρα Ελένη (Εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας)

11. Σαβλίδου Χριστίνα (Εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας)

12. Μαλακου Μαρία (Εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας τμημάτων ΔΥΕΠ)

13. Κύργια Ελένη (ΕΕΠ Κοινωνική Λειτουργός)

14. Φωτιάδου Ελένη (ΕΕΠ Ψυχολόγος)

15. Φωτιάδου Ελένη (Σχολική Νοσηλεύτρια)

16. Σαξώνη Ευαγγελία (ΠΕ60 Ε.Α.Ε.)

17. Ευαγγελοπούλου Ελένη (ΠΕ60 Ε.Α.Ε.)

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 09:30 π.μ. στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου μας.

Μετά την τέλεση του Αγιασμού θα ακολουθήσει σύντομη ενημέρωση.

Σας περιμένουμε με χαρά και σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά!

kalh sxolikh xronia eikones.top .4

ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του σχολικού έτους στο νηπιαγωγείο μας με την παρουσία γονέων και κηδεμόνων, μαθητών/τριών και εκπαιδευτικού προσωπικού, ενώ σ’ αυτήν συμμετείχαν και οι μαθητές/τριες του παραρτήματος ΔΥΕΠ του σχολείου μας. 

Τα παιδιά με τη βοήθεια προσκεκλημένης από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων ανιματέρ και του εκπαιδευτικού προσωπικού  επιδόθηκαν σε μουσικοκινητικά παιχνίδια και διασκεδαστικές δραστηριότητες, χάρηκαν και ψυχαγωγήθηκαν υπό της ήχους της μουσικής, αλληλεπίδρασαν και εκφράστηκαν δημιουργικά. 

Μαθητές/τριες, γονείς – κηδεμόνες και εκπαιδευτικοί εύχονται σε όλες και όλους Καλό Καλοκαίρι! 

40       41       42  44       45       46

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Οι μαθητές/τριες και το εκπαιδευτικό προσωπικό του 2ου Νηπιαγωγείου Αλεξάνδρειας ευχαριστούν θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την δωρεά μίας καινούργιας βιβλιοθήκης για τις ανάγκες του σχολείου με τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν από το πασχαλινό bazaar. Πρωτοβουλίες σαν αυτή στηρίζουν το θεσμό του σχολείου, ενισχύουν την ανάπτυξη υγιούς συνεργασίας μεταξύ σχολείου – οικογένειας και ενδυναμώνουν την κοινωνική αλληλεγγύη και την ανιδιοτελή προσφορά. 

Η παλιά και η καινούργια βιβλιοθήκη μας: 

BIBLIOTHHKH 1          BIBLIOTHHKH 2

 

 

Δράσεις ενεργού πολίτη: Μνημεία και γειτονιά χωρίς σκουπίδια

Σκοπός των δράσεων ήταν να κατανοήσουν οι μαθητές/τριες την έννοια του ενεργού πολίτη, τις συνέπειες της απόρριψης σκουπιδιών εκτός κάδων για τον άνθρωπο και τον πλανήτη μας και να προτείνουν λύσεις για την προστασία του περιβάλλοντος. 

Επιμέρους στόχοι:

  • Να περιγράψουν το μέγεθος και την έκταση του φαινομένου της απόρριψης σκουπιδιών εκτός των κάδων απορριμάτων στους δημόσιους χώρους και στους χώρους ιστορικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος. 
  • Να προσδιορίσουν τα προβλήματα που δημιουργούνται στο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον από την απόρριψη σκουπιδιών εκτός των κάδων. 
  • Να προσδιορίσουν τις συνέπειες που θα προκύψουν στο μέλλον για τους ανθρώπους και το περιβάλλον. 
  • Να προτείνουν λύσεις για την αντιμετώπιση του φαινομένου (εθελοντικός καθαρισμός δημόσιων χώρων, ανακύκλωση, κομποστοποίηση κ.α.).

Μέσα από το κατάλληλο εποπτικό υλικό μάθαμε για την ρύπανση του περιβάλλοντος από τους ανθρώπους και προβληματιστήκαμε σχετικά με το τί μπορούμε να κάνουμε εμείς γι’ αυτό.

1   21   anakykl     22

Μάθαμε τί είναι η ανακύκλωση και ποια σκουπίδια εναποθέτουμε σε κάθε διαφορετικού χρώματος κάδο.

