ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ένα πολύ σημαντικό θέμα ανάπτυξης στο Νηπιαγωγείο, είναι και η θεματική ενότητα «Υγιεινή διατροφή». Σκοπός μας είναι να μάθουν τα παιδιά ποιες τροφές είναι σημαντικές για τον οργανισμό μας και μας δίνουν βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά. Η έναρξη της Σαρακοστής και της νηστείας ήταν μια πολύ καλή αφορμή να ξεκινήσουμε το θέμα.

1711554785949

Αρχικά πήραμε όλα τα τρόφιμα-παιχνίδια που υπάρχουν στο κουκλόσπιτο, τα ομαδοποιήσαμε ανά χρώμα και στη συνέχεια τα αριθμήσαμε.

 

1711463630553 1

1711463630528 2

Με τα παιδιά σκεφθήκαμε ότι αυτά τα χρώματα των τροφών μας θυμίζουν το ουράνιο τόξο, γι΄αυτό κι εμείς το ονομάσαμε «το ουράνιο τόξο της διατροφής».

1711636774800 1

Στη συνέχεια χωρίσαμε τις κατηγορίες των τροφών σε μικρά σπιτάκια. Έτσι φτιάξαμε το σπίτι των λαχανικών, των κρεατικών, των φρούτων, των γαλακτοκομικών, των οσπρίων, των ζυμαρικών και των γλυκών.

1711553438141

1711696782794 1 1

Φτιάξαμε το περίγραμμα του σώματος ενός παιδιού με μικρά τουβλάκια και τοποθετήσαμε μέσα όσα τρόφιμα επιλέξαμε από το κουκλόσπιτο ως υγιεινά.

1711553438161

Δύο παιδάκια στο ολοήμερο είχαν για φαγητό ομελέτα, και μιας και πρεσβεύουμε ότι το αβγό είναι στην κορυφή των υγιεινών τροφών, με υψηλή διατροφική αξία, φτιάξαμε με πλαστικά πιάτα ένα τηγάνι-σαγανάκι με ένα αβγό μάτι.

1711636774778

Στο πρωινό τμήμα τα παιδιά αναρωτήθηκαν  τι θα μπορούσαν να φάνε για να γλυκαθούν «υγιεινά». Αποφάσισαν μαζί με την κ. Έλενα να φτιάξουν ένα μείγμα από γιαούρτι, μέλι, μπανάνες και δημητριακά και να κεραστούν όλοι τους. Έτσι μοιράστηκαν τα υλικά στα παιδιά, φτιάχτηκε το γλύκισμα και δεν μπορείτε να φανταστείτε τι έγινε…

1711723747539

1711723747568

Κατά την διάρκεια του προγράμματος όμως, καλωσορίσαμε και το Απρίλιο. Καλό μήνα!!! Τα όμορφα λουλούδια που μας έφερε ένα παιδάκι έφεραν μοσχοβολιές απριλιάτικες.

1712319892514

Φυσικά την πρωταπριλιά δεν λείπει και η αναφορά μας στον μύθο του Αισώπου «Ο ψεύτης βοσκός», καθότι η μέρα αυτή έχει καθοριστεί ως μέρα που λέμε ψεματάκια κάνοντας πλάκες. Διαβάσαμε τον μύθο και τον δραματοποιήσαμε.

 

1711989631339 1

Και συνεχίζουμε με την διατροφή μας, διαπρέποντας στις κατασκευές και φτιάχνοντας ένα σουπλά με φρούτα σε σχήμα προσώπου, καθώς κι ένα πιάτο με μια υπέροχη υγιεινή μαρουλοντοματοαγγουροκρεμμυδοπιπεροκαροτοσαλάτα!!!

1711982625970

1711982625995

Με τα παιδιά είδαμε βίντεο σχετικά με την πυραμίδα των τροφών, συζητήσαμε και όλοι μαζί φτιάξαμε ομαδικά μία πυραμίδα τροφών μεσογειακής διατροφής. Στη συνέχεια το κάθε παιδί χρωμάτισε και την δική του ατομική πυραμίδα.

1712154286819

1712154286847

Μιλήσαμε επίσης και για την υγιεινή των δοντιών, καθότι σωστή διατροφή σημαίνει και γερά δόντια. Διαβάσαμε την ιστορία «Ο Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα» και την «Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας» του Ευγένιου Τριβιζά και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι πρέπει να αποφεύγουμε τα γλυκά, τα ζαχαρωτά, τις καραμέλες και όχι μόνο, γιατί έχουν πάρα πολύ ζάχαρη που όταν μείνει για ώρα πάνω στα δόντια μας, χωρίς να τα βουρτσίσουμε, μας δημιουργεί τερηδόνα. Το καλύτερο είναι να τρώμε προσεγμένα, υγιεινά για να έχουμε ένα όμορφο χαμόγελο σαν αυτό των παιδιών μας που είναι τόσο ωραίο, γλυκό και λαμπερό.

1712241441101 1

 

 

Παίξαμε το επιτραπέζιο παιχνίδι «Φρούτα και φαγητά» και διασκεδάσαμε συγχρόνως.

1712319634721 2

Ολοκληρώσαμε την ενότητά μας με έναν μακαροναδοδιαγωνισμό, το αγαπημένο φαγητό των περισσότερων παιδιών.

1712319634743

 

ΑΝΟΙΞΗ

Σήμερα καλωσορίζουμε τον Μάρτιο, τον πρώτο μήνα της Άνοιξης. ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΝΟΙΞΗ!!

Για τον Μάρτιο έχουν γραφτεί και έχουν ειπωθεί πάρα πολλά. Είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τη Μεγάλη Σαρακοστή, αλλά και τη θρησκευτική γιορτή του Ευαγγελισμού.

Από τη 1η του Μάρτη, συνηθίζεται να φοριέται στον καρπό του χεριού ένα βραχιολάκι, φτιαγμένο από στριμμένη άσπρη και κόκκινη κλωστή, τον “Μάρτη” ή “Μαρτιά”. Είναι ένα έθιμο, σύμφωνα με το οποίο αυτός που φορά το Μάρτη, προστατεύεται  από ασθένειες ή “για να μην τον κάψει ο ήλιος”, ή για να “μην τον πιάνει το μάτι”. Το βραχιολάκι αυτό το βγάζουμε όταν δούμε πελαργό ή χελιδόνι και το αφήνουμε πάνω σε τριανταφυλλιές, για να τον πάρουν τα πουλιά και να χτίσουν τη φωλιά τους ή το καίμε με το αναστάσιμο φως του Πάσχα.

