ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2013-2014

Ο Γενικός Μέσος Όρος προκύπτει από τη διαίρεση του αθροίσματος των βαθμών ετήσιας επίδοσης των μη κλαδικών μαθημάτων και των γινομένων των βαθμών ετήσιας επίδοσης των κλαδικών μαθημάτων πολλαπλασιαζόμενων επί το πλήθος των κλάδων του μαθήματος, διά του πλήθους των μη κλαδικών μαθημάτων και των κλάδων των μαθημάτων

Αυτό σημαίνει ότι ο κλάδος-μάθημα της Ελληνικής Γλώσσας μετράει στον τελικό βαθμό σαν τρία (3) μαθήματα, ο κλάδος-μάθημα των Μαθηματικών για δύο (2) και των Φυσικών Επιστημών για τρία (3).

Για παράδειγμα αν ένας μαθητής έχει τους παρακάτω βαθμούς ετήσιας επίδοσης:

  • Ελληνική Γλώσσα – 11
  • Μαθηματικά – 12
  • Φυσικές Επιστήμες – 13
  • Πολιτική Παιδεία – 15
  • Θρησκευτικά – 14
  • Ιστορία – 15
  • Ξένη Γλώσσα – 16
  • Φυσική Αγωγή – 19
  • Ερευνητική Εργασία – 17
  • Εφ. Πληροφορικής – 17

ο Γενικός Μέσος Όρος του είναι (11×3 + 12×2 + 13×3 + 15 + 14 + 15 + 16 + 19+ 17+ 17) / 15

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το παρακάτω αρχείο για να υπολογίσετε το βαθμό σας.

ΜΟ_Α_ΤΑΞΗΣ_2013_2014

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

5 Responses to ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2013-2014

  1. Ο/Η Μαριάννα λέει:

    Ο διαιρέτης δεν θα έπρεπε να είναι το 10 (να μην υπολογίζονται τα γνωστικά αντικείμενα); Δηλαδή να πάει κάπως έτσι:
    Μ.Ο κλάδου ελληνική γλώσσας + Μ.Ο κλάδου μαθηματικών + Μ.Ο κλάδου φυσικών επιστημών + άθροισμα Μ.Ο αυτόνομων μαθημάτων/10

  2. Σύμφωνα με τον 4186/2013 ο Γενικός Μέσος όρος προκύπτει απο τον τύπο που αναφέρεται στο παράδειγμα. Για την αποφυγή παρεξηγήσεων, Γενικός Μέσος Όρος είναι ο τελικός βαθμός του μαθητή μετά το Α’ και Β’ τετράμηνο. Ο μέσος όρος των τετραμήνων κατά παράδοξο τρόπο εξάγεται απο το σύστημα με τον τρόπο που ανέφερες.

    • Ο/Η Μαριάννα λέει:

      «Στην Α Ημερησίου Γενικού Λυκείου έχουμε 10 Μαθήματα από τα οποία η Ελληνική Γλώσσα έχει 3 Διακριτά Γνωστικά Αντικείμενα (ΔΓΑ) , τα Μαθηματικά έχουν 2 ΔΓΑ και οι Φυσικές Επιστήμες έχουν 3 ΔΓΑ. Ο Μ.Ο προκύπτει από τους βαθμούς των 10 Μαθημάτων με στρογγυλοποίηση στο 1 δεκαδικό ψηφίο (Νόμος 4186)»———–> Δηλαδή αυτός ο νόμος αναφέρεται στον Μ.Ο των τετραμήνων (!)
      Πάντως ευχαριστώ για την διασαφήνιση.

      • Δηλαδή υποστηρίζετε και θεωρείτε λογικό ότι τα 3 μαθήματα Γλώσσας και τα 2 των Μαθηματικών θα πρέπει να υπολογίζονται με βαρύτητα ενός μαθήματος, ισάξια με τα Θρησκευτικά ή τη Φυσική Αγωγή ή οποιοδήποτε άλλο; Είναι άδικο 5 διακριτά και σαφώς δυσκολότερα μαθήματα να συμμετέχουν με 2 βαθμολογίες στις 10. Εξ’ άλλου δεν τον έβγαλα εγώ τον Νόμο, ο οποίος ομολογουμένως είχε πάρα πολλά κενά και παραλείψεις. Οι διευκρινήσεις περιλαμβάνονται σε κάμποσες εγκυκλίους που ήρθαν μετέπειτα να αποσαφημίσουν τον 4186, μια εκ των οποίων αναφέρει επακριβώς αυτό που γράφω στη συγκεριμένη ανάρτηση. Αν θεωρείτε ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα, τεκμηριώστε όσα υποστηρίζετε για να διορθώσω το post.

        • Ο/Η Μαριάννα λέει:

          Δεν διαφωνώ με τα λεγόμενα σας. Αν ο τόνος του μυνήματος μου σας φάνηκε επικριτικός, ζητώ συγγνώμη.
          Δεν είχα αυτόν τον σκοπό. Εγώ απλώς ψάχνοντας για το πως εξάγεται ο Γ.Μ.Ο στην Α’ Λυκείου, διαπίστωσα πως οι απόψεις διίστανται! Κάποιοι έλεγαν ότι εξάγεται με τον τύπο που παρατίθεται στην ανάρτηση σας και κάποιοι άλλοι έλεγαν ότι υπολογίζεται με τον τύπο που έγραψα παραπάνω.

Αφήστε μια απάντηση