Εργαστήριο Δεξιοτήτων Διατροφή

Εργαστήρια Δεξιοτήτων Διατροφή – Στοματική Υγιεινή “τρώω σωστά, χτίζω το σώμα μου γερά”

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων για την διατροφή συζητήσαμε για τα φαγητά, ποια είναι τα αγαπημένα φαγητά των παιδιών αλλά και γιατί πρέπει να τρώμε όλα τα φαγητά. Αφού μάθαμε ποιες τροφές κάνουν καλό στην υγεία μας και ποιες όχι, φτιάξαμε το δέντρο της κακής διατροφής και το δέντρο της Υγείας και στολίσαμε την τάξη μας για να το θυμόμαστε ενώ στην συνέχεια ταξινομήσανε διάφορες τροφές σε: όσπρια, λαχανικά, φρούτα, γαλακτοκομικά, ψάρια, ξηροί καρποί, και ζυμαρικά-δημητριακά, κατασκευάζοντας έτσι τα σπιτάκια των τροφών. Έπειτα γνωρίσαμε  την Δονα, την Τερηδονα, μέσα από το βιβλίο του Ε.Τριβιζά, και με αφορμή αυτό είδαμε ποιες τροφές κάνουν χαρούμενα τα δοντάκια μας και ποιες όχι και φτιάξαμε τα δικά μας χαρούμενα και λυπημένα δοντάκια.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων Διατροφή – Στοματική Υγιεινή “τρώω σωστά, χτίζω το σώμα μου γερά”

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων για την διατροφή συζητήσαμε για τα φαγητά, ποια είναι τα αγαπημένα φαγητά των παιδιών αλλά και γιατί πρέπει να τρώμε όλα τα φαγητά. Αφού μάθαμε ποιες τροφές κάνουν καλό στην υγεία μας και ποιες όχι, φτιάξαμε το δέντρο της κακής διατροφής και το δέντρο της Υγείας και στολίσαμε την τάξη μας για να το θυμόμαστε ενώ στην συνέχεια ταξινομήσανε διάφορες τροφές σε: όσπρια, λαχανικά, φρούτα, γαλακτοκομικά, ψάρια, ξηροί καρποί, και ζυμαρικά-δημητριακά, κατασκευάζοντας έτσι τα σπιτάκια των τροφών. Έπειτα γνωρίσαμε  την Δονα, την Τερηδονα, μέσα από το βιβλίο του Ε.Τριβιζά, και με αφορμή αυτό είδαμε ποιες τροφές κάνουν χαρούμενα τα δοντάκια μας και ποιες όχι και φτιάξαμε τα δικά μας χαρούμενα και λυπημένα δοντάκια.