Πλησιάζει η Κυριακή των εκλογών. Τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά γιατί κάποια από αυτά μετατρέπονται σε εκλογικά κέντρα και όλοι θα πρέπει να παρουσιαστούν για να ρίξουν την ψήφο τους. Τι σημαίνει όμως εκλογές; Ποια διαδικασία ακολουθούμε για να ψηφίσουμε; Ποιον ψηφίζουμε; Τι χαρακτηριστικά θα έπρεπε να έχει αυτός που θα βγει πρώτος;
Ένας αρχηγός θα έπρεπε να είναι καλός, έξυπνος, δυνατός, ευγενικός, φιλικός, να αγαπάει τον κόσμο, να φροντίζει τη φύση, να προστατεύει τα ζώα, να διώχνει τους εχθρούς. να κάνει την προσευχή του αλλά κυρίως να αγαπάει τη δουλειά του.
Για να καταλάβουν καλύτερα τα παιδιά τι σημαίνει η λέξη εκλογές διαβάσαμε το βιβλίο “Στο δάσος” και ακούσαμε την αφήγηση του βιβλίου “Οι εκλογές των ζώων“. Ποιοι ήταν οι αρχηγοί των ζώων σε αυτές τις δύο ιστορίες; Με ποιον τρόπο έβγαινε αυτό το αποτέλεσμα; Ήταν όλοι ικανοποιημένοι με αυτήν την απόφαση;
Τα παιδιά καταλαβαίνουν καλύτερα πως λειτουργούν οι διαδικασίες άμα τις ζήσουν. Γι’ αυτό το λόγο οργανώσαμε στην τάξη τις δικές μας εκλογές. Σημειώσαμε την παρουσία μας, επιδεικνύοντας την ταυτότητα μας. Μιας και η ψήφος είναι κρυφή και μυστική περάσαμε πίσω από το παραβάν για να επιλέξουμε ποιος θα θέλαμε να είναι ο αρχηγός των ζώων. Βάλαμε το χαρτάκι μας στον φάκελο και το ρίξαμε στην κάλπη.
Είχαμε να επιλέξουμε ανάμεσα στην μαϊμού την παιχνιδιάρα και υποσχέθηκε παιχνίδι όλη μέρα, στη ζέβρα που είναι γρήγορη, τον ελέφαντα που είναι δυνατός, το λιοντάρι που θεωρείται βασιλιάς, την καμηλοπάρδαλη που είναι ψηλή και θα τα μάθαινε όλα πρώτη και την κουκουβάγια που είναι σοφή.
Όταν ολοκληρώθηκε όλη η διαδικασία, μετρήσαμε τις ψήφους και λόγω πλειοψηφίας βγήκε ο ΝΙΚΗΤΗΣ!! Αρχηγός των ζώων λοιπόν βγήκε ο βασιλιάς των ζώων, το λιοντάρι. Ακούσαμε ένα τραγούδι προς τιμήν του.
Στην πορεία παίξαμε κουκλοθέατρο με τις φιγούρες των υποψηφίων, οι οποία παρουσίαζαν τους εαυτούς σας και προσπαθούσαν να μας πείσουν για πoιο λόγο να τους ψηφίσουμε!