Μάθαμε την γνωστή φράση «Μάρτης είναι νάζια κάνει, πότε κλαίει πότε γελάει», αφού πρώτα ακούσαμε τους δύο μύθους που αφορούν και δικαιολογούν τα κλάματά του και τα γέλια του.

1709739062288

Κι εκεί γύρω στις 23 του Μάρτη, πράγματι ήρθε ο πελαργός του σχολείου μας, βγάλαμε λοιπόν τα μαρτάκια μας, τα κρεμάσαμε στο δέντρο της αυλής για να τα πάρει και μας άφησε καραμέλες.

1711119947711

Αρχές του Μάρτη όμως, έτσι για να πάει καλά ο μήνας, υποδεχθήκαμε με χαρά στο σχολείο μας τις «ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΜΥΤΕΣ».Ένα μαγικοζογκλερμουσικοθεατρικοπαιδαγωγικοχορευτικωμικοτραγικο υπερθέαμα!!! Πραγματικά τα παιδιά διασκέδασαν και ευχαριστήθηκαν.

1709738396157

1709738396131

Η επόμενη μέρα άλλη μια ξεχωριστή και ιδιαίτερη. ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ!!

Σύμφωνα με την ορθόδοξη παράδοση, αναμένοντας τη νηστεία της Σαρακοστής και σεβόμενοι τις νηστείες της Τετάρτης και της Παρασκευής, η Τσικνοπέμπτη τοποθετήθηκε ανάμεσα, ως μια ημέρα εκτόνωσης με «τσίκνισμα», για να καταναλωθεί το κόκκινο κρέας που έχουμε αποθηκεύσει. Εμείς τσικνήσαμε λίγο διαφορετικά. Μας τα φέρανε έτοιμα και τα φάγαμε.

1709825265437

1709825265462

Τα παιδιά έπαιξαν το παιχνίδι «γάτες και ποντίκια» και στο τέλος μεταμορφώθηκαν σε πανέμορφα πιγκουϊνάκια.

1709825265494

1709825265412

Φυσικά δεν θα μπορούσε να μην γίνει αναφορά στην κλασική ιστορία του αρλεκίνου. Τα παιδιά την αναδιηγήθηκαν τοποθετώντας τις καρτέλες στην σωστή εξελικτική σειρά. Με αφορμή την ιστορία τα παιδιά έμαθαν το σχήμα του ρόμβου κι έπαιξαν παιχνίδια με εντολές τα ζευγάρια με το ίδιο χρώμα ρόμβου.

1709912205043

Για να διακοσμήσουμε την τάξη μας, δίνοντας μια αποκριάτικη ατμόσφαιρα, φτιάξαμε αυτούς τους υπέροχους κλόουν με χάρτινα πιάτα.

1709912205019

Η Αποκριά κλείνει με το πέταγμα του χαρταετού.

1710541954872

Μετά τις Απόκριες ακολουθούν οι δραστηριότητες για την 25η Μαρτίου. Διπλή γιορτή και θρησκευτική και εθνική. Ευαγγελισμός και Επανάσταση. Με τη λέξη Ευαγγελισμός αναφερόμαστε στη χαρμόσυνη είδηση της επικείμενης γέννησης του Ιησού που δόθηκε από τον αρχάγγελο Γαβριήλ προς την Παναγία μας. Την ίδια μέρα τιμούμε και γιορτάζουμε τον ξεσηκωμό των υπόδουλων Ελλήνων κατά του Τούρκου δυνάστη για ελευθερία. Διαβάσαμε από την Βίβλο για τον Ευαγγελισμό και ξεφυλλίζοντας  τους δύο τόμους «Το αθάνατο 21», αναφερθήκαμε με απλά λόγια στα γεγονότα της Επανάστασης, στις δυσκολίες των Ελλήνων στα χρόνια της σκλαβιάς, στους ήρωες του 21, στο παιδομάζωμα και σε τόσα άλλα που έμειναν ανεξίτηλα στην μνήμη του ελληνικού έθνους.

Φτιάξαμε μία πρόσκληση για τους γονείς προς ενημέρωσή τους για την γιορτή μας, ζωγραφίσαμε τσαρούχια, αριθμήσαμε φύλλα δάφνης και τοποθετώντας τα στη σειρά φτιάξαμε ένα δάφνινο στεφάνι, καθώς και μία όμορφη κάρτα του Ευαγγελισμού σε βιτρό φόντο.

1710168618027

1710168618010

1710248539789

1710949923057 1

Φυσικά έγινε αναφορά στο κρυφό σχολειό που τόσα πρόσφερε στον υπόδουλο ελληνισμό, καθώς και στις ηρωϊκές Σουλιώτισσες που περήφανα χόρεψαν τον χορό του Ζαλόγγου προτιμώντας αυτό τον τρόπο αυτοθυσίας. Εμείς τα «ζήσαμε» αυτά, φτιάχνοντας ομαδικό κολάζ και βιώνοντάς τα με τον δικό μας μοναδικό τρόπο.

1710427417358

1710340706063

Μιλήσαμε για τους ήρωες της Επανάστασης, άνδρες και γυναίκες, και η ιστορία του Κολοκοτρώνη τους έκανε ιδιαίτερη εντύπωση στα παιδιά, γι’αυτό και φτιάξαμε το πορτρέτο του προσπαθώντας να του μοιάσουμε και μάλλον τα καταφέραμε.

1711117249056

Μέσα σε αυτήν την εορταστική ατμόσφαιρα για την 25η Μαρτίου, δεν παραλείψαμε να επισκεφθούμε τον «Πολιτιστικό Σύλλογο Θρακών Σκουτάρεως», όπου ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας κ. Νικόλαος Νικολούδης μας ξενάγησε στους χώρους του συλλόγου και μας έδειξε τα παραδοσιακά εκθέματα του χωριού μας.

1710860011319

Ακολούθησε η γιορτή μας στον χώρο του Νηπιαγωγείου, τιμώντας και τον Ευαγγελισμό και την Επανάσταση. Ειπώθηκαν ποιήματα, μικρά δρώμενα, τραγούδια και ακολούθησαν παραδοσιακοί χοροί έξω στην αυλή.