3 4

Κατηγοριοποιήσαμε τα απορρίμματα σε πλαστικό, γυαλί, χαρτί, αλουμίνιο και οργανικά απόβλητα και τα τοποθετήσαμε στον κατάλληλο κάδο

5  7 8

Συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας

10 11 13

Μάθαμε το τραγούδι της ανακύκλωσης 

14  

Βάλαμε γάντια και μαζέψαμε όλα τα σκουπίδια από την αυλή του σχολείου, ενώ καθαρίσαμε και την γειτονιά μας 

26 27 28 29

και πήραμε βραβείο γι΄αυτό!!! 

30

Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο

Με στόχο τη βελτίωση της συνεργασίας μεταξύ νηπιαγωγείου και δημοτικού σχολείου και την διασφάλιση της ομαλής μετάβασης των
μαθητών/τριών από τη μία βαθμίδα στην άλλη, πραγματοποιήθηκε την 21η Μαΐου 2025, επίσκεψη στο 2ο και 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας. 

Η επίσκεψη αποτέλεσε μια χαρούμενη και θετική εμπειρία για τους μαθητές/τριες που ένιωσαν ασφάλεια, αγάπη και αποδοχή για το δημοτικό σχολείο, εμπειρία η οποία θα τους συνοδεύει σε όλη τη διάρκεια της σχολικής τους ζωής. 

sch 1 sch 2 sch 3 sch 4 sch 5 sch 6

Οι μαθητές/τριες, οι γονείς – κηδεμόνες και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου ευχαριστούν θερμά τους μαθητές/τριες και το εκπαιδευτικό προσωπικό των δύο δημοτικών σχολείων και τους εύχονται καλό καλοκαίρι!  

Σχέδιο δράσης: “Αναβάθμιση των χώρων του σχολείου”

Στόχος του σχεδίου ήταν η βελτίωση της λειτουργικότητας και της αισθητικής των χώρων του σχολείου, ο εμπλουτισμός του εξοπλισμού του και η ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων/κηδεμόνων τους για τη σημαντικότητα του χώρου του σχολείου στην αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς πραγματοποιήθηκαν οι εξής δράσεις για την επίτευξη του στόχου:

– Καθαριότητα του σχολείου από γονείς και κηδεμόνες.

KATHARIOTHTA 1  KATHARIOTHTA SCHOLEIOY

– Ελαιοχρωματισμός των εσωτερικών χώρων του σχολείου με όμορφα χρώματα.

ELAIOCHROMATISMOS 1

– Εργασίες συντήρησης και επισκευές από γονείς – κηδεμόνες.

BANES 1    BANES 2

– Αναπαλαίωση και ελαιοχρωματισμός παλαιών επίπλων.

syrtariera 1     syrtariera 2 1 

RAFI 1     RAFI 2 

RAFIERA 2   RAFIERA 1

– Μετατροπή του γραφείου σε αίθουσα διδασκαλίας.

CHoris titlo 2   aithoysa 1   AITHOYSA 3

– Μετατροπή του διαδρόμου του σχολείου σε play room, κατάλληλου για το παιχνίδι μαθητών/ τριών τον χειμώνα που δεν είναι εφικτό να βγουν στην αυλή για το διάλειμμα.

Πριν και μετά:

DIADROMOS PRIN    DIADROMOS META

– Δημιουργία νέων κέντρων δραστηριοτήτων στις αίθουσες διδασκαλίας (γωνιά μουσικών οργάνων, κουζίνας, μανάβικου, πάγκου εργασίας, οικοδομικού υλικού, παζλ, επιτραπέζιων παιχνιδιών).

IMG 20250120 093708 IMG 20250120 113132 IMG 20250124 105138 IMG 20250124 153301  473834679 618532580554267 2038676346488356710 n   472839145 1342055417151515 8549086620228453784 n   473834679 1181160933727484 8924788245494192788 n   

– Εμπλουτισμός του σχολείου με επιτραπέζια και διάφορα παιχνίδια και παζλ από δωρεές.

paichnidia    DOREA 1    DOREA 2

– Εμπλουτισμός του σχολείου με καινούργια έπιπλα (ντουλάπα, βιβλιοθήκες, γραφείο, ράφια, ντουλάπι, συρταριέρες) από δωρεές.

DOREA 4    DOREA 6    DOREA 5    doera 3

– Εμπλουτισμός του σχολείου με παιχνίδια για τον αύλειο χώρο (τραμπάλες, κορίνες, στεφάνια, μπάλες).

TRAMPALA 1   TRAMPALA 2

– Εμπλουτισμός της βιβλιοθήκης του σχολείου με περισσότερα από 150 βιβλία.

BIBLIOTHHKH SCHOLEIO

– Δημιουργία Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων με την υποστήριξη του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Syllogos Goneon kai Khdemonon 2    Syllogos Goneon kai Khdemonon

– Προαγωγή της συνεργασίας μεταξύ σχολείου – μαθητών/τριών – γονέων – κηδεμόνων, δημιουργία κλίματος συνεργασίας και αμοιβαίου σεβασμού.

– Αισθητική αναβάθμιση των χώρων του σχολείου.

– Δημιουργία ελκυστικού περιβάλλοντος για μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικούς. …

Η Τροχαία Αλεξάνδρειας μας μαθαίνει τον Κ.Ο.Κ.

Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θέμα: “Τον Κ.Ο.Κ. αγαπώ, με ασφάλεια κυκλοφορώ” επισκέφτηκαν το σχολείο μας την Τρίτη, 06/05/2025, οι αστυνομικοί του τμήματος Τροχαίας Αλεξάνδρειας κ. Παπαδημητρίου Μαρία και κ. Δεμπρόπουλος Θωμάς προκειμένου να μιλήσουν στους/τις μαθητές/ τριες για τη σωστή οδική συμπεριφορά και τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορία (Κ.Ο.Κ.).

Μέσα από κατάλληλο εποπτικό υλικό οι μαθητές διδάχθηκαν τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, ενώ με την καθοδήγηση των αστυνομικών έπαιξαν στον τροχό των σημάτων οδικής κυκλοφορίας και ακολούθησαν διάφορες διαδρομές επάνω σε μία μεγάλη επιδαπέδια πίστα προσομοίωσης της πόλης. 

Οι μαθητές/τριες, οι γονείς και κηδεμόνες και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου ευχαριστούν θερμά το Τμήμα Τροχαίας Αλεξάνδρειας και ιδιαίτερα τους αστυνομικούς κ. Παπαδημητρίου Μαρία και κ. Δεμπρόπουλο Θωμά για την όμορφη παρουσίαση του Κ.Ο.Κ. στο σχολείο μας.

5 1     6 1     17   22    21

Δράσεις της Κοινωνικής Λειτουργού του σχολείου μας

“Μαθαίνω για τα Συναισθήματα”  

Η Κοινωνική Λειτουργός Παπαδοπούλου Κατερίνα προγραμμάτισε δράσεις με θέμα: “¨Μαθαίνω για τα Συναισθήματα”

Κάθε Παρασκευή τα παιδιά του σχολείου μας μάθανε για ένα βασικό συναίσθημα.

Μιλήσαμε για το “Φόβο”. Πώς τον αντιμετωπίζουμε, πως αντιδρούμε και σε ποιον μπορούμε να μιλήσουμε όταν φοβόμαστε και τα παιδιά έφτιαξαν την ασπίδα του φόβου που θα τους προστατεύει.

Μιλήσαμε για το “Θυμό”. Μάθαμε να τον αγαπάμε τον θυμό μας, να τον αντιμετωπίζουμε και τέλος να τον ξεπερνάμε. Τα παιδιά παίξανε “το φανάρι του θυμού” στο οποίο “Όταν έρχεται ο θυμός σκέφτομαι τί θα κάνω και τί θα πω… ώστε ο θυμός να φύγει από’ δω”. 

Μιλήσαμε για τη “Λύπη”. Μάθαμε να την αναγνωρίζουμε και ότι πρέπει να αλλάξουμε τις αρνητικές σκέψεις με θετικές. Επίσης, εστιάσαμε στο ότι θα πρέπει να ζητάμε βοήθεια από τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς αν δεν μπορούμε να διαχειριστούμε κάποια κατάσταση.

Τέλος, μιλήσαμε για τη “Χαρά”. Μάθαμε τί είναι αυτό που τελικά αξίζει να μας κάνει χαρούμενους. Μια αγκαλιά, η οικογένεια μας, μία επιτυχία, η αγάπη και πολλά άλλα…

Μιλήστε στα παιδιά. Αφιερώστε τους λίγο από το χρόνο  σας!

Τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά!!!

    

 7     8     CHoris titlo 1

 

KL 1     KL 2     KL 3