Στα πλαίσια των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη υλοποιούμε δραστηριότητες για τη γνωριμία με τα δικαιώματα των παιδιών.
Ο τίτλος της δράσης είναι: « Τα παιδιά μιλούν για τα δικαιώματά τους ».
Στα πλαίσια των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη υλοποιούμε δραστηριότητες για τη γνωριμία με τα δικαιώματα των παιδιών.
Ο τίτλος της δράσης είναι: « Τα παιδιά μιλούν για τα δικαιώματά τους ».
Το Νηπιαγωγείο μας τίμησε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών,
του Ιωάννη του Χρυσοστόμου,
του Γρηγορίου του Θεολόγου και
του Μέγα Βασιλείου.
Με ενθουσιασμό καλωσορίζουμε το 2025
διατηρώντας το έθιμο της κοπής της βασιλόπιτας.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ!!!
Παρακολουθούμε στο ΣΙΝΕ ΑΣΤΡΟΝ τη θεατρική παράσταση “Ο ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ” από την παιδική σκηνή του Γιάννη Χριστόπουλου.
Στολίζουμε με ενθουσιασμό το χριστουγεννιάτικο δέντρο του σχολείου μας!
Ετοιμάζουμε το γράμμα προς τον Αη Βασίλη!
Παρουσιάζουμε τη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας!
Πηγαίνουμε στον εκκλησιασμό της ενορίας μας.
Μοιράζουμε τις χριστουγεννιάτικες εκπλήξεις και ανταλλάσουμε ευχές για καλές γιορτές!
Επισκεπτόμαστε το Ταχυδρομείο της πόλης μας και
αποστέλλουμε ευχητήρια κάρτα σε αγαπημένα μας πρόσωπα.
Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στη θεματική ενότητα: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ με τίτλο
« ΔΟΝΤΙΑ ΕΧΩ ΚΑΘΑΡΑ, ΟΧΙ ΤΕΡΗΔΟΝΑ ΠΙΑ»
οι μαθητές δουλεύοντας ομαδικά δημιουργούν
αφίσα με τίτλο: «Το χαμογελαστό δόντι, Το θλιμμένο δόντι».
Πιο αναλυτικά κόβουν εικόνες με τροφές και στη συνέχεια τις κολλούν στην αντίστοιχη στήλη του χαμογελαστού ή του θλιμμένου δοντιού.
Στη συνέχεια, αφού παρακολουθήσουν ένα εκπαιδευτικό βίντεο, με το οποίο μαθαίνουν πώς να βουρτσίζουν τα δόντια τους σωστά, χωρίζονται σε ομάδες και το κάθε παιδί με τη δική του οδοντόβουρτσα και την επίβλεψη της νηπιαγωγού βουρτσίζει τα δόντια του στο σχολείο.
Επιπρόσθετα, οι μαθητές φτιάχνουν τις δικές τους οδοντοστοιχίες.
Με κόκκινη πλαστελίνη φτιάχνουν τα ούλα. Πάνω της τοποθετούν βαθιά 6 άσπρα φασόλια, 4 για τους κοπτήρες και 2 για τους κυνόδοντες. Για τους προγομφίους και τους γομφίους χρησιμοποιούν ρεβίθια. Βάζουν και μερικά μαυρομάτικα φασόλια για να δείξουν πως είναι τα χαλασμένα δόντια.
Τέλος, κατόπιν εγγράφου – καλέσματος προς τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Ηλείας, επισκέπτεται το Νηπιαγωγείο μας η οδοντίατρος, κ. Αναστασία Ζαφειροπούλου, η οποία ενημερώνει τους μαθητές για τα είδη των δοντιών, τη χρήση τους και για το πόσο σημαντικό είναι να τα φροντίζουν.
Παράλληλα επιδεικνύει εργαλεία, που έχει φέρει από το οδοντιατρείο της, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους μαθητές να τα παρατηρήσουν από κοντά και να τα επεξεργαστούν.
Όλοι μας ζούμε μια όμορφη και δημιουργική εμπειρία!
Σας ευχαριστούμε πολύ κυρία κ. Αναστασία Ζαφειροπούλου!
Στις 25 Οκτωβρίου οι μαθητές προσέρχονται, συνοδευόμενοι από τους γονείς τους, στο Νηπιαγωγείο μας ντυμένοι με μπλε άσπρο, για να γιορτάσουμε την επέτειο του ΟΧΙ του 1940.
Αφού απαγγείλουν τα ποιήματα και τραγουδήσουν πατριωτικά τραγούδια, ακολουθεί η παράδοση της ελληνικής σημαίας και στη συνέχεια ετοιμαζόμαστε για την κατάθεση στεφάνων στο Μνημείο των Ηρώων στην πλατεία της Ανδραβίδας.
Ανήμερα στις 28 Οκτωβρίου οι μαθητές παρελαύνουν, συνοδευόμενοι από τους γονείς τους, συμμετέχοντας έτσι στις εορταστικές εκδηλώσεις του τόπου μας.
Κοινοποιούμε τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας της σχολικής μας μονάδας για το σχ. έτος 2024-2025, υπογεγραμμένο από την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου, τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ60 και τον Διευθυντή Εκπαίδευσης Π. Ε. Ηλείας.
11 Σεπτεμβρίου 2024.
Το Νηπιαγωγείο μας ανοίγει για το σχολικό έτος 2024-2025.
Η ώρα του Αγιασμού έφτασε!
ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ!!!