1711724673384

1711118686181

Στο τέλος της γιορτής δόθηκαν κεράσματα στα  παιδιά  από τον κ. Πρόεδρο.

Ευχόμαστε σε όλους σας «ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ».

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Στόχος του εν λόγω εργαστηρίου είναι να προωθήσει την έννοια της συνεργασίας στο Νηπιαγωγείο. Να συνεργαστούν τα παιδιά σε δραστηριότητες ανά ζεύγη, μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες, προκειμένου να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας.

Ξεκινήσαμε διαβάζοντας την ιστορία της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη «Η σκάλα της αγάπης», συζητήσαμε για την αξία της συνεργασίας και για τον ρόλο της στη ζωή μας. Φτιάξαμε την δική μας σκάλα της αγάπης και όλοι μαζί προσπαθήσαμε  να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά, να γίνουμε μικρούληδες σούπερ ήρωες ώστε να καταφέρουμε να επιστρέψουμε το αστέρι ψηλά στον ουρανό.

1708531384466

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ζευγάρια, μοιράστηκαν το ίδιο χαρτί   και ζωγράφισε το ένα παιδάκι το άλλο και έγραψε το όνομά του.

1708347927920

1708347927900

Παίξαμε παιχνίδια σε ζευγάρια ή και σε ομάδες , προσπαθώντας να συνεργαστούμε.

1708531384448

1708531384435

Αυτοσχεδιάσαμε με ελεύθερες κινήσεις στο χώρο και στο άκουσμα STOP τα παιδιά εκτελούσαν εντολές, όπως π.χ. ακουμπήστε τους αγκώνες, τα γόνατα, τα κεφάλια, τις μύτες, τους ώμους, τα μάγουλα, τα αυτιά, την πλάτη.

1708617468906

1708617468938

Καθίσαμε μέσα στα στεφάνια σε κύκλο, κι ένα παιδί κοιτούσε επίμονα ένα άλλο στα μάτια. Τότε  έπρεπε να αλλάξουν θέσεις χωρίς να μιλήσουν. Αντάλλαξαν αγκαλιές.

1708354414570

Παίξαμε επίσης τον «κόμπο», τον «τυφλό και τον οδηγό», το «πότε θα φτάσει το παιχνίδι στον προορισμό του;» και την «αριθμογραμμή».

1708531384404

1708531384373

1708531384420

1709150930554

Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες για να παίξουμε τις «μουσικές καρέκλες αλλιώς», το «ποιος δράκος θα χορέψει καλύτερα;»,  το «μεταφέρω την μπάλα με ασφάλεια», καθώς και ομαδικά παιχνίδια με στεφάνια. Συνθέσαμε και αντιγράψαμε την λέξη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.

1708617468845

1708617468875

1709237805084

Φτιάξαμε ομαδικά το «δέντρο της συνεργασίας».

1708531384388

Αποφασίσαμε συνεργατικά να επινοήσουμε, να καταγράψουμε αλλά και να ζωγραφίσουμε ένα δικό μας παραμύθι. Το ξεκίνησε ένα παιδάκι, την συνέχεια την έδινε το διπλανό παιδάκι κ.ο.κ. Του δώσαμε τον τίτλο «Συνεργατικό παραμύθι» και είναι το παρακάτω:

ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΌ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια γατούλα και μια γατούλα μονόκερος, που ζούσανε σε ένα σπίτι μαζί με έναν άντρα και την κοπέλα του. Μια μέρα είπανε να πάνε βόλτα στο ουράνιο τόξο, στο μοβ χρώμα!Εκεί που κάνανε βόλτα βρήκαν έναν κύριο με πιστόλι! Όμως το πιστόλι δεν ήταν πραγματικό, ήταν αποκριάτικο! Και έτσι αποφάσισαν να πάνε σε ένα μαγαζί με αποκριάτικες στολές. Η μία γάτα ντύθηκε Ινδιάνα και η γάτα μονόκερος ντύθηκε batman! Όταν γύρισαν στο σπίτι τους, ο άντρας και η κοπέλα του τρόμαξαν και τους πέρασαν για ανθρώπους! Μετά πήγανε μία βόλτα στο δάσος κι εκεί βρήκανε ένα μαγικό μανιτάρι, που άμα το έτρωγες, σε έκανε αόρατο! Ξαφνικά εμφανίστηκε ένας λύκος, τότε φάγανε το μανιτάρι, έγιναν αόρατοι και ο λύκος δεν τους πείραξε! Στη συνέχεια επέστρεψαν στο σπίτι τους και βγήκαν οι γατούλες στην αυλή ντυμένες αποκριάτικα. Ήρθε και μια αρκούδα, αλλά τρόμαξε κι έφυγε!
Ξαναμπήκαν στο σπίτι κι έφαγαν ψαρόσουπα και παγωτό με γεύση βανίλια. Μετά κοιμήθηκαν και την άλλη μέρα πήγαν στο γατοσχολείο, που όμως δεν είχε μόνο γάτες.
Είχε σκυλάκια, τίγρεις, ένα λύκο και ο δάσκαλός τους ήταν λαγός!
Παίζανε όλοι μαζί με ένα τούβλο και με μία μπάλα και ήταν πολύ χαρούμενοι, κι
έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!!!

Τα παιδιά του 2ου νηπιαγωγείου Σκουτάρεως 26-2-2024

GridFoto 1709066133151

Κατανοήσαμε την αξία της συνεργασίας στη ζωή μας κι αυτό το δείξαμε με το τύπωμα της παλάμης μας μαζί και του φίλου μας ή της φίλης μας μέσα σε μια καρδούλα στολισμένη.

1708963477913

1708963477877

Αντιληφθήκαμε ότι όλοι μας είμαστε τα κομμάτια ενός παζλ, του παζλ της τάξης μας. Ο καθένας ζωγράφισε κάτι στο δικό του κομμάτι κι όλοι μαζί τα ενώσαμε.

1709045972264

Στο τέλος του προγράμματος, το κάθε παιδάκι είπε πως αντιλαμβάνεται την «συνεργασία» μετά από όλα αυτά που ειπώθηκαν, που ακούστηκαν  κι έλαβαν χώρα μέσα από πολλές  δραστηριότητες. Οι γνώμες των παιδιών καταγράφηκαν στην παρακάτω αφίσα.

