“Φθινοπωρινοί θησαυροί”: 2.Βροχή-Νερό

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1.Μάθαμε για τον κύκλο του νερού, παρακολουθήσαμε με τη βοήθεια του υπολογιστή τον κύκλο του νερού σε μορφή βίντεο με κινούμενα σχέδια και παίξαμε μαθηματικά παιχνίδια κι ένα επιτραπέζιο

2.Μάθαμε το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου: “Το ποταμάκι” και φτιάξαμε το σχετικό εικονόλεξο

3.Ασχοληθήκαμε με μια ομαδική εργασία για τη χρησιμότητα του νερού και της βροχής

4.Αφηγηθήκαμε την ιστορία της δημιουργίας του νερού και φτιάξαμε μια ομαδική κατασκευή. Η ιστορία αυτή μας βοήθησε να μάθουμε τη συνώνυμη με τη λέξη νερό: “ύδωρ”, καθώς και το χημικό τύπο του νερού:  H2O.

5.”Διαβάσαμε” το χάρτη της Ελλάδας. Τα παιδιά έμαθαν να χρησιμοποιούν το χάρτη και να αναγνωρίζουν πώς συμβολίζονται τα ποτάμια, οι λίμνες, τα νησιά, οι θάλασσες και τα βουνά.

6.Εικονογραφήσαμε τη λέξη “βροχή” με λέξεις που έχουν σχέση με αυτή.

7.Φτιάξαμε ένα βιβλιαράκι με τα αινίγματα του νερού.

8.Μάθαμε το Ν,ν του νερού και βρήκαμε κι άλλες λέξεις που αρχίζουν από αυτό.

9.Κάναμε διάφορους πειραματισμούς και διαπιστώσαμε ότι:

α)το νερό δεν έχει σχήμα,

β)το νερό είναι άοσμο,

γ)υπάρχουν υλικά που διαλύονται στο νερό,

δ)υπάρχουν και υλικά που δε διαλύονται στο νερό (μάθαμε και το φαινόμενο της άνωσης) και

ε)το νερό είναι απορροφητικό.

10.Κάναμε σχετικές με το νερό ατομικές κατασκευές και παίξαμε σχετικά παιχνίδια.

P1011855 P1011857 P1011865 P1011866 P1011869 P1011870 P1011872 P1011872ξ P1011874 P1011876 P1011880 P1011882 P1011884 P1011886 P1011888
PB150040

PB150041
PB100038

PB100036

PB100035

giota 176

giota 174

giota 172

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *