Το 2ο ΓΕΛ Φαρσάλων συμμετείχε στη Δράση «Κοιτώντας το αύριο» για μαθητές στις πληγείσες περιοχές Έβρου και Θεσσαλίας

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 15 120740

Κοιτώντας το Αύριο

Η δράση υλοποιήθηκε σε 50 σχολεία των περιοχών του Νομού Έβρου και της Περιφέρειας Θεσσαλίας, οι οποίες επλήγησαν από φυσικές καταστροφές, σε στρατηγική συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς και με φορέα υλοποίησης το The Tipping Point. Το 2ο ΓΕΛ Φαρσάλων συμμετείχε ενεργά στη δράση με 45 μαθητές/τριες της Α’ τάξης και τις/τους εκπαιδευτικούς: Ευθυμίου Πανωραία (συντονίστρια), Βόντσα Ιωάννα, Μαγαλιού Ελένη και Μαυραντώνη Νίκο. Πραγματοποιήθηκαν 3 διαδικτυακές συνεδρίες…

δραση 2

δραση 1

δρ 3

καθαρισμός του περιβάλλοντος χώρου του σχολείου και κοινόχρηστων χώρων της πόλης μας…

καθ 1

καθ 2

καθ 3

καθώς και δημιουργία αφίσας…

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 15 113007

Η δράση απευθύνθηκε σε μαθητές και μαθήτριες περιοχών που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές με δραματικές συνέπειες στην καθημερινότητά τους. Σκοπός ήταν να υποστηριχθούν ώστε να διαχειριστούν τις συνέπειες και να προχωρήσουν στην επόμενη μέρα, αφήνοντας πίσω το αίσθημα ανασφάλειας που έχει δημιουργηθεί.

Το Κοιτώντας το Αύριο περιέλαβε:
1. Την ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών σε συνδυασμό με την απόκτηση γνώσεων για τη διαχείριση κρίσεων και φυσικών καταστροφών.
2. Την ανάδειξη της σημασίας της πρόληψης για την αντιμετώπιση επερχόμενων κινδύνων.

Στόχοι του προγράμματος

  • ενδυνάμωση και ψυχοκοινωνική υποστήριξη των μαθητών και μαθητριών,
  • διαχείριση του άγχους και αντιμετώπιση του τραύματος που άφησε η καταστροφή,
  • ενημέρωση για τις ενέργειες κατά τη διάρκεια μιας καταστροφής, του ρόλου της κοινότητας και τις δεξιότητες που απαιτούνται για τη σωστή αντίδραση,
  • ανάδειξη της σημασίας της πρόληψης πριν από μία επερχόμενη καταστροφή και
  • ενθάρρυνση της συμμετοχής σε περιόδους κρίσης και ανάδειξη των αξιών του ενεργού πολίτη.

Ακολουθούν οι δημιουργίες των μαθητών/τριων των συμμετεχόντων σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις περιοχές του Νομού Έβρου και της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Οι αφίσες/σχέδια δράσης είναι αποτέλεσμα συνεργασίας διαφορετικών ομάδων μαθητών/τριών με κοινά βιώματα, οι οποίοι/ες αντάλλαξαν γνώσεις και εμπειρίες και κατέγραψαν τις πληροφορίες που έλαβαν μέσα από τις live ομαδικές συνεδρίες στα πλαίσια της δράσης.



Λήψη αρχείου