1709217823250

STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την Υδροδυναμική

Στόχοι του εν λόγω προγράμματος είναι τα παιδιά να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά της μάθησης μέσα από τον προβληματισμό, να αναπτύξουν δεξιότητες προσανατολισμού και μέτρησης αποστάσεων και να αναζητήσουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα, όπως ο κύκλος του νερού και η υδροδυναμική.

Έτσι ξεκινήσαμε το πρόγραμμα διαβάζοντας την ιστορία «Το σύννεφο που έβαλε τα κλάματα». Εξηγήσαμε τι συμβαίνει στον λεγόμενο κύκλο του νερού και τον δραματοποιήσαμε. Φτιάξαμε ένα πάζλ και γράψαμε στον πίνακα «ο κύκλος του νερού». Αναγνωρίσαμε γνωστά γράμματα, όπως το κ του Κωνσταντίνου, το ε της Ελπίδας , το ρ του Ραφαήλ κ.α.

1707330558270

Μάθαμε το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου «Το ποταμάκι» και το γράψαμε σε χαρτί του μέτρου με λεξοεικόνες. Τα παιδιά απόδωσαν κάποιες λέξεις με εικόνες, τις οποίες και ζωγράφισαν.

1707330558242

Και μιας και αναφερόμαστε στη βροχή, μας αρέσει πολύ είπαν τα παιδιά, να παίζουμε με την ομπρέλα μας. Έτσι λοιπόν αφού παρακολουθήσαμε στο youtube το τραγούδι «singing in the rain” με τον Φρανκ Σινάτρα, μετά χορέψαμε κι εμείς μέσα σε μια φανταστική βροχή με την ομπρέλα μας υπό τους ήχους του τραγουδιού.

1708333070954

Κάναμε πειράματα σχετικά με την διαλυτότητα υλικών μέσα στο νερό, καθώς και για την βύθιση και την επίπλευση αυτών. Τα υλικά, για να κατανοήσουμε τις παραπάνω έννοιες, ήταν ποικίλα (λάδι, λεμόνι, ζάχαρη, αλάτι, κέρματα, τουβλάκια, ζωάκια παιχνίδια και τόσα άλλα). Διατυπώσαμε υποθέσεις και καταγράψαμε αποτελέσματα.

1707404458577

1707404458550

Μιλήσαμε επίσης και για τις τρεις καταστάσεις του νερού (υγρό, στερεό, αέριο). Δημιουργήσαμε παγάκια και την επόμενη μέρα ψάχναμε να βρούμε τρόπους να τα λιώσουμε. Έτσι αναφερθήκαμε στην πήξη και την τήξη του νερού. Τα παιδιά έκαναν κι ένα πείραμα στο σπίτι τους, βάζοντας ένα παιχνιδάκι μέσα σε ένα ποτήρι με νερό , ώστε όταν παγώσει να εγκλωβιστεί το παιχνίδι τους στον πάγο. Στη συνέχεια το ξεπαγώσαμε με τους τρόπους που σκεφθήκαμε την προηγούμενη μέρα.

1707414647306

1708329231126

1708329231145

1708329231107

Έξω στην αμμοδόχο αναπαραστήσαμε την πορεία ενός ποταμού, από τη στιγμή που γεννιέται ως ρυάκι πάνω στο βουνό μέχρι να μεγαλώσει η ποσότητα του νερού του και να χυθεί στη θάλασσα.

1707330558164

Για να δείξουμε την δύναμη του νερού, αλλά και την χρησιμότητά του, μετά από την παρακολούθηση σχετικών βίντεο, φτιάξαμε με τα οικεία υλικά μας έναν καταρράκτη κι ένα φράγμα, δηλαδή έναν τεράστιο ταμιευτήρα νερού.

1708329231085

Και μιας και το χιόνι είναι λίγο ακριβοθώρητο στην περιοχή μας, καθότι είναι πεδινή, ψάξαμε να βρούμε πληροφορίες για να φτιάξουμε τεχνητό χιόνι. Τα υλικά πολύ απλά και οικεία, σόδα μαγειρικής και μαλακτική κρέμα μαλλιών σε συγκεκριμένη δοσολογία και να σου μπροστά σου ένα ταψί χιόνι!! Τα παιδιά το έπιασαν , το μύρισαν, το ζούληξαν και τελικά έφτιαξαν χιονάνθρωπο.

1707830896034

1707830896074

Στη συνέχεια σκεφθήκαμε να κάνουμε μια κατασκευή με χιονάνθρωπο. Τα παιδιά βρήκαν πιατάκια του καφέ από το κουκλόσπιτο κι έκαναν το περίγραμμα των κύκλων (μεγάλο πιάτο-μικρό πιάτο) για να φτιάξουν το σώμα και το κεφάλι του. Τον στόλισαν και για νιφάδες κόλλησαν καρδούλες μιας και τον αγαπούν τόσο πολύ.

1707935935141 1

Μετρήσαμε επίσης και τους χιονάνθρωπους που φτιάξαμε με τα γράμματα του ονόματος μας για να δούμε ποιος είναι ο πιο ψηλός. Φυσικά ήταν του Κωνσταντίνου καθώς το όνομά του έχει 12 γράμματα.

1707935935157

Η αγάπη των παιδιών για τον χιονάνθρωπο είναι πολύ μεγάλη. Η χαρά τους και η όρεξη τους να τον φτιάξουν είναι απερίγραπτη. Τυλίξαμε λοιπόν κι εμείς με χαρτί υγείας το σώμα ενός παιδιού για να το ασπρίσουμε, ψάξαμε για αξεσουάρ στο βεστιάριο του σχολείου, για κλαδιά έξω στην αυλή, φτιάξαμε κι ένα καρότο για μύτη και να σου ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ μας!!!

1708021167170

1708021167147

Στο τέλος για να χαλαρώσουμε πειραματιστήκαμε με τις νερομπογιές , τις μίξεις και τις αποχρώσεις που μπορούμε να πετύχουμε και μεγαλουργήσαμε πάλι.

1708330627965

 

 

ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΧΕΙΜΩΝΑ!!

