ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΦΗΒΩΝ

Την Παρασκευή 20/3/2026 το 2ο ΓΕΛ Βέροιας συμμετείχε στο 7 ο Δημοτικό Συμβούλιο Εφήβων που διοργάνωσε ο Δήμος Βέροιας, δίνοντας στους μαθητές την
ευκαιρία να εκφράσουν τις ιδέες και τις προτάσεις τους για μια καλύτερη πόλη μέσα από τη συνεργασία και τον ενεργό διάλογο.
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας παρουσίασαν τις σκέψεις και το όραμά τους για το μέλλον του τόπου αναπτύσσοντας ιδέες και προβληματισμούς αναφορικά με την
καθημερινότητα που βιώνουν στην πόλη τους, τόσο οι ίδιες όσο και οι συμπολίτες τους, και πρότειναν λύσεις για τα κακώς κείμενα. Η Κωνσταντίνα Καλογεροπούλου, στην εισήγησή της, ανέπτυξε το όραμά της για μια σύγχρονη και λειτουργική πόλη, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη συνεργασία πολιτών και δημοτικής αρχής.
Η Μαρία Καμπούτα κατέθεσε προτάσεις που αφορούν τη βελτίωση της καθημερινότητας, εστιάζοντας στην καθαριότητα, την ασφάλεια και την αναβάθμιση
των δημόσιων χώρων.
Η Αθανασία Κοτσογιαννίδου υπογράμμισε τη σημασία της ανάπτυξης ποδηλατοδρόμων, ως βασικού στοιχείου για μια πιο βιώσιμη, φιλική και ανθρώπινη
πόλη.
Η Γεωργία-Μαρία Μπούγκαρτσιτς ανέδειξε την έννοια του «ευ ζην», προτείνοντας δράσεις που ενισχύουν την ψυχική υγεία και την κοινωνική συνοχή.
Τέλος, ο Δανιήλ Χατζής στάθηκε στη σημασία της ενεργής συμμετοχής των νέων στη διαμόρφωση της πόλης του αύριο, αναδεικνύοντας τον ρόλο της νεολαίας ως φορέα
αλλαγής.
Η συμμετοχή των μαθητών μας αποτέλεσε μια ουσιαστική εμπειρία δημοκρατικής έκφρασης και συνεργασίας, καθώς ακολούθησε γόνιμος διάλογος μεταξύ μαθητών
και φορέων της δημοτικής αρχής. Ο Δήμαρχος της πόλης, κ. Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης και οι αρμόδιοι Αντιδήμαρχοι κλήθηκαν να δώσουν απαντήσεις στα
ζητήματα που βρέθηκαν στο επίκεντρο των μαθητικών εισηγήσεων ενώ ήταν παρών και ο Προϊστάμενος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Αθανάσιος Αλατζόγλου.
Σε μια εποχή που οι έφηβοι και οι νέοι γενικότερα κατηγορούνται για αδιαφορία και αποχή από το κοινωνικό και πολιτικό γίγνεσθαι ο συγκροτημένος πολιτικός λόγος-με
την ευρύτερη έννοια του όρου-που άρθρωσαν οι μαθητές του Λυκείου μας μόνο ελπιδοφόρος μπορεί να είναι αποδεικνύοντας περίτρανα ότι οι νέοι έχουν ιδέες και
διάθεση να συμβάλουν ενεργά στη βελτίωση της κοινωνίας.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας αλλά και σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στη δημοκρατική αυτή διαδικασία.
Στην προσπάθειά τους πρόσφεραν αμέριστη βοήθεια οι φιλόλογοι Δεδικούση Μαρία, Μόσχου Ελένη και Τίκα Χρυσούλα υπό την εποπτεία της Διευθύντριας του Λυκείου
Βάχλα Αικατερίνης.


Λήψη αρχείου

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων