Τις τελευταίες εβδομάδες συζητάμε για την Επανάσταση του 1821. Διαβάζοντας πολλά παραμύθια, ακούγοντας τραγούδια και βλέποντας εικόνες των ηρώων και έργα τέχνης, προσπαθούμε να καταλάβουμε την ανάγκη της Επανάστασης, το κλίμα του πολέμου και την ανάγκη για Ελευθερία.
Οι δημιουργίες πολλές, με βασική αφορμή τις παραδοσιακές φορεσιές. αλλά και τον Θούριο του Ρήγα Φεραίου.
Η χρονολογία του 1821 γράφτηκε με πολλούς τρόπους. Από πλαστελίνη, καπάκια, ακόμα και χρησιμοποιώντας την beebot. Τα παιδιά εξερεύνησαν τις κινήσεις και τα αποτελέσματά τους στο χαρτί, και ύστερα προγραμμάτισαν τη μελισσούλα για να γράψει το 1821!
Φυσικά, δε θα μπορούσαμε να μη φτιάξουμε τη σημαία μας, και πάλι χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά, κηρομπογιές και πλαστελίνη!
Είμαστε τυχεροί που διαθέτουμε διαδραστικό πίνακα. Μπορέσαμε να επισκεφθούμε ένα εικονικό μουσείο φτιαγμένο από το 1ο Δ.Σ. Γέρακα, το οποίο διέθετε έργα τέχνης σχετικά με την Επανάσταση. Μπορείτε να το επισκεφθείτε και εσείς εδώ.
Στη γιορτή μας τα παιδιά ντύθηκαν με παραδοσιακές φορεσιές, απήγγειλαν ποιήματα και χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς!
Στη συνέχεια, προχωρήσαμε με τη σημαία μας ως την πλατεία των Λεχαινών, όπου κάναμε κατάθεση στεφάνου στο Ηρώο.
Η δράση της κυκλικής οικονομίας έδωσε έμπνευση και τα παιδιά με τις οικογένειές τους επαναχρησιμοποίησαν ανακυκλώσιμα και έφτιαξαν κατασκευές! Στη συνέχεια, μαζευτήκαμε όλοι μαζί και παιδιά με γονείς παρουσίασαν τη δημιουργία τους!
Ακολουθούν οι υπέροχες κατασκευές! Τους ευχαριστούμε όλους για την ανταπόκριση και τη συμμετοχή τους!
Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, μιλήσαμε με τα παιδιά για τις συμπεριφορές που μας αρέσουν και αυτές που μας ενοχλούν. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και ζωγράφισαν τις συμπεριφορές αυτές.
Συζητήσαμε ακόμη για τους κανόνες της φιλίας και προσπαθήσαμε να συνδέσουμε τις πράξεις με λέξεις και συναισθήματα. Όχι, φόβος, πονάω, σταμάτα, δε σε έχω φίλο γέμισαν τη μία μεριά του χαρτιού. Η άλλη μεριά γέμισε με: Αγάπη, φιλία, ζεστασία, χαρά, έλα να παίξουμε, μοιράζομαι, τραγουδάμε, βοήθεια. Επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε όλες αυτές τις θετικές λέξεις, που μας κάνουν να αισθανόμαστε όμορφα, και να φτιάξουμε μία αφίσα για να συμμετέχουμε στο 10ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ κατά της σχολικής βίας.
Ολοκληρώνοντας, θυμηθήκαμε τα συμβόλαια που είχαμε φτιάξει στην αρχή του σχολικού έτους και υπογράψαμε ένα κοινωνικό συμβόλαιο κατά της σχολικής βίας.
Με αφορμή ένα από τα προγράμματα etwinning στο οποίο συμμετέχουμε, κανονίσαμε να επισκεφθούμε μία γεωπόνο στην πόλη μας! Μας υποδέχθηκε η κ. Κακαλέτρη, η οποία εξήγησε στα παιδιά για το χώμα και τα φυτά. Είδαμε διάφορους σπόρους λαχανικών και λουλουδιών και τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να φυτέψουν στα δικά τους γλαστράκια!
Στη συνέχεια μας μίλησε για τα λιπάσματα και τη φροντίδα των φυτών.
Έδωσε σε κάθε παιδί δώρο μία σακούλα με βολβούς και χώμα για να φυτέψουν και εκείνα!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.