Χειμώνας!!! Η πιο κρύα εποχή του έτους. Κρύο, αέρας, παγωνιά, χιόνι τα χαρακτηριστικά της. Και το πιο όμορφο το χιόνι. Το χαίρονται μικροί μεγάλοι. Εμείς υποδεχθήκαμε τον χειμώνα παίζοντας με λίγο χιονάκι.

1707324013093

Καλώς ήρθες 2024!!! Άνοιξαν τα σχολεία και τα παιδιά ήρθαν χαρούμενα και ορεξάτα.

1704996250629

Το καθένα έκανε την δική του ευχή, η οποία γράφτηκε σε μία μπάλα κι όλες μαζί οι μπάλες έφτιαξαν αυτόν τον υπέροχο ευχοπίνακα.

1704996250661

Μία από τις ευχές των παιδιών, ήταν κι αυτή του Πασχάλη «να πάει στο φεγγάρι». Άρεσε στα παιδιά η ιδέα και αποφάσισαν όλοι να τον ακολουθήσουν στο ταξίδι του. Ο Πασχάλης λοιπόν έκανε την επόμενη μέρα ένα δώρο έκπληξη σε όλα τα παιδιά: ΕΝΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΥΡΑΥΛΟ. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν.

1707414908244

Φυσικά νέο έτος χωρίς βασιλόπιτα δεν λέει. Γι’ αυτό κι εμείς αφού είπαμε την παραδοσιακή ιστορία της βασιλόπιτας, μιλήσαμε για τον Μέγα Βασίλειο και την Βασιλειάδα, γράψαμε την λέξη βασιλόπιτα και την ανασυνθέσαμε, στο τέλος την κόψαμε και την φάγαμε. Το παιδάκι που έτυχε το φλουρί πήρε δωράκι το βιβλίο «Ο γάτος ο μαγκούφης» της Γιολάντας Τσορώνη Γεωργιάδου.

1704996250544

1704996250597

Στη συνέχεια για να εξασκήσουμε την λεπτή μας κινητικότητα, κεντήσαμε το Χ του χειμώνα.

1704996250568

Φτιάξαμε επίσης και το δικό μας βιβλίο του χειμώνα, παίρνοντας την αφόρμηση από το βιβλίο της Ευγενίας Φακίνου «Ο χειμώνας».

1704995576062

Και για να διασκεδάσουμε λίγο και να χαλαρώσουμε μάθαμε το τραγουδάκι «Ααα αρχίζει η παγωνιά». Το ακούσαμε, το μάθαμε, το παίξαμε με καρτέλες γραμμάτων.

GridFoto 1704999886945

Στη συνέχεια κάναμε αναφορά στα χειμωνιάτικα ρούχα. Τα παρατηρήσαμε (χρώματα, σχέδια, υλικό), τα ονομάσαμε και τα φορέσαμε παίζοντας την «σκουφοσαλάτα». Διασκεδάσαμε πολύ. Στην παρέα μας ήρθε και ο Μάρκος ο αρκούδος. Ήταν γυμνός και αποφασίσαμε να τον ντύσουμε ζεστά για να μην κρυώνει. Έγινε πολύ όμορφος. Τα παιδιά τον  χάρηκαν.

1705348451194 2

1705348451138

1705348451115

Φτιάξαμε και την ντουλάπα του χειμώνα, κολλώντας μέσα ό,τι χειμωνιάτικα ρούχα φοράμε.

1705348451157

Μέσα στον Ιανουάριο ξεκινήσαμε να λειτουργούμε και την δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου. Το κάθε παιδί διάλεξε το βιβλίο που του άρεσε και προσπάθησε να γράψει τον τίτλο του στην δική του καρτέλα.

1705348451175

Φυσικά κάναμε αναφορά και στα χειμωνιάτικα φρούτα. Πορτοκάλια, μανταρίνια, ακτινίδια, αχλάδια, μήλα, ρόδια, όλα γεμάτα νοστιμιά και βιταμίνες. Το ένα πιο μυρωδάτο κι ευωδιαστό από το άλλο. Έτσι λοιπόν τα φέραμε στην τάξη, τα μυρίσαμε, τα ψηλαφίσαμε με κλειστά μάτια και στο τέλος τα φάγαμε ως μια πεντανόστιμη φρουτοσαλάτα. Το αποτέλεσμα της νοστιμιάς των φρούτων το μαρτυράει η άδεια πιατέλα.

1705417140966

1705417140949

Και εφόσον το αγαπημένο φρούτο των παιδιών ήταν το μανταρίνι, σκεφθήκαμε να φτιάξουμε μια μανταρινιά με τις φλούδες των μανταρινιών που φάγαμε και να κάνουμε έτσι τους καρπούς τρισδιάστατους.

1705417140984

1705498039612

Είπαμε επίσης πως τον χειμώνα κάποια ζωάκια πέφτουν σε χειμερία νάρκη λόγω έλλειψης τροφής. Θα ξυπνήσουν την άνοιξη. Γίναμε λοιπόν κι εμείς μία αρκουδοοικογένεια  η οποία έπεσε σε χειμέριο ύπνο.

1705772949684

Μέσα στο κρύο όμως του χειμώνα παραδόξως υπάρχουν και μερικές ηλιόλουστες και ζεστές μέρες, οι γνωστές αλκυονίδες. Αναφερθήκαμε λοιπόν στον μύθο της Αλκυόνης και του Κήυκα και πως αυτοί μεταμορφώθηκαν από όμορφοι νέοι σε πουλιά. Φτιάξαμε την παρακάτω κατασκευή, καθώς και την μάσκα της αλκυόνης.

1705498039625

Διαβάσαμε επίσης και το ουκρανικό παραμύθι «Το γάντι», το οποίο στη συνέχεια το παίξαμε, βάλαμε τις καρτέλες με τα ζώα στη σωστή σειρά , αλλά και ζωγραφίσαμε τα ζωάκια που μπήκαν μέσα. Το μήνυμα του παραμυθιού ήταν η γνωστή μας παροιμία «όλοι οι καλοί χωράνε».

