2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΥΛΑΙΑΣ
31 Οκτ 2024

Για την επιχειρούμενη αξιολόγηση Από: Δ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Συντάκτης: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ | Κάτω από: 2024-10-30-31

 

Δ΄ ΕΛΜΕΘ                                                                                  30/10/2024

Πρ.Κορομηλά 51

Τηλ.-Fax : 2310225893

e-mail : delme.thess@gmail.com

 

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που απέργησαν στις 23 Οκτώβρη και οι οποίοι πλημμύρισαν τις πλατείες και τους δρόμους στις απεργιακές συγκεντρώσεις, επιβεβαιώνουν το δίκιο του αγώνα μας και την ανάγκη αυτός ο αγώνας να συνεχιστεί.

Τώρα χρειάζεται να παραμείνουμε ενωμένοι μέσα στα σχολεία μας, συσπειρωμένοι στα σωματεία μας και να υλοποιήσουμε ενιαία τα αγωνιστικά βήματα ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική, την εργασιακή ανασφάλεια, να κερδίσουμε αυξήσεις στους μισθούς, για ζωή με δικαιώματα, για την ακύρωση της αξιολόγησης!

Αυτό που υπηρετεί η αξιολόγηση και το αποκαλύπτει και η διεθνής πείρα παντού, ανεξάρτητα τι είδους κυβέρνηση την εφάρμοσε, είτε φιλελεύθερη, νεοφιλελεύθερη, είτε σοσιαλδημοκρατική, είναι:  Το αυτόνομο, κατηγοριοποιημένο και αποκεντρωμένο σχολείο σε όλα τα επίπεδα, από τις υποδομές και το προσωπικό ως και το αναλυτικό πρόγραμμα και τα βιβλία, ανταγωνιζόμενο και συγκρίσιμο με τα υπόλοιπα σχολεία. Ένα σχολείο ταξικά διαφοροποιημένο, με υποταγμένο και φοβισμένο εκπαιδευτικό.

Η ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης ως πρωτοπόρος ακραιφνής υποστηρικτής της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του ΥΠΑΙΘΑ  αποδεικνύεται ο «λαγός» των σχεδιασμών του: μέσα σε κλίμα αυταρχισμού    το ΥΠΑΙΘΑ  επιδιώκει  να γενικεύσει τις διαδικασίες της αξιολόγησης σε ΟΛΟΥΣ  προχωρώντας στην αξιολόγηση από τους διευθυντές\τριες, ευελπιστώντας να δημιουργήσει καλύτερους όρους για το προχώρημά της.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Το υπουργείο, και όλες οι κυβερνήσεις διαχρονικά, μας έχει ήδη «αξιολογήσει» και μάλιστα μας έκρινε «ανάξιους» να εργαζόμαστε σε σύγχρονα και ασφαλή σχολεία, έκρινε ότι οι μαθητές μας μπορούν να στοιβάζονται σε υπερπλήρη τμήματα, ότι οι αναπληρωτές και μόνιμοι συνάδελφοί μας μπορούν να μετακινούνται σε 3, 4 και 5 σχολεία. Έκρινε ότι τα παιδιά που χρειάζονται παράλληλη στήριξη, που έχουν την μεγαλύτερη ανάγκη για να συμμετάσχουν κι αυτά ισότιμα στο μέτρο των δυνατοτήτων τους στην εκπαίδευση μπορούν να παραμένουν  ξεχασμένα και παρατημένα από το Υπουργείο και την κυβέρνηση.  Απαξίωσε τα αιτήματά μας για την κάλυψη όλων των κενών με μόνιμους διορισμούς, τη μείωση μαθητών στις τάξεις, για την παύση των συγχωνεύσεων σχολείων και τμημάτων, για την παύση των διώξεων και πειθαρχικών. Τέλος, αφού «αξιολόγησε»  τις ανάγκες μας για αξιοπρεπή ζωή και διαβίωση, έκρινε ότι οι αυξήσεις-κοροϊδία είναι αυτές που μας αξίζουν. Αυτή είναι η αξιολόγησή τους!

Κι ενώ συμπληρώθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο διετία  των δόκιμων νεοδιόριστων συναδέλφων του 2020/2021/2022, το Υπουργείο και οι Διευθύνσεις αρνούνται  να προχωρήσουν στη μονιμοποίησή τους με αποτέλεσμα να παρατείνεται  μία κατάσταση ομηρίας και ανασφάλειας που καθιστά τους συναδέλφους πιο ευάλωτους σε πιέσεις, προκειμένου να δέχονται αδιαμαρτύρητα την αντιεκπαιδευτική πολιτική του υπουργείου, αυτήν που ο κλάδος μας στην συντριπτική του πλειοψηφία αντιμάχεται σθεναρά.

Η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών μας αφορά όλους. Η εφαρμογή του ν.4823/21 εισάγει την ατομική αξιολόγηση όλων των εκπαιδευτικών,  όχι μόνο των νεοδιόριστων αλλά και των μόνιμων.

                   Οι εκπαιδευτικοί δεν τρομοκρατούμαστε –  δεν πτοούμαστε!

          Τώρα είναι ώρα ευθύνης κάθε συναδέλφισσας, κάθε συναδέλφου να συμβάλλει στην επιτυχία της Απεργίας – Αποχής. Η ενιαία υλοποίηση των βημάτων από όλες τις πλευρές του κλάδου αποτελεί το βασικό εχέγγυο για να συνεχίζει να μένει στο συρτάρι η αξιολόγηση, η κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών!

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ- ΚΑΝΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ!

Υλοποιούμε τις ομόφωνες αποφάσεις ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ, ως εξής:

 

1)       Υπογράφουμε (αν δεν το έχουμε ήδη κάνει) τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία – αποχή που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ για την ΟΛΜΕ  και τη δήλωση που έχει κηρύξει η Δ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης. Την πρωτοκολλούμε στο πρωτόκολλο του σχολείου.                                                                                                                  – Η απεργία – αποχή καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση όπως από τη συνάντηση με τους σύμβουλο – διευθυντή / αξιολογητή, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, την κατάθεση έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ.                                                                                                                                                 – Επισημαίνουμε ότι η απεργία – αποχή της ΑΔΕΔΥ και της  Δ΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης είναι σε ισχύ και  δεν έχει προσβληθεί νομικά.                                                                                                                                                  – Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη.

2)        Αν μας καλέσει διευθυντής ή σύμβουλος υπηρεσιακά και ατομικά  να εκκινήσουμε τη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης, απαντάμε υπηρεσιακά με το εξής:   «Με την παρούσα δήλωση αριθμός πρωτοκόλλου ……….. (εδώ να γραφεί  ο  αριθμός πρωτοκόλλου της ομαδικής ή ατομικής δήλωσης συμμετοχής στην Απεργία – Αποχή) δηλώνω ότι συμμετέχω στην απεργία  αποχή που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ και η  Δ΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης  από κάθε ενέργεια που συνδέεται με την αξιολόγηση».

3)        Δεν “μπαίνουμε” στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης για να μην ενεργοποιηθεί η διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης.

4)        Εάν παρ’ όλα αυτά συνάδελφοι «μπουν» στην ειδική πλατφόρμα, τους καλούμε να μη συνεχίσουν  τη διαδικασία που προτείνεται από το σύστημα. Δε γράφουμε τίποτα, μας καλύπτει η απεργία αποχή.

5)       Δεν αναρτούμε τίποτα στον ηλεκτρονικό ατομικό φάκελο στην ψηφιακή πλατφόρμα.

6)       Όταν μας καλέσει διευθυντής ή αξιολογητής σε συνάντηση προσυνεννόησης και αν επιμείνει, δεν συμμετέχουμε, μας καλύπτει η απεργία αποχή.

7)        Δεν υπογράφουμε τίποτα που αφορά στην αξιολόγηση (όπως μονομερές πρακτικό του διευθυντή ή αξιολογητή).

8)       Αν ο διευθυντής ή ο αξιολογητής ορίσει συνάντηση παρακολούθηση του μαθήματός μας, ενώ έχουμε δηλώσει  απεργία αποχή, υλοποιούμε τις στάσεις εργασίας της ΟΛΜΕ ή της ΕΛΜΕ και καλούμε το σύλλογο διδασκόντων να σταθεί δίπλα μας.                                                                                            – Η ΟΛΜΕ έχει προκηρύξει 3ωρες στάσεις εργασίας για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια εργασίας.                 – Η Δ ΕΛΜΕ έχει προκηρύξει στάσεις (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) που αξιοποιούνται  την ημέρα που όρισαν να τους αξιολογήσουν.

9)       Αν οι αξιολογητές (διευθυντές ή σύμβουλοι) επιχειρήσουν κρυφά από το σύλλογο διδασκόντων να μπουν στην τάξη, για να αξιολογήσουν συνάδελφο και να τον βαθμολογήσουν(!), δεν αδιαφορούμε. Το σχολείο είναι δημόσιο και επομένως όλες οι δραστηριότητες που διαπερνούν τη λειτουργία του,  πρέπει να είναι σε γνώση όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων. Το σωματείο και οι σύλλογοι καθηγητών υπερασπίζουμε τις συλλογικές μας αποφάσεις.

10)     Όταν οι διευθυντές ή αξιολογητές επιχειρούν να μπουν στην τάξη καλούμε όλο το σύλλογο με στάση εργασίας να είναι στο πλευρό του συναδέλφου που θέλουν να αξιολογήσουν.

11)    Ενημερώνουμε  άμεσα την Δ ΕΛΜΕ, με οποιονδήποτε τρόπο, αν γίνατε  αποδέκτες μηνύματος που αφορά την ατομική αξιολόγηση, εάν ο διευθυντής ή ο αξιολογητής  κλείσει ραντεβού για παρακολούθηση διδασκαλίας.

 

Στεκόμαστε αλληλέγγυοι στους νεοδιόριστους συναδέλφους μας!

Δεν θα επιτρέψουμε οι συνάδελφοί μας νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί να παραμένουν όμηροι του Υπουργείου και της Κυβέρνησης!

Δυναμώνουμε την επαφή με το σωματείο  ώστε κανένας συνάδελφος να μη μείνει μόνος του και φοβισμένος

 

Τα σχόλια είναι κλειστά.