1707325782745

Παρατηρώντας πίνακες ζωγραφικής με χειμερινά τοπία, προσέξαμε ότι τα χρώματα που χρησιμοποιούν οι ζωγράφοι είναι συγκεκριμένα.  Χρησιμοποιούν  περισσότερο άσπρο, μπλε, γκρι , μωβ, πράσινο. Έτσι μάθαμε για τα ψυχρά και τα θερμά χρώματα. Μας άρεσε η τεχνική του Βασίλι Καντίνσκι, Ρώσου ζωγράφου πρωτοπόρου της αφηρημένης τέχνης και φτιάξαμε κι εμείς έναν πίνακα με ψυχρά χρώματα κι έναν με θερμά. Το αποτέλεσμα όταν ενώσαμε όλους τους πίνακες ήταν ένα υπέροχο χαλάκι του χειμώνα.

1707404458590

 

Αναφερθήκαμε επίσης και στα μέσα θέρμανσης του χειμώνα. Το κάθε παιδάκι μας είπε με ποιο τρόπο ζεσταίνονται στο σπίτι του. Με πορτοκαλί τέμπερα φτιάξαμε φωτιές.

1706194676345

Μα πόσο ωραίο και χαλαρωτικό είναι αλήθεια να κάθεσαι δίπλα στο τζάκι και να απολαμβάνεις την ζεστασιά του!!!

1706194676362

Φυσικά δεν παραλείψαμε να αναφερθούμε και στα χειμερινά αθλήματα (σκι, έλκηθρο, παγοδρομίες, πατινάζ, χόκεϋ, κέρλινγκ και τόσα άλλα), τα οποία προσφέρουν καλή φυσική κατάσταση, υγεία και ευεξία σ’ αυτούς που ασχολούνται. Τα γνωρίσαμε από βιντεάκια στο you tube  και τα παρακολουθήσαμε με πολύ ενδιαφέρον. Παίξαμε παιχνίδια στο word wall, όπως για παράδειγμα «βρες το ζευγάρι», «ο τροχός των αθλημάτων», «αντιστοίχησε την σκιά» κ.α. Φτιάξαμε έναν ορειβάτη να κατεβαίνει με φόρα από την βουνοπλαγιά κάνοντας σκι, αλλά και ένα παγοδρόμιο. Τα παιδιά είπαν τις ιδέες τους για το πώς θα μπορούσαμε να το φτιάξουμε και ιδού βήμα βήμα το αποτέλεσμα.

1706810903572

1706810903589

Μέσα στο χειμώνα εκπαιδευτικοί και μαθητές έχουν την τιμή να εορτάζουν τους Μεγάλους Πατέρες και Οικουμενικούς Διδασκάλους της Εκκλησίας μας, τους 3 Ιεράρχες. Υπήρξαν προστάτες των τεχνών και των γραμμάτων. Άνθρωποι μορφωμένοι, με μεγάλη πίστη στον Θεό και απέραντη αγάπη στον συνάνθρωπο, συντέλεσαν στην ανάπτυξη της χριστιανικής διδασκαλίας. Είδαμε σχετικά βιντεάκια με πληροφορίες γι’ αυτούς, μάθαμε μια προσευχούλα, φτιάξαμε μια εικόνα και επί της ευκαιρίας αναφερθήκαμε και στο αριθμό 3.

1706810903615

1706810903638

Συζητήσαμε επίσης και για τη γιορτή της Υπαπαντής, η οποία είναι  η Ορθόδοξη γιορτή της μητέρας. Σχολιάσαμε τον ρόλο και την αξία της μητέρας στη ζωή μας. Αναφερθήκαμε στη Μητέρα Παναγία μας, η οποία  είναι πάντα προστάτης μας και βοηθός  σε όλες τις δυσκολίες της ζωής μας. Φτιάξαμε μια απλή καρτούλα να χαρίσουμε στη μαμά μας μαζί με την αγάπη μας, την αγκαλιά μας και τα φιλιά μας.

1706880524362

Και κλείνοντας την θεματική ΧΕΙΜΩΝΑΣ είπαμε να διασκεδάσουμε κάνοντας σκι στον γνωστό μας Λαϊλιά.

1707404458523

 

 

 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΞΑΝΑ!!

Στην Ορθόδοξη Εκκλησία τα Χριστούγεννα γιορτάζεται η Ενανθρώπηση του Υιού και Λόγου του Θεού. Δεσποτική εορτή της Χριστιανοσύνης, με την οποία τιμάται η κατά σάρκα Γέννησης του Κυρίου. Η περίοδος των Χριστουγέννων είναι γεμάτη χαρά, εορταστικές διακοσμήσεις και ιδανική για να περνάμε χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους μας. Εμείς στο Νηπιαγωγείο περάσαμε πολύ όμορφα αυτές τις μέρες. Διαβάσαμε την ιστορία της Γέννησης του Κυρίου από την Βίβλο και την παρακολουθήσαμε επίσης μέσα από παραμύθια στο YouTube.

GridFoto 1702483896528

Μάθαμε τραγουδάκια, διασκεδάσαμε μαθαίνοντας τα χορευτικά μας και κάναμε πρόβες για την θεατρική μας παράσταση “Μια αλλιώτικη ματιά στον κόσμο”.

GridFoto 1703078671672

Φυσικά όλα αυτά έγιναν σε μια ατμόσφαιρα χριστουγεννιάτικη καθώς με τα παιδιά στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας και φτιάξαμε το σκηνικό μας.

GridFoto 1703251922327

1702423353665

Με τα παιδιά βρήκαμε την ιδέα να στολίσουμε και το δέντρο της αυλής μας. Έτσι φτιάξαμε στολιδακια και το μεταμορφώσαμε σε Ρούντολφ.

1702423353693

Φτιάξαμε διάφορες κατασκευές με χαρά και μεράκι. Κάρτα με ευχές, ημερολόγιο για καλή χρονιά, στολίδια για το δέντρο μας και τόσα άλλα. Και για του λόγου το αληθές, ιδού τα αποτελέσματα.

1702064487769

1702064487755

1702063939857

1702063939828

1702063939799

GridFoto 1702652581629

GridFoto 1702564648949 1

GridFoto 1702651856419

1703007066739

GridFoto 1703060310391 1

1703007066815

1703007066793

1703007066772

Φυσικά εννοείται ότι μετά από μια γιορτή, στην οποία τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, θα ερχόταν σίγουρα και ο αγαπημένος μας Αι Βασίλης για να μοιράσει δώρα στα παιδιά.

GridFoto 1703253764299

Σας ευχόμαστε ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΤΟ 2024!!! Να περάσετε όμορφα, ζεστά, οικογενειακά με τους δικούς σας και να έχετε υγεία!!!

 

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ

Τιμήσαμε την Παγκόσμια Ημέρα ατόμων με αναπηρία, βλέποντας σχετικά βιντεάκια και εικόνες. Τονίσαμε την αγάπη και τον σεβασμό που οφείλουμε να τους δείχνουμε, γιατί κι αυτοί είναι ίσοι με μας κι έχουν τα ίδια δικαιώματα στη χαρά, στην ευτυχία και στη ζωή γενικότερα.

Φτιάξαμε λοιπόν καρδούλες για να τους δείξουμε τον σεβασμό μας, μια σφιχτή αγκαλιά για να τους δείξουμε την αγάπη μας στις καθημερινές τους ανάγκες.

Με καπάκια δημιουργήσαμε ένα καρότσι κι ένα ανθρωπάκι. Φροντίσαμε να περάσει το μήνυμα στα παιδιά ότι «ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΚΙ ΟΛΟΙ ΕΜΑΣΤΕ ΙΣΟΙ».

 

1701702519594

1701702519572

1701702519583

«ΟΤΑΝ ΕΥΧΕΣΑΙ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΠΑΛΕΥΕΙΣ».

Έχοντας αυτό σαν βασική αρχή το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) κάνει πραγματικότητα τις Ευχές …

Είκοσι πέντε χρόνια συμπληρώνει φέτος το πρόγραμμα που αφορά σε ένα χάρτινο Αστέρι το οποίο διατίθεται με τη συμβολική δωρεά των €2.

Η συγκινητική ανταπόκριση του κόσμου επιτρέπει να καλύπτονται από τα έσοδα του προγράμματος, το 1/3 των ευχών που εκπληρώνονται ετησίως.

Σε αυτό λοιπόν το πρόγραμμα έβαλε το λιθαράκι του και το 2ο Νηπιαγωγείο Σκουτάρεως. Ευχαριστούμε πολύ όλους σας που ανταποκριθήκατε με μεγάλη προθυμία!!!!!

1701756409459

1701756409494

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Βασικός σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η ενίσχυση των μηχανισμών πρόληψης, κακοποίησης και εγκατάλειψης των ζώων συντροφιάς στα παιδιά του Νηπιαγωγείου. Ως επιμέρους στόχοι του ορίζονται οι ακόλουθοι. Τα παιδιά:

  • να ευαισθητοποιηθούν και εκφράσουν τα συναισθήματά τους για τα ζώα συντροφιάς,
  • να διακρίνουν τα ζώα σε κατοικίδια, συντροφιάς και του δάσους,
  • να διακρίνουν τα ζώα σε δεσποζόμενα και αδέσποτα,
  • να κατονομάζουν τις συνέπειες της ύπαρξης των αδέσποτων ζώων,
  • να συνειδητοποιήσουν τις υποχρεώσεις των ανθρώπων απέναντι στα ζώα συντροφιάς,
  • να προτείνουν τρόπους αντιμετώπισης της εγκατάλειψης και κακοποίησης των ζώων συντροφιάς

Ξεκινήσαμε καταγράφοντας τα ζωάκια που συναντάμε το πρωί όταν πηγαίνουμε σχολείο. Τα παιδιά είπαν τις παρατηρήσεις τους. Συνήθως συναντούν σκυλάκια και γατάκια. Μιμήθηκαν λοιπόν τις φωνές τους και το περπάτημά τους.

Ωστόσο για να ξεκινήσουμε σωστά, εξηγήσαμε ποια ζώα είναι κατοικίδια, ποια είναι συντροφιάς και ποια είναι του δάσους. Η διαφορά των ζώων συντροφιάς από τα κατοικίδια είναι ότι τα πρώτα οι άνθρωποι τα έχουν μέσα στο σπίτι τους και τα φροντίζουν για λόγους ευχαρίστησης, θεραπείας αλλά και συντροφιάς. Τα παιδιά μαθαίνουν για τη συμβίωση των ζώων με τον άνθρωπο και την ευθύνη που συνοδεύει η υιοθέτηση ενός ζώου συντροφιάς. Τα χρωματίσαμε λοιπόν, τα κόψαμε και τα ομαδοποιήσαμε.

1700673187929

Παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής με ζώα συντροφιάς του οποίους και σχολιάσαμε. Είπαμε ομοιότητες, διαφορές και περιγράψαμε συναισθήματα. Οι παρακάτω πίνακες, οι οποίοι παρεπιμπτώντος μας άρεσαν τόσο πολύ, ήταν το έναυσμα της συζήτησής μας.

  • Emile Munier – Playing with the kitten, 1983 (4)
  • Felix Schlesinger – Feeding the rabbits (3)
  • Arthur John Esley – Teatime (2)
  • Γύζης Νικόλαος – Οι γειτόνισσες (1)

1700509128308

Φτιάξαμε λοιπόν κι εμείς τον δικό μας πίνακα – παζλ σκυλάκι.

1700509128282

Με αφορμή ένα σκυλάκι που εχθές το βράδυ έκλαιγε στη γειτονιά ενός παιδιού, αναρωτηθήκαμε αν τα ζωάκια έχουν συναισθήματα. Κλαίνε άραγε, φοβούνται, χαίρονται; Είδαμε σχετικά βιντεάκια στο youtube και καταλάβαμε ότι και βέβαια αισθάνονται διαφορετικά σε κάθε περίσταση. Αυτό μας βοήθησε να συμπληρώσουμε το παρακάτω φύλλο εργασίας.

17005043255011700504325486

Διαβάσαμε την ιστορία «Ένα σκυλάκι με μποτάκια» της Paula Metcalf. Η δραστηριότητα έγινε έξω στην αυλή και τα παιδιά κάθισαν στα χρωματιστά λάστιχα, τα οποία χαίρονταν για πρώτη μέρα. Ένα βιβλίο που αναφέρεται στη διαφορετικότητα και πόσο αυτή μπορεί να γίνει αιτία να σκαρφιστείς πράγματα τα οποία δεν δηλώνουν τον εαυτό σου και μπορούν να σε ρεζιλέψουν. Πρέπει να μάθεις όμως να είσαι ο εαυτός σου, γιατί έτσι τελικά θα σε αγαπήσουν περισσότερο.

1700504325519

Κι επειδή αυτό τους άρεσε, την επόμενη μέρα διαβάσαμε και «Το αρνάκι που ήρθε για φαγητό». Από αυτό καταλάβαμε ότι και τα ζώα έχουν αισθήματα και ότι μπορούν να αγαπηθούν και μεταξύ τους.

1700642431666

Συζητήσαμε για το αγαπημένο ζώο συντροφιάς που τυχόν έχουμε και το γνωστοποιήσαμε και στα άλλα παιδάκια. Είπε λίγα λόγια γι’αυτό ο καθένας. Και για να δούμε τι υπερτερεί γάτα ή σκύλος, φτιάξαμε έναν πίνακα με τα ονόματά μας, στον οποίο δηλώναμε ζωγραφίζοντας σκύλο ή γάτα. Μετρήσαμε και βγάλαμε συμπεράσματα. Οι γατούλες ΝΙΚΗΣΑΝ!!

1700577251132

Για να τιμήσουμε λοιπόν τις γατούλες ως αγαπημένο ζώο συντροφιάς, σκεφθήκαμε να τις φτιάξουμε κάπως διαφορετικές. Πολύχρωμες και γουστόζικες. Έτσι τις κάναμε ψηφιδωτές.

1700577251146

Α!! και για να μην ξεχνιόμαστε φτιάξαμε κι ένα σπιτάκι με την οικογένειά μας και το αγαπημένο μας ζωάκι.

1700577251120

Για να εξασκήσουμε λίγο τα δαχτυλάκια μας, φτιάξαμε με βατονέττα και μαύρη τέμπερα, αγαπημένα σκυλάκια Δαλματίας.

1701105262897

Στη συνέχεια είδαμε εικόνες αδέσποτων ζώων και συγκρίναμε την ζωή τους και τα συναισθήματά τους με αυτά των δεσποζόμενων ζώων. Υπήρχαν μεγάλες διαφορές. Αυτό το κατανοήσαμε και από την ιστορία «Εγώ ο Κανέλος» της Τζέμης Τασάκου, όπου αναφέρονται η «σκυλίσια» ζωή, οι περιπέτειες και οι κακουχίες ενός σκύλου που μεγαλώνει στους δρόμους. Δραματοποιήσαμε την ιστορία. Συζητήσαμε τις διάφορες συμπεριφορές των ανθρώπων απέναντι στα δεσποζόμενα και τα αδέσποτα ζώα. Τα παιδιά τις απεικόνισαν πολύ όμορφα.

1700673187886

Επηρεασμένοι λοιπόν από το θέμα, αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα σπιτάκι για ένα αδέσποτο σκυλάκι της γειτονιάς του σχολείου μας. Του δώσαμε το όνομα Μαξ και του προσφέραμε στέγη, φαγητό (πεντανόστιμα κόκαλα) και νερό.

1700673187951

Φτιάξαμε κι ένα σπιτάκι για ένα αδέσποτο σκυλάκι κι ένα γατάκι, τον Φλοξ και την Νίνα και τους βάλαμε μπροστά τους από ένα καπάκι για να πιουν νεράκι και να ξεδιψάσουν.

1701117168152

Τα παιδιά ζωγράφισαν το ζώο συντροφιάς τους και όλοι μαζί βοήθησαν να φτιαχτεί μια υπέροχη αφίσα με το μήνυμα «ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΖΩΑ».

1700673187915

Και φυσικά το εργαστήριο αυτό, δεν θα μπορούσε να κλείσει πιο όμορφα, πιο χαρούμενα και πιο βιωματικά με την επίσκεψη ενός κτηνιάτρου στο νηπιαγωγείο μας. Ο κ. Βασίλειος Πετρίδης (Νικολάου Πλαστήρα 2), ήρθε στον χώρο μας φορώντας την ιατρική του ποδιά και έχοντας μαζί του την Ζόλα. Η Ζόλα είναι ένα δεσποζόμενο σκυλάκι που είχε ένα ατύχημα στο ποδαράκι της και γι΄αυτόν  τον λόγο ήταν δεμένο και υποστηριζόμενο. Ήταν πολύ ήσυχη και συνεργάσιμη. Τα παιδιά την λάτρεψαν. Ήταν άψογα, ήσυχα απέναντί της, άκουγαν με πολύ προσοχή αυτά που είχε να τους πει ο κτηνίατρος σχετικά με την φροντίδα των ζώων συντροφιάς. Του έκαναν μάλιστα και ερωτήσεις:

  • Τι αρέσει στα σκυλάκια να τρώνε; (Νίκος)
  • Μπαίνουν τα ζωάκια μέσα στις αποθήκες και ρίχνουν τα τσουβάλια; (Παναγιώτα)
  • Μπορούμε να χαϊδέψουμε το σκυλάκι που φέρατε; (Ιορδάνης)
  • Γιατί μαλώνουν τα σκυλάκια με τις γάτες; (Σταυρούλα)
  • Τα σκυλάκια πειράζουν τα μικρά παιδάκια; (Βασίλης Αλ.)
  • Μπορεί η γάτα και ο σκύλος να παίξουν με την μπάλα; (Κωνσταντίνα)
  • Όταν τα βγάζουμε βόλτα να έχουν αλυσίδες ή όχι; (Κωνσταντίνος)
  • Μπορεί ένα αδέσποτο να μπει στο σπίτι μας; (Βασίλης Χ.)
  • Πόσα μικρά μπορεί να γεννήσει ένας σκύλος ή μία γάτα; (κ. Έλενα)
  • Όταν τα φοβόμαστε μας καταλαβαίνουν; (κ. Σούλα)
  • Θέλουν τα ζωάκια αγάπη; (Μαγδαληνή)

1701105262881

Στο τέλος την χάιδεψαν όλοι κι αυτή απολάμβανε την αγάπη των παιδιών.

17011052628401701105262851

17011052628591701105262830

Για να ευχαριστήσουμε τον κ. Βασίλη του χαρίσαμε ένα βιβλίο με τις ζωγραφιές μας για να μας θυμάται. Και κάπως έτσι τελείωσε και το 2ο εργαστήριό μας.

1701105262821

 

Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας του 2ου Νηπιαγωγείου Σκουτάρεως για τη σχολ. χρονιά 2023-2024



Λήψη